ASUS Memo Pad HD 7 "Fiyatı Uygun, Özellikleri Doygun" 7 inç Tablet video inceleme 13.08.2013 23:29:57 - 65 YORUM
ASUS'un Memo Pad ailesine yeni eklenen Memo Pad HD 7, uygun fiyatlı tablet algısını tamamen değiştirecek özellikleriyle dikkat çekiyor. Çift kamera, HD ekran, 4 çekirdekli işlemci ve kabul edilebilir oyun performansı yanında tasarımıyla da dikkat çekici olan tableti sizler için inceledik.
 
 

DonanımHaber Anasayfasına Git

Yorumlar Toplam 65 YORUM bulunuyor. YORUM YAZ
qqqqqq0 02.02.2014 18:48:27
Son yorumlar
ibrahim reyiz 02.02.2014 15:29:38
318 liraya aldım hepsiburada'dan...1 haftadır kullanıyorum...Fiyatına göre oldukça iyi
serdarzero 02.02.2014 14:10:12
Teşekkürler, çok yardımcı oldu.
Dreamparks 29.01.2014 09:34:52
Fiyatına göre alınabilir bir ürün olmuş.
ahmeda 11.12.2013 15:04:28
merhaba arkadaslar 2 ürün arasında kaldım,ve cok kararsızım .

asus memopad 173x 7' http://www.gold.com.tr/asus-me173xx-1a004a-beyaz-tablet-pc_u
acer iconia 811 7.9' http://www.gold.com.tr/acer-iconia-a1-811-3g-7-9inc-tablet-pc_u
yunus1476 09.12.2013 12:16:36
şuan darty de 349 tl bilginiz olsun :)
DH Misafiri 28.11.2013 20:36:44
olusuyem tabletlerin
DH Misafiri 17.10.2013 14:08:42
Merhaba, bu tabletle google play sorunsuz kullanabilirmiyim?, nexus 7 ile google play kullanma konusunda farkı nedir?
teşekkürler
DH Misafiri 07.10.2013 00:12:29
Merhaba

Aşağıda belirttiğim cihazı Teknik özellikleri bölümünde GPS Var yada bazı kaynaklarda GPS desteği var denildiğini gözönüne alarak ve
Navionics programını yükleyerek Açık denizde cep telefonu ve internetin çekmediği yerlerde yani sadece uydu bağlantısı olan noktalarda kullanabilirmiyim.
SAMSUNG Galxy S4 ün bunu yapma kapasitesi ve kabiliyeti var deniliyor ama bütçem müsait değil.
Bu konuda aydınlanmaya ve yol gösterilmeye ihtiyacım var.
Yardımcı olabilirseniz müteşekkir kalırım.

Asus Memo Pad HD 7 ME173X-1B039A 16GB 7" IPS
http://www.asus.com/tr/Tablets_Mobile/ASUS_MeMO_Pad_HD_7/#specifications

399 TL ye satın alıabilecek LİNK de aşağıdadır.
http://www.hepsiburada.com/liste/asus-memo-pad-hd-7-me173x-1b039a-16gb-7-ips-mavi-tablet/productDetails.aspx?productId=bd600442&categoryId=3008012&navq=categoryid%3d3008012%26fh_view_size%3d12%26fh_sort_by%3d-order_stock_attribute_pl%252c-max_createddate_pl%26fh_secondid%3dbd600442%26fh_lister_pos%3d0%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252ftr_TR%252fbrand%253d%257basus%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483646%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483646_3000500%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483646_3000500_3008012%257d%26fh_refview%3dlister
DH Misafiri 30.09.2013 04:00:42
İlk defa bir incelemenizi izledim. Çok ayrıntılı ve kaliteli olmuş. Bu ürünü internette araştırdım sizin bu videonuzu da izledikten sonra alınması kaçınılmaz. Durduk yere masrafa sokacaksınız beni :) Ürünün fiyatı bu yorumu yazdığım an itibarı ile 389,00 tl.
GUNEY_97 26.09.2013 09:24:03
Ainol numy Ax1 bekliyordum asusun fiyatini görünce ilgimi çekti.konuya hakim arkadaslarlar ricam cihazda hdmi desteği yok ama tv ye baglama imkani var mi?
endülüs_faruki 25.09.2013 20:41:13
http://www.hizlial.com/asus-memo-pad-hd-7-me173x-1b039a-16gb-7-ips-android-beyaz-tablet/02.049.1196.0017

20 lira çeki olan varsa baya uygun fiyata geliyor.

an itibariyle bu fiyata bu performansta bir tablet yok.

güzel bir tablet
jade 27.08.2013 09:08:33
Detaylı inceleme yapılmış.
5 yasındaki oğlum için aldım.
Oynadığı oyunları tahmin edersin.
Doğru yorumlamam yanlış olur.
Ana menüde akıcılıkla alakalı sıkıntı yaşamadım ben.
Bendeki versiyon 4.2.1 geldi. İncelemede 4.2.2 olduğundan bahsedildi.
Ses performansı zayıf.
Genel olarak aldığım fiyata göre çok memnunun diyebilirim.
Transfikk 26.08.2013 23:27:33
quote:

Orijinalden alıntı: jade

Arkadaşlar tabledi mediamarttan 399 tl ye aldım.

Şimdilik memnunu. 550 tl falan değil fiyatı.


Performans ve sarz konusunda bilgi verebilir msin ?
jade 26.08.2013 18:51:24
Arkadaşlar tabledi mediamarttan 399 tl ye aldım.

Şimdilik memnunu. 550 tl falan değil fiyatı.
neo01470 23.08.2013 01:19:16
quote:

Orijinalden alıntı: yagami201

Desene, benim bütün hayat planım elimde patladı

Pardon ?
yagami201 21.08.2013 18:10:02
Desene, benim bütün hayat planım elimde patladı
Transfikk 17.08.2013 16:27:19
quote:

Orijinalden alıntı: sangokudbgt

quote:

Orijinalden alıntı: YaRaNoZ


quote:

Orijinalden alıntı: sangokudbgt

Amerikanın dağına taşına toprağına kurban olayım, adamlar 160 dolara bırakıyor ülkemize gelişi 500-550tl.. 3bintl lik ekran kartı orda 1200tl'ye geliyor. konsol desen ucuz, kıyefet desen oda ucuz. Arabalar zaten bedeva, 20 yaşına gelene kadar 2-3 araba eskitiyorlar. Babam 70 yaşında, hayatı boyunca 1 araba zar zor aldı emekli ikramiyesi ile.

Kaçın gidin ülkeden orada pompacı olun 10 kat daha iyi yaşarsınız.

Sen çok film izlemişsin arkadaş. Öyle bir dünya yok.
1. Si bizden kat ve kat daha gelişmiş oldukları için saydığın şeylerden mahrumuz ama olmayacak diye bir kaide de yok.
2. Si de ben orada yaşadım da biliyorum nüfusun büyük bir çoğunluğu senin dediğin şekilde yaşamıyor yaşam kalitesi çok düşük insanların şuça meyili bu yüzden git gide artıyor ve alım güçleri çok çok düşük.
Karşılaştırma yaparken daha dikkatli olalım.

asgari ücret 1300 dolar.

Yani aşağıdaki arabayı benim çok çok çok büyük ihtimal ile hayatım boyunca çalışarak almam mümkün değil.. Bu forumdaki çoğu insan içinde geçerli. Ama amerikada sadece ve sadece 8'ay da asgari ücret ile satın alabilirsin. Şahsen şu araba için 8 ay çalışır ve alırdım. eğer mühendis vs. olursan asgari ücret almayacağını düşünürsek 3-4 ayda alacağını söylemek zor olmasa gerek.

http://www.carsforsale.com/used_cars_for_sale/2004_BMW_Z4_198661732_4

Ya da: www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814127735

Şu kart Türkiye'de 3bin tl. Annem ve babam 1 ay çalışarak anca alabiliyor. Amerikada ise 1 asgari ücretli ayda 2 tane alabiliyor. Bizde asgari ücretli ise ancak 5 ayda alabilir.

Kısaca seni amerika diye yozgata götürmüş olma ihtimalleri daha yüksek

Bu arada istersen giyimden başlayarak, yiyecek ve hatta petrol kısmına kadar her türlü örnek ile gelebilirim. Bunlar sadece 1 anda bulduklarım.


Biri yozgat mi dedi o.O
mabovski 17.08.2013 13:03:13
cihazda neden hdmı çıkışı yok ki
neo01470 17.08.2013 01:38:30
quote:

Orijinalden alıntı: sangokudbgt

Amerikanın dağına taşına toprağına kurban olayım, adamlar 160 dolara bırakıyor ülkemize gelişi 500-550tl.. 3bintl lik ekran kartı orda 1200tl'ye geliyor. konsol desen ucuz, kıyefet desen oda ucuz. Arabalar zaten bedeva, 20 yaşına gelene kadar 2-3 araba eskitiyorlar. Babam 70 yaşında, hayatı boyunca 1 araba zar zor aldı emekli ikramiyesi ile.

Kaçın gidin ülkeden orada pompacı olun 10 kat daha iyi yaşarsınız.

İste orda pompacı yok moruk
sangokudbgt 17.08.2013 00:07:03
quote:

Orijinalden alıntı: YaRaNoZ


quote:

Orijinalden alıntı: sangokudbgt

Amerikanın dağına taşına toprağına kurban olayım, adamlar 160 dolara bırakıyor ülkemize gelişi 500-550tl.. 3bintl lik ekran kartı orda 1200tl'ye geliyor. konsol desen ucuz, kıyefet desen oda ucuz. Arabalar zaten bedeva, 20 yaşına gelene kadar 2-3 araba eskitiyorlar. Babam 70 yaşında, hayatı boyunca 1 araba zar zor aldı emekli ikramiyesi ile.

Kaçın gidin ülkeden orada pompacı olun 10 kat daha iyi yaşarsınız.

Sen çok film izlemişsin arkadaş. Öyle bir dünya yok.
1. Si bizden kat ve kat daha gelişmiş oldukları için saydığın şeylerden mahrumuz ama olmayacak diye bir kaide de yok.
2. Si de ben orada yaşadım da biliyorum nüfusun büyük bir çoğunluğu senin dediğin şekilde yaşamıyor yaşam kalitesi çok düşük insanların şuça meyili bu yüzden git gide artıyor ve alım güçleri çok çok düşük.
Karşılaştırma yaparken daha dikkatli olalım.

asgari ücret 1300 dolar.

Yani aşağıdaki arabayı benim çok çok çok büyük ihtimal ile hayatım boyunca çalışarak almam mümkün değil.. Bu forumdaki çoğu insan içinde geçerli. Ama amerikada sadece ve sadece 8'ay da asgari ücret ile satın alabilirsin. Şahsen şu araba için 8 ay çalışır ve alırdım. eğer mühendis vs. olursan asgari ücret almayacağını düşünürsek 3-4 ayda alacağını söylemek zor olmasa gerek.

http://www.carsforsale.com/used_cars_for_sale/2004_BMW_Z4_198661732_4

Ya da: www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814127735

Şu kart Türkiye'de 3bin tl. Annem ve babam 1 ay çalışarak anca alabiliyor. Amerikada ise 1 asgari ücretli ayda 2 tane alabiliyor. Bizde asgari ücretli ise ancak 5 ayda alabilir.

Kısaca seni amerika diye yozgata götürmüş olma ihtimalleri daha yüksek

Bu arada istersen giyimden başlayarak, yiyecek ve hatta petrol kısmına kadar her türlü örnek ile gelebilirim. Bunlar sadece 1 anda bulduklarım.
YaRaNoZ 16.08.2013 23:59:58
quote:

Orijinalden alıntı: sangokudbgt

Amerikanın dağına taşına toprağına kurban olayım, adamlar 160 dolara bırakıyor ülkemize gelişi 500-550tl.. 3bintl lik ekran kartı orda 1200tl'ye geliyor. konsol desen ucuz, kıyefet desen oda ucuz. Arabalar zaten bedeva, 20 yaşına gelene kadar 2-3 araba eskitiyorlar. Babam 70 yaşında, hayatı boyunca 1 araba zar zor aldı emekli ikramiyesi ile.

Kaçın gidin ülkeden orada pompacı olun 10 kat daha iyi yaşarsınız.

Sen çok film izlemişsin arkadaş. Öyle bir dünya yok.
1. Si bizden kat ve kat daha gelişmiş oldukları için saydığın şeylerden mahrumuz ama olmayacak diye bir kaide de yok.
2. Si de ben orada yaşadım da biliyorum nüfusun büyük bir çoğunluğu senin dediğin şekilde yaşamıyor yaşam kalitesi çok düşük insanların şuça meyili bu yüzden git gide artıyor ve alım güçleri çok çok düşük.
Karşılaştırma yaparken daha dikkatli olalım.
bozokluht 16.08.2013 16:07:42
Hepsiburada'da 431,74 TL den girmiş.
[link=http://www.hepsiburada.com/liste/asus-memo-pad-hd-7-me173x-1a036a-16gb-7-ips-beyaz-tablet/productDetails.aspx?productId=bd600441&categoryId=3008012&SKU=BD600441&navq=fh_sort_by%3d-_match_rate%252c-item_sale_count_pl%26fh_secondid%3dbd600441%26fh_lister_pos%3d8%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252ftr_TR%252f%2524s%253dasus%26fh_refview%3dsearch]Asus Memopad HD 7[/link]
burakesan 16.08.2013 12:19:32
quote:

Orijinalden alıntı: Oscar Heykeli

Sıcak fırsat kovalayıp ipad mini alırım. Bu performansa 500 550 lira para mı verilir ? 450 liraya 16gb, 550-600 liraya 32gb ipad mini satıldı. 550 liraya bir ara sürekli satıldı.


Nerede satıyorlar bunu? Bana da haber verin!
kpln04 15.08.2013 10:10:44
u padphone değil dimi?
bukalemun56 15.08.2013 09:27:51
kameralı olupta flash ı olmayan cihazlara bakasım gelmiyor
Transfikk 14.08.2013 23:26:14
quote:

Orijinalden alıntı: revelax

quote:

Orijinalden alıntı: Transfikk


quote:

Orijinalden alıntı: revelax

ucuz tablet kategorirside yarışacak bir modelde o çelceve kalınlıgı nedir Allah aşkına
anlamakta gerçekten zorluk çekiyorum bu çelceveleri neden bukadar geniş tutuyorlar
7inç taşınması kolay olan modelide bukadar kalın tuttukları için asusu tebrik ediyorum
ayrıca bu fiyata samsung 7inç 3 nesil tableti 399tl

OOdedigin tablet suan elimde. Incelemede gordugun oyunlari acamiyorum bile. Bi mostwanted. O da 1 saatten sonra takilmaya basliyor. En dusuk parlaklikta wifi acik youtubeden hd olmayan video izledigimde 5-6 saat gidiyor. Birak allah askina. 100 tlden kar edicem diye bunun sikintisini mi yasicaksin ? Kaldi ki 500 tlye gelicegi kesin degil. Bircok videoda 450tl vveya asagisi tahmin ediliyor..

neden herşeye oyuncak gözüye bakıyorsunuz anlamıyorum sırf bir oyunu oynatmadı diye cihazı yerden yere vurmuşsun
sen tablet degil oyun konsolu almalısın.


Yerden yere vurdugum yok ne de olsa kulkaniyoruz surada. Performans isteyene goree degil. Ha internet desem, DONANIN HABERDEKI uzun sayfayi uzun surede aciyor. Mobilde. Guc tasarrufunda tabletin menusu berbat hale geliyor. Acmayincada sarzi somuruyor. Ha samsung adi ustunde falan dersen marka takintin varsa al. Senin gorusun onemli
Desikator 14.08.2013 23:10:02
quote:

Orijinalden alıntı: sangokudbgt

Amerikanın dağına taşına toprağına kurban olayım, adamlar 160 dolara bırakıyor ülkemize gelişi 500-550tl.. 3bintl lik ekran kartı orda 1200tl'ye geliyor. konsol desen ucuz, kıyefet desen oda ucuz. Arabalar zaten bedeva, 20 yaşına gelene kadar 2-3 araba eskitiyorlar. Babam 70 yaşında, hayatı boyunca 1 araba zar zor aldı emekli ikramiyesi ile.

Kaçın gidin ülkeden orada pompacı olun 10 kat daha iyi yaşarsınız.

Seni tutan mi var
kımyasal 14.08.2013 23:04:33
quote:

Orijinalden alıntı: sangokudbgt

quote:

Orijinalden alıntı: kımyasal

quote:

Orijinalden alıntı: sangokudbgt

Amerikanın dağına taşına toprağına kurban olayım, adamlar 160 dolara bırakıyor ülkemize gelişi 500-550tl.. 3bintl lik ekran kartı orda 1200tlye geliyor. konsol desen ucuz, kıyefet desen oda ucuz. Arabalar zaten bedeva, 20 yaşına gelene kadar 2-3 araba eskitiyorlar. Babam 70 yaşında, hayatı boyunca 1 araba zar zor aldı emekli ikramiyesi ile. Kaçın gidin ülkeden orada pompacı olun 10 kat daha iyi yaşarsınız.


Türkiye'de başka ülkeleri işgal edip kaynaklarını sömürseydi Amerika kadar zengin ve refah seviyesi yüksek bir ülke olurdu.

Kardeşim bunun başka devletleri sömürmek ile ne alaksı var?

Bak mesela:
1- http://www.carsforsale.com/used_cars_for_sale/2009_Ford_Mustang_196788558_7
2- http://www.carsforsale.com/used_cars_for_sale/2004_BMW_Z4_198661732_4

Şu arabaların Türkiye'ye gelişide aynı para, ama vergileri bindirince devlet oluyor sana 200-250bin tl.. Abd sömürdü diye mi benim devletim bana vergi koyuyor? Benzinimden tut, giydiğim dona kadar %100-150 yeri geliyor %200-250 vergi ödüyorum.

Vekiller 4-5 araçlık koruma ordusunun yanında roket atar geçirmez mercedes s350'lere binsin diye benim ekmeğim vergiler ile kesiliyor. Sende hala daha abd sömürdü diyorsun vay ki ne vay..

Forbes dergisinin 1000 milyarder listesinde türkiye avrupada 44 milyarder ile almanyadan sonra 2. sırada. Yani dünyadaki 17. ekonomi olan türkiye, milyarder sayısına gelince avrupa 2.si oluyor. 3 kişi daha çıksa almanyayı da geçeceğiz.

Ama ne faide? Sen anca sömürü, abd falan filan.. peh

Bu birazda ihracat-ithalat dengesine bakıyor.Eğer ihracat gelirinden çok ithalat yapılıyorsa devlet alım gücünü kısmak için vergiye bindiriyor.Fakat sömürücü devletlerde iş daha farklı oluyor.Örnek : a.b.d zamanında petrolü Irak'dan alıyordu ve pahalıya gelebiliyor,çıkarlarına uymuyordu.Irak işgal edildi a.b.d şirketleri kondu ve dünya enerji piyasasına büyük oranda balan ayarı yaptılar.Diğer yandan Türkiye'ye bak petrol konusunda dışa bağımlıyız ve bir a.b.d,ingiltere,Fransa değiliz.Ayrıca yazının sonunda saygısızlık yapmışsın hiç uygun değil,bir birimize saygı duyaraktan her türlü konuyu tartışabiliriz.
sangokudbgt 14.08.2013 21:31:25
quote:

Orijinalden alıntı: kımyasal

quote:

Orijinalden alıntı: sangokudbgt

Amerikanın dağına taşına toprağına kurban olayım, adamlar 160 dolara bırakıyor ülkemize gelişi 500-550tl.. 3bintl lik ekran kartı orda 1200tlye geliyor. konsol desen ucuz, kıyefet desen oda ucuz. Arabalar zaten bedeva, 20 yaşına gelene kadar 2-3 araba eskitiyorlar. Babam 70 yaşında, hayatı boyunca 1 araba zar zor aldı emekli ikramiyesi ile. Kaçın gidin ülkeden orada pompacı olun 10 kat daha iyi yaşarsınız.


Türkiye'de başka ülkeleri işgal edip kaynaklarını sömürseydi Amerika kadar zengin ve refah seviyesi yüksek bir ülke olurdu.

Kardeşim bunun başka devletleri sömürmek ile ne alaksı var?

Bak mesela:
1- http://www.carsforsale.com/used_cars_for_sale/2009_Ford_Mustang_196788558_7
2- http://www.carsforsale.com/used_cars_for_sale/2004_BMW_Z4_198661732_4

Şu arabaların Türkiye'ye gelişide aynı para, ama vergileri bindirince devlet oluyor sana 200-250bin tl.. Abd sömürdü diye mi benim devletim bana vergi koyuyor? Benzinimden tut, giydiğim dona kadar %100-150 yeri geliyor %200-250 vergi ödüyorum.

Vekiller 4-5 araçlık koruma ordusunun yanında roket atar geçirmez mercedes s350'lere binsin diye benim ekmeğim vergiler ile kesiliyor. Sende hala daha abd sömürdü diyorsun vay ki ne vay..

Forbes dergisinin 1000 milyarder listesinde türkiye avrupada 44 milyarder ile almanyadan sonra 2. sırada. Yani dünyadaki 17. ekonomi olan türkiye, milyarder sayısına gelince avrupa 2.si oluyor. 3 kişi daha çıksa almanyayı da geçeceğiz.

Ama ne faide? Sen anca sömürü, abd falan filan.. peh
revelax 14.08.2013 20:12:07
quote:

Orijinalden alıntı: Transfikk


quote:

Orijinalden alıntı: revelax

ucuz tablet kategorirside yarışacak bir modelde o çelceve kalınlıgı nedir Allah aşkına
anlamakta gerçekten zorluk çekiyorum bu çelceveleri neden bukadar geniş tutuyorlar
7inç taşınması kolay olan modelide bukadar kalın tuttukları için asusu tebrik ediyorum
ayrıca bu fiyata samsung 7inç 3 nesil tableti 399tl

OOdedigin tablet suan elimde. Incelemede gordugun oyunlari acamiyorum bile. Bi mostwanted. O da 1 saatten sonra takilmaya basliyor. En dusuk parlaklikta wifi acik youtubeden hd olmayan video izledigimde 5-6 saat gidiyor. Birak allah askina. 100 tlden kar edicem diye bunun sikintisini mi yasicaksin ? Kaldi ki 500 tlye gelicegi kesin degil. Bircok videoda 450tl vveya asagisi tahmin ediliyor..

neden herşeye oyuncak gözüye bakıyorsunuz anlamıyorum sırf bir oyunu oynatmadı diye cihazı yerden yere vurmuşsun
sen tablet degil oyun konsolu almalısın.
o0SonTR0o 14.08.2013 18:29:30
bu tablet Türkiye pazarında isimden kaybeder.
Transfikk 14.08.2013 16:40:26
quote:

Orijinalden alıntı: revelax

ucuz tablet kategorirside yarışacak bir modelde o çelceve kalınlıgı nedir Allah aşkına
anlamakta gerçekten zorluk çekiyorum bu çelceveleri neden bukadar geniş tutuyorlar
7inç taşınması kolay olan modelide bukadar kalın tuttukları için asusu tebrik ediyorum
ayrıca bu fiyata samsung 7inç 3 nesil tableti 399tl

OOdedigin tablet suan elimde. Incelemede gordugun oyunlari acamiyorum bile. Bi mostwanted. O da 1 saatten sonra takilmaya basliyor. En dusuk parlaklikta wifi acik youtubeden hd olmayan video izledigimde 5-6 saat gidiyor. Birak allah askina. 100 tlden kar edicem diye bunun sikintisini mi yasicaksin ? Kaldi ki 500 tlye gelicegi kesin degil. Bircok videoda 450tl vveya asagisi tahmin ediliyor..
revelax 14.08.2013 15:37:35
ucuz tablet kategorirside yarışacak bir modelde o çelceve kalınlıgı nedir Allah aşkına
anlamakta gerçekten zorluk çekiyorum bu çelceveleri neden bukadar geniş tutuyorlar
7inç taşınması kolay olan modelide bukadar kalın tuttukları için asusu tebrik ediyorum
ayrıca bu fiyata samsung 7inç 3 nesil tableti 399tl
by__metallica 14.08.2013 15:18:18
Vergi vergi vergi ..mo-mo-mo-monster vergi. 10 yıl sonra amerikaya gidip alıp gelmek TR fiyatından daha ucuza gelecek..
ottmn 14.08.2013 14:36:36
http://www.hepsiburada.com/liste/asus-memo-pad-hd-7-me173x-1b039a-16gb-7-ips-mavi-tablet/productDetails.aspx?productId=bd600442&categoryId=3008012&navq=categoryid%3d3008012%26fh_view_size%3d12%26fh_sort_by%3d-order_stock_attribute_pl%252c-max_createddate_pl%26fh_secondid%3dbd600442%26fh_lister_pos%3d0%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252ftr_TR%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483646%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483646_3000500%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_2147483646_3000500_3008012%257d%26fh_refview%3dlister


430,84 TL
Sam.Fisher 14.08.2013 14:23:33
Biraz daha ucuz olsa, epey alıcı bulabilecek bir tablet; ancak sanırsam 2012 Nexus 7 veya iPad Mini almak buna göre daha mantıklı olacaktır.
Düşünen Biri 14.08.2013 14:10:08
Arayüz gerçek anlamda berbat bir akıcılıkta. Zaten bu gelene kadar ipad mini 600-650 civarına düşer 500-550 liraya bunu alacağıma 100 lira daha verir beni yıllarca götürebilecek bir cihaz alırım. Bu sebeple ülkemiz için değil de daha çok avrupa hatta abd için güzel bir cihaz olmuş.
Plegus 14.08.2013 13:42:11
Mesut Bey, arkadaşlar;

Bu tabletin zaten önerilen fiyatının 499TL olacağı Asus tarafından açıklandı, ülkemizde önerilen fiyatların hep altında kampanyalar yapıldığını düşünürsek bu cihazın 450TL nin üstünde satılacağını zannetmiyorum. Böyle düşündüğümüzde tabletin gayet uygun fiyatlı dengeli bir cihaz olduğunu söyleyebiliriz.
DraGonS 14.08.2013 13:18:07
Kominist rejimde yaşasaydım eğer devlete bu kadar para ödemezdim sanırım. Hayatım kazandığımın %60 sı vergi olarak devlete gidiyor.
kımyasal 14.08.2013 13:17:53
quote:

Orijinalden alıntı: sangokudbgt

Amerikanın dağına taşına toprağına kurban olayım, adamlar 160 dolara bırakıyor ülkemize gelişi 500-550tl.. 3bintl lik ekran kartı orda 1200tlye geliyor. konsol desen ucuz, kıyefet desen oda ucuz. Arabalar zaten bedeva, 20 yaşına gelene kadar 2-3 araba eskitiyorlar. Babam 70 yaşında, hayatı boyunca 1 araba zar zor aldı emekli ikramiyesi ile. Kaçın gidin ülkeden orada pompacı olun 10 kat daha iyi yaşarsınız.


Türkiye'de başka ülkeleri işgal edip kaynaklarını sömürseydi Amerika kadar zengin ve refah seviyesi yüksek bir ülke olurdu.
kımyasal 14.08.2013 13:16:08
quote:

Orijinalden alıntı: ozkilic

Benim merak ettiğim parmak izi bırakmayan tablet veya telefonların ne zaman çıkacağı bu tablette bile parmak izleri çok kötü görünüyor


Jelatin çekersin hem koruma sağlar hemde parmak kolay kayar.Dez avantajı görüntüde hafif miktarda buzlanma yapıyor.
sangokudbgt 14.08.2013 11:33:20
Amerikanın dağına taşına toprağına kurban olayım, adamlar 160 dolara bırakıyor ülkemize gelişi 500-550tl.. 3bintl lik ekran kartı orda 1200tl'ye geliyor. konsol desen ucuz, kıyefet desen oda ucuz. Arabalar zaten bedeva, 20 yaşına gelene kadar 2-3 araba eskitiyorlar. Babam 70 yaşında, hayatı boyunca 1 araba zar zor aldı emekli ikramiyesi ile.

Kaçın gidin ülkeden orada pompacı olun 10 kat daha iyi yaşarsınız.
ozkilic 14.08.2013 09:57:17
Benim merak ettiğim parmak izi bırakmayan tablet veya telefonların ne zaman çıkacağı bu tablette bile parmak izleri çok kötü görünüyor
crossmatch 14.08.2013 08:16:00
Fiyat hayal kırıklığı oldu benim için. 150 dolarlık tablet 500 e geliyor.
magicool 14.08.2013 07:23:08
quote:

Orijinalden alıntı: Oscar Heykeli

Sıcak fırsat kovalayıp ipad mini alırım. Bu performansa 500 550 lira para mı verilir ? 450 liraya 16gb, 550-600 liraya 32gb ipad mini satıldı. 550 liraya bir ara sürekli satıldı.

bende bu yuzden her vergi dahil 16 gb lık versiyonu için 450 tl bekliyorum cünkü dediğiniz sebepten dolayı bu cihaz 500 liranın üstü satmıyacaktır
Oscar Heykeli 14.08.2013 04:37:30
Sıcak fırsat kovalayıp ipad mini alırım. Bu performansa 500 550 lira para mı verilir ? 450 liraya 16gb, 550-600 liraya 32gb ipad mini satıldı. 550 liraya bir ara sürekli satıldı.
Konungariket Sverige 14.08.2013 02:59:03
arkadaş şu androidli tablet haberlerine bi türlü konsantre olamıyorum böle yapacağımı yapıyorum sıkılıp kapatıyorum sonra
Sherlock69 14.08.2013 02:34:39
100 liraya aldım bi tablet stand ı falan herşeyi çıktı kıytırk standı bile övmüşsünüz :/
Aaron Paul 14.08.2013 02:05:57
Her video'nun altında '' Reklam Yapılıyor '' şeklinde yorum görüyorum... !

DH'de ki kişiler ülkemizde ki en objektif adamlardır. Bunu da beğenmezseniz izlemeyin ! Geliyorsun, bedava ya bilgi ediniyorsun, teknoloji öğreniyorsun, zevk alıyorsun... Hala sesin çıkıyor. Yeter Artık !
orhanyıldız 14.08.2013 01:52:37
Şu sanal tuş zımbırtısı ne kadar itici duruyor.
mesona 14.08.2013 01:15:16
Sanal tuşları Paintte mi çizmiş acaba Asus?
kudretxxx 14.08.2013 01:00:44
güzel tablette MTk işlemciye güvenmiyorum ve Ram yetersiz bence
mühendisomer 14.08.2013 00:57:11
tabletin türkiyeye geliş tarihi söylenmedi galiba yada ben kaçırdım
makaramasuko 14.08.2013 00:53:09
Tamam 500 lira iyi bir fyat donanım olarak ama arayüzdeki takılmaları fiyatı düşük diye görmezden gelinmesi bence yanlış.Sonuçta çok değiştirilmemiş sadeye yakın bir arayüz ve böyle bir tablette o derece takılma beni şaşırttı açıkçası
bekecomer 14.08.2013 00:51:49
Video ipad'de açılmıyor sorun bendemi acaba?
konuralp63 14.08.2013 00:35:47
Ben telefonda Chrome Web browser ile videoyu izlemeye çalışıyorum ama "malesef bu Video oynatılamıyor" hatası veriyor. Bu hatayı biran önce düzeltirseniz bende videoyu izleyeceğim.
bravez 14.08.2013 00:35:32
Reklamın alasını yapmışsınız. Tebrikler..
konuralp63 14.08.2013 00:22:58
Ben telefonda Chrome Web browser ile videoyu izlemeye çalışıyorum ama "malesef bu Video oynatılamıyor" hatası veriyor. Bu hatayı biran önce düzeltirseniz bende videoyu izleyeceğim.
mühendisomer 14.08.2013 00:19:55
önlerden
12