Asus GeForce GTX 660 Ti DirectCU II TOP ekran kartı video inceleme 16.08.2012 22:29:57 - 84 YORUM
Nvidia yeni nesil Kepler mimarisini üst seviye sonrasında GeForce GTX 660 Ti ile orta segmente getiriyor. Sahip olduğu teknik özelliklerle GeForce GTX 670 ortak detaylara sahip olan ekran kartı ile Nvidia rekabet gücünü arttırarak kullanıcılara yeni bir seçenek sunuyor. Videomuza konuk olan Asus GeForce GTX 660 Ti DirectCU II TOP modeli, özelleştirilmiş tasarım detayları ve fabrika çıkışı arttırılmış saat hızları ile kendi alanında dikkat çekici bir model. Nvidia'nın yeni ekran kartının tüm detayları ve performans değerleri videomuzda.

DonanımHaber Anasayfasına Git

Yorumlar Toplam 84 YORUM bulunuyor. YORUM YAZ
BlueHawk* 17.08.2012 01:40:21
Alınası bir kart olmuş aslında . Asus kalitesinide üstüne katarsak para verilir bu karta arkadaş

Not: Bu arada masa çizik be Erdi abi :D
DH Misafiri 17.08.2012 01:36:30
Tam vaktinde gelen çok güzel bir inceleme olmuş. Fx57'nin ağzın sağlık, kendisinden daha çok inceleme bekliyoruz.
gonuldagi 17.08.2012 01:27:55
Yok bee AMD fiyata kodumu oturutur bunu o kadar fark yok. Baştan savma olmuş. AMD rekabeti performans oranında yine bozdu fiyata göre kullanıcı biraz beklerse karlı çıkar 1 2 ay içinde bu kart olsun 7950 olsun cazip olabilir. Ben GTX 460 ımla mutlu ve mesutdum Dx 12 kartları bekleyeceğiz.
Chris Brown 17.08.2012 00:25:37
quote:

Orijinalden alıntı: B.M.W

Konu 660 incelemesi ama benim dikkatimi 670 in 7970 e attığı fark çekti sürücü update den olsa gerek.Ayrıca 3DM11 de grafik skoru olarak 670 in o skoru alması biraz garip ben giga oc ile bile default halde bile ancak alabiliyorum o grafik skorunu referans kart nasıl alabiliyor?

Her yerde benim kart diyip durma emre Allah korusun nazar değecek alacan eline kartı o olacak kardeşim :)

--------

Dh den artık özellikle donanım ile ilgili daha fazla yoğunluk bekliyorum. Bilmem diğer üyeler katılırlar mı ama donanım haberin en çok üzerinde yoğunlaştığı donanım ve donanım haberleri olmalı. Fermi döneminde Fx57 nin 1dk da 5 haber yaptığını hatırlıyor gibiyim. :) İnceleme için elinize sağlık, 750TL den verirlerse özel soğutmaları iş yapar.
mertov 17.08.2012 00:16:23
Düz 660lar uygun fiyata gelse de bi sli yapsak
B.M.W 16.08.2012 23:58:14
Konu 660 incelemesi ama benim dikkatimi 670 in 7970 e attığı fark çekti sürücü update den olsa gerek.Ayrıca 3DM11 de grafik skoru olarak 670 in o skoru alması biraz garip ben giga oc ile bile default halde bile ancak alabiliyorum o grafik skorunu referans kart nasıl alabiliyor?
cagataykoroglu 16.08.2012 23:50:37
Şu karta satmaz diyenler neyin kafasını yaşıyor?
alexmason78 16.08.2012 23:34:48
Açıkcası çok güzel bir inceleme olmuş kafamdaki çoğu soru işaretine cevap bulmuş oldum bana kalırsa harikulade bir ekran kartı ama GTX670 varken bu kartı almakda doğru olmaz sanırım.
DH Misafiri 16.08.2012 23:25:17
Güzel kart. Ama İncelemelerde kartın ismini her defasında uzun uzadıya GeForce GTX 660 Ti DirectCU II TOP Edition söylemek biraz sıkıcı oluyor.
Krabu 16.08.2012 23:24:42
montajcı arkadaşlar videoyu hazırlarken niyetliydi heralde yanlışlıkla yeni ekran kartı çıkarmışlar :) normal karşılamak lazım inceleme gerçekten hızlı geldi. Güzel inceleme olmuş teşekkürler.
turbo-powwer 16.08.2012 23:22:15
Hemen video inceleme gelmis. Pc ye gecerim izlerim.

3D Mark X skorlarinda bariz NVİDİA onde buda demektir ki ilerde surucu guncellemeleriyle NVİDİA farki acacaktir.
ErknOzyurt 16.08.2012 23:17:40
Fiyata gel hacı bunu alana kadar az daha ekle 7850 cf yap diyesi geliyor insanın 520 lira 7850
tufan erkul 16.08.2012 23:16:43
Amd fiyatları biraz indirse bütün dengeler değişicektir ben 660 ti nin çok satacağını düşünmüyorum
ayrıca bu kadar hızlı inceleme tebrikler doğrusu
KLACID 16.08.2012 23:11:12
İnceme için teşekkürler. Ancak ben bu kartı oyun için alacaksam. AMD tarafında ki kartlar oyun testlerinin çoğunda daha iyi sonuçlar almışlar. Hemde standart hızlarda. Fiyatlarına baktım 660 Ti rakibi HD 7950'den yaklaşık 100 TL ucuz. Buda benim incelemem. ;)
beatles33 16.08.2012 23:01:38
@fx57
arka plan fontunu beyaz yapmasanız zira çizgi film izler gibi bir durum oluşuyor sizin çerçevenize baktığımızda.
nurullah601 16.08.2012 22:55:43
fiyatlar yine uçuk ya 700 tl olması lazımdı bu kartın.
Blood and Fire 16.08.2012 22:51:18
Gtx 6660 yanlışlık olmuş heralde
babaeski39 16.08.2012 22:39:51
yemin ederim ki bu kadar çabık bir inceleme beklemiyordum elinize sağlık DH Teşekkürler....
electro58 16.08.2012 22:35:25
Güzel inceleme
Asusun web sitesinde 5 Adet GTX660Tİ modeli var hız arttırıp çıkarmış kartları http://www.asus.com/Graphics_Cards/NVIDIA_Series/GF_GTX_660_Ti
xxxcem 16.08.2012 22:32:48
teşekkürler fakat izleyemedim direk indirme cıkıyor.
Acetylcholine 16.08.2012 22:32:28
hoşuma gitti benim
paradoksumsu 16.08.2012 22:31:11
Güzel olmuş, teşekkürler.
fnisher 16.08.2012 22:30:02
Paran varsa alırsın hakkını verirsin
12