Asus PadFone Infinity modelinin Tayvan satış fiyatı belli oldu 28.3.2013 15:29:48 - 20 YORUM

Asus'un geniş kitlelere ulaşamayan ancak ilginç tasarımı nedeniyle ilgi görmeye devam eden PadFone modeli MWC 2013 etkinliğinde üçüncü neslini teknoloji dünyasına tanıtmıştı. 

Asus PadFone Infinity modelinde 5 inçlik Full HD ekran, Snapdragon 600 yongaseti, 32GB/64GB depolama kapasitesi, 2400mAh batarya, Android 4.2 işletim sistemi şeklinde özellikler sunan akıllı telefonun yanında 10.1 inçlik Full HD ekran ve 5000mAh batarya sunan bir tablet docku da bulunuyor. 

Seride fiyat konusunda taviz vermeyen Asus, modeli tek tek veya set halinde alma imkanı da sunuyor.

Asus PadFone Infinity, Tayvan'da ön siparişe başlamışken, gelecek hafta satışa sunulacak. Asya ve Avrupa'da ise Nisan sonunda piyasada olacak.

Asus'un PadFone Infinity akıllı telefon için belirlediği meblağ yaklaşık olarak 702$. Bu fiyat 32GB kapasiteli versiyon için geçerli. 64GB kapasiteli versiyon için ise 770$ civarında bir ücret ödemek gerekiyor. Telefonun yanında tablet dockunu da isteyenler 167$ yaklaşık bir fiyat ödemek zorunda. Yani her ikisini de isteyenler, 32GB kapasiteli versiyon için 869$, 64GB kapasiteli versiyon için 937$ yaklaşık bir ödeme yapmak zorunda.

Asus'un üretim sıkıntıları nedeniyle yaygın satışa sunamadığı ilk nesil PadFone, 999$+KDV seviyesinden Ocak ayında ülkemize girmişti. PadFone 2 modeli ise yaklaşık 800 Avro fiyat etiketi ile Avrupa'da satışa sunuldu. PadFone Infinity modelinin de yine aynı seviyeyi fazla aşmadan 800-850 Avro bandında olması bekleniyor.
 
 

DonanımHaber Anasayfasına Git

Yorumlar Toplam 20 YORUM bulunuyor. YORUM YAZ
scipiotheafricanus 30.3.2013 01:11:58
quote:

Orijinalden alıntı: norton772


quote:

Orijinalden alıntı: ssbrutality

Eğer Türkiye'de 2000 TL'ye satılacaksa mükemmel fiyat olur. Çünkü özellikleri ve ön inceleme videosunu (yetinmeyip başka videolar da) izledikten sonra çok mantıklı, hatta telefon + tablet taşımaya gerek kalmadığımız bir çözüm olarak çok güzel.


Hı Hı Haklısın Herkesde Senin Gibi Koç Grubunun Tepe Yöneticilerinden Birinin Oğluydu.Çok Haklısın.2000 TL'imişmiş..2000 TL'nin Nasıl Kazanıldığını Dahi Bilemeyecek Bir Yaşta Olduğunu Düşünüyorum.Yanılıyorsam Düzelt.

Yanlışsınız. Sanki İphone, Samsung, Sony yada htc daha ucuza mı verdi de buna pahalı diyorsunuz. Adamlar üstelik yanında bir de tablet verecekler, diğerleri sadece telefon veriyor. Bu demek değil ki ben ucuz diyorum, sadece muadilleri de o fiyatta olduğu için iyi fiyat demiş. Şimdi vw 100 k olsa sen vw'mi alırsın yoksa 100 k'ya mercedes'mi alırsın, adam bunu demek istemiş.

konu alabilmek değil zaten. avrupada herkes zengin değil. ben kaç ülkeye gittim, herkeste öyle iphone sgs3/4 htc one falan yok.
scipiotheafricanus 30.3.2013 01:09:16
quote:

Orijinalden alıntı: ssbrutality

Eğer Türkiye'de 2000 TL'ye satılacaksa mükemmel fiyat olur. Çünkü özellikleri ve ön inceleme videosunu (yetinmeyip başka videolar da) izledikten sonra çok mantıklı, hatta telefon + tablet taşımaya gerek kalmadığımız bir çözüm olarak çok güzel.


Hı Hı Haklısın Herkesde Senin Gibi Koç Grubunun Tepe Yöneticilerinden Birinin Oğluydu.Çok Haklısın.2000 TL'imişmiş..2000 TL'nin Nasıl Kazanıldığını Dahi Bilemeyecek Bir Yaşta Olduğunu Düşünüyorum.Yanılıyorsam Düzelt.

güzel kardeşim ben senin gibiler için konuşmuyorum. 800 lira maaş alıp iphone 5 peşinde koşan adamların olduğu bir memlekette yaşıyoruz. ayrıca brnim gelirimle konunun ne alakası var? yurtdışına gittin mi hiç? 2000 lira senin için ne kadar büyükse 800 avro da seninle aynı işi yapan biri için de büyüktür. konu hakkında konuşmakta fayda var. milletin ekonomik durumu değil konu.
norton772 29.3.2013 20:42:17
quote:

Orijinalden alıntı: ssbrutality

quote:

Orijinalden alıntı: norton772


quote:

Orijinalden alıntı: ssbrutality

Eğer Türkiye'de 2000 TL'ye satılacaksa mükemmel fiyat olur. Çünkü özellikleri ve ön inceleme videosunu (yetinmeyip başka videolar da) izledikten sonra çok mantıklı, hatta telefon + tablet taşımaya gerek kalmadığımız bir çözüm olarak çok güzel.


Hı Hı Haklısın Herkesde Senin Gibi Koç Grubunun Tepe Yöneticilerinden Birinin Oğluydu.Çok Haklısın.2000 TL'imişmiş..2000 TL'nin Nasıl Kazanıldığını Dahi Bilemeyecek Bir Yaşta Olduğunu Düşünüyorum.Yanılıyorsam Düzelt.

Yanlışsınız. Sanki İphone, Samsung, Sony yada htc daha ucuza mı verdi de buna pahalı diyorsunuz. Adamlar üstelik yanında bir de tablet verecekler, diğerleri sadece telefon veriyor. Bu demek değil ki ben ucuz diyorum, sadece muadilleri de o fiyatta olduğu için iyi fiyat demiş. Şimdi vw 100 k olsa sen vw'mi alırsın yoksa 100 k'ya mercedes'mi alırsın, adam bunu demek istemiş.

Cevabınız İçin Teşekkür Ederim.Araç Konusunda da Ben Her Koşulda MAZDA Alırım.Mazda Kocaman Bir Tutkudur Benim İçin.

evet mazda gerçekten de iyi arabadır ve hatta en dayanıklı araçlara sahiptir
ssbrutality 29.3.2013 20:39:41
quote:

Orijinalden alıntı: norton772


quote:

Orijinalden alıntı: ssbrutality

Eğer Türkiye'de 2000 TL'ye satılacaksa mükemmel fiyat olur. Çünkü özellikleri ve ön inceleme videosunu (yetinmeyip başka videolar da) izledikten sonra çok mantıklı, hatta telefon + tablet taşımaya gerek kalmadığımız bir çözüm olarak çok güzel.


Hı Hı Haklısın Herkesde Senin Gibi Koç Grubunun Tepe Yöneticilerinden Birinin Oğluydu.Çok Haklısın.2000 TL'imişmiş..2000 TL'nin Nasıl Kazanıldığını Dahi Bilemeyecek Bir Yaşta Olduğunu Düşünüyorum.Yanılıyorsam Düzelt.

Yanlışsınız. Sanki İphone, Samsung, Sony yada htc daha ucuza mı verdi de buna pahalı diyorsunuz. Adamlar üstelik yanında bir de tablet verecekler, diğerleri sadece telefon veriyor. Bu demek değil ki ben ucuz diyorum, sadece muadilleri de o fiyatta olduğu için iyi fiyat demiş. Şimdi vw 100 k olsa sen vw'mi alırsın yoksa 100 k'ya mercedes'mi alırsın, adam bunu demek istemiş.

Cevabınız İçin Teşekkür Ederim.Araç Konusunda da Ben Her Koşulda MAZDA Alırım.Mazda Kocaman Bir Tutkudur Benim İçin.
gnell 29.3.2013 16:19:50
katılıyorum. asus marka olarak güven veriyor. 2005 ten beri 2 farklı laptop ikisinide asus aldım servisinden ve sağlamlığından memnun olduğum için.

telefon güzel, özellik olarak benzer donanımdaki telefonlarda 1600 den aşağı değil.

alınabilir.
norton772 29.3.2013 16:17:21
Ayrıca mantığı şu: tek cihaz ve bellek ile başka cihaza gereksinim duymadan all in one tarzı bir kullanım elde etmek. Tabletin amacı büyük ekran gereken yerde onu sağlamak ve şarja bir miktar katkı sağlamak. Ama cihaz çok güzel olmuş harbiden. Sorunsuz bir kullanım sunduğu takdirde ve Türkiye'ye resmi olarak girdiği takdirde alınası bir telefon olmuş.
gnell 29.3.2013 16:11:27
haklısınız.

maliyet artacaktır, tercih edilmeyebilir.
norton772 29.3.2013 16:08:03
quote:

Orijinalden alıntı: gnell

yorum yada tahmin değilde bilen biri cevap verirse bir sorum olacak,

tableti telefonu takmadan kullanabiliyor muyuz?

yani tablet sadece telefon ile mi çalışıyor?

bir iki inceleme yazısı okudum ama muallakta kaldım, net cevap alamadım.

Önceki versiyonlarında yoktu, bunda da olduğunu sanmıyorum aksi takdirde çift işlemci maliyeti yükseltir
gnell 29.3.2013 15:11:04
yorum yada tahmin değilde bilen biri cevap verirse bir sorum olacak,

tableti telefonu takmadan kullanabiliyor muyuz?

yani tablet sadece telefon ile mi çalışıyor?

bir iki inceleme yazısı okudum ama muallakta kaldım, net cevap alamadım.
norton772 29.3.2013 08:47:43
quote:

Orijinalden alıntı: ssbrutality

Eğer Türkiye'de 2000 TL'ye satılacaksa mükemmel fiyat olur. Çünkü özellikleri ve ön inceleme videosunu (yetinmeyip başka videolar da) izledikten sonra çok mantıklı, hatta telefon + tablet taşımaya gerek kalmadığımız bir çözüm olarak çok güzel.


Hı Hı Haklısın Herkesde Senin Gibi Koç Grubunun Tepe Yöneticilerinden Birinin Oğluydu.Çok Haklısın.2000 TL'imişmiş..2000 TL'nin Nasıl Kazanıldığını Dahi Bilemeyecek Bir Yaşta Olduğunu Düşünüyorum.Yanılıyorsam Düzelt.

Yanlışsınız. Sanki İphone, Samsung, Sony yada htc daha ucuza mı verdi de buna pahalı diyorsunuz. Adamlar üstelik yanında bir de tablet verecekler, diğerleri sadece telefon veriyor. Bu demek değil ki ben ucuz diyorum, sadece muadilleri de o fiyatta olduğu için iyi fiyat demiş. Şimdi vw 100 k olsa sen vw'mi alırsın yoksa 100 k'ya mercedes'mi alırsın, adam bunu demek istemiş.
ssbrutality 29.3.2013 02:15:33
Eğer Türkiye'de 2000 TL'ye satılacaksa mükemmel fiyat olur. Çünkü özellikleri ve ön inceleme videosunu (yetinmeyip başka videolar da) izledikten sonra çok mantıklı, hatta telefon + tablet taşımaya gerek kalmadığımız bir çözüm olarak çok güzel.


Hı Hı Haklısın Herkesde Senin Gibi Koç Grubunun Tepe Yöneticilerinden Birinin Oğluydu.Çok Haklısın.2000 TL'imişmiş..2000 TL'nin Nasıl Kazanıldığını Dahi Bilemeyecek Bir Yaşta Olduğunu Düşünüyorum.Yanılıyorsam Düzelt.
jay jay justified 29.3.2013 02:02:35
quote:

Orijinalden alıntı: redbloodedman

ya bana kızacaksınız ama demeden duramayacağım. Iphone 4 ün kopyası gibi olmuş tasarım. Bu nedir arkadaş :)

Kızmayacağım da, benzese ne olacak, onu soracağım. Diyelim ki kopyası; iPhone alacak adam bunu mu alacak? Ya da markette yanlışlıkta iPhone yerine bunu alıp çıkacak ve eve gidene kadar fark etmeyecek mi?

Ben anlamıyorum, bir telefonun neden donanımıyla ve yazılımıyla değil de şekliyle ilgilenir insanlar. Şekil derken, başkasına benzemesinden bahsediyorum.
scipiotheafricanus 29.3.2013 01:55:43
Eğer Türkiye'de 2000 TL'ye satılacaksa mükemmel fiyat olur. Çünkü özellikleri ve ön inceleme videosunu (yetinmeyip başka videolar da) izledikten sonra çok mantıklı, hatta telefon + tablet taşımaya gerek kalmadığımız bir çözüm olarak çok güzel.
Dexstz 28.3.2013 23:01:07
iPhone çağrışım yaptı.
LightningRaven 28.3.2013 22:53:33
Türkiyeye gelsin.
alito 28.3.2013 20:34:37
Bunu alan varmı gerçekten ya
ßlaCKFOX 28.3.2013 19:39:34
bir sitede röportaj da duydum bu Cihazı getirmeyi planlıyorlarmış Padfone 2'yi getirmeyeceklermiş ama kim bilir ne zaman getirirler
redbloodedman 28.3.2013 19:15:20
ya bana kızacaksınız ama demeden duramayacağım. Iphone 4 ün kopyası gibi olmuş tasarım. Bu nedir arkadaş :)
A.S.İ 28.3.2013 16:42:31
Önceki versiyona göre fiyat aşağıda tutulmuş