Asus özel tasarımlı Radeon HD 5850 DirectCU modelini gösterdi 10.02.2010 09:01:47 - 14 YORUM

Özel tasarımlı Radeon HD 5870 TOP Edition modeli gün ışığına çıkan Asus, Radeon HD 5850 DirectCU modelini de gösterdi. Yeni modelin özellikle, grafik yongasıyla doğrudan temas kuran, her biri 8mm kalınlığında iki adet Bakır ısı borusuna sahip özel soğutucusuyla dikkat çekmesi bekleniyor. Tayvan merkezli firmanın iddiasına göre, referans tasarımlı model ile kıyaslandığında Radeon HD 5850 DirectCU, %20 daha serin ve %35 daha sessiz çalışıyor.

40nm üretim teknolojisiyle hazırlanan, DirectX 11 destekli Cypress GPU'sunun güç verdiği özel tasarımlı yeni model, 256-bit bellek veri yolu desteğine ve 1440x paralel işlem birimine sahip. Saat hızları hakkında henüz bir açıklama yapılmayan Asus Radeon HD 5850 DirectCU modelinin, CeBIT 2010 fuarında görücüye çıkması bekleniyor.

DonanımHaber Anasayfasına Git

Yorumlar Toplam 14 YORUM bulunuyor. YORUM YAZ
CoreXXX 10.02.2010 19:51:59
eğer fabrika ıkışı o.c li değilse buna neden fazla para verelimki. referans tasarımı zaten çok serin çalışıyor
Mertcan. 10.02.2010 19:11:43
Tasarım açısından güzel olmuş ama performansı konusunda pek fikrim yok.

HD4850'nin matrix isimli soğutucusunun resmi koyulmuş konuda , ilk defa gördüm müthişmiş gerçekten.
Tolgá 10.02.2010 18:51:07
böcek resmini kamera bayağı net çekmiş ama
THE SUBTİTLE 10.02.2010 17:18:06
quote:

Orijinalden alıntı: Megailker

LSD değil de dün gece bi tanesini hacamat ettik ondan olsa gerek

hiç benzemiyor mu şimdi
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın




güzel olmuş gerçekten
Man From Atlantis 10.02.2010 15:23:28
LSD değil de dün gece bi tanesini hacamat ettik ondan olsa gerek

hiç benzemiyor mu şimdi
Resmin büyük halini görebilmek için tıklayın
Orijinal boyut için tıklayın
mk2kill 10.02.2010 14:39:43
quote:

Orijinalden alıntı: Megailker

hamam böceğine benziyor soğutucu

hocam LSD mı aldın sen. Bu bocek halisünasyonu onun yan etkilerine beziyor.
Man From Atlantis 10.02.2010 13:17:51
hamam böceğine benziyor soğutucu
F.@.T.İ.H 10.02.2010 12:17:55
sırf iş olsun diye cıkarılmıs bir kart.sogutucuda cok dandik bana gore..

hd4850 matrix de kullanılan sogutucu buna 5 basar..


daywallker 10.02.2010 11:01:29
çizgi çok sağlam çalışıyo ona laf yok ama asus kartlar çizgi yüzünden pahalı diyede bişii yok bu arada ne biçim bi tasarım o ya daha kalite üretilebilirmiş !!!
No Way Out 10.02.2010 10:06:38
Remler açıkta kalıyor hiçbir işe yaramaz, stok soğutucu bile daha iyidir. Birde ASUS bunu ROG diye 5870 fiyatına satar artık.
(((TeAcHeR))) 10.02.2010 09:55:46
quote:

Orijinalden alıntı: trooper27

yaw şu asus bu ülkede niye bukadar pahalı çizgi çok kar ediyor yada pazarlık yapmayı bilmiyor !!!!

çizgi felaket bi şekilde kar yapıyor

ve köpeğin önüne kemik atar gibi bi kaç malzemeyi garantiden değiştirincede,yardakçıları çizgiyi göklere çıkatıyor

mecbur kalmadıkça veya hesaplı denkgetirmedikçe asus marka iğne bile almam
cihandark 10.02.2010 09:48:41
sony televizyonda türkiyede ne ise (sony olsun 5 kuruş fazla olsun mantığı) asus bilgisayar piyasasında türkiyede odur tabii televizyon ve bilgisayar piyasası türkiyede geliştikçe sony ve asusun rakipleri enaz onlar kadar kaliteli ürünleri türk piyasasına soktuğundan bu mantık artık geçerli değil bence
barisdragon 10.02.2010 09:19:53
Asus yurtdışında diğer markalarla aynı hatta daha düşük olabiliyor demek ki biri bize geçiriyor
trooper27 10.02.2010 09:10:57
yaw şu asus bu ülkede niye bukadar pahalı çizgi çok kar ediyor yada pazarlık yapmayı bilmiyor !!!!
1