Casper'dan dokunmatik ekranlı Ultrabook

27.10.2012 22:23:22 Ekrem71 104 YORUM
 
Windows 8'in resmi olarak tanıtılmasıyla birlikte özellikle dokunmatik fonksiyonu ön plana çıkan pek dizüstü modeli gördük. Bunların arasında Ultrabook segmenti de dokunmatik ekranı ön plana çıkaran diğer bir segment. Yabancı üreticilerin yanında yerli firmalarımız da Windows 8 ekosistemine hızlı bir biçimde katılıyor.

Nirvana serisi ürünleri ile tanıdığımız Casper, ilk dokunmatik ekranlı Ultrabook modelini Windows 8 yüklü olarak piyasaya sürdü. 

Casper Nirvana Touch Ultrabook adındaki model Ivy Bridge tabanlı 1.7 GHz saat hızında çalışan Intel Core i5-3317U  işlemci barındırırken, Intel Akıllı Bellek Teknolojisi ile 2.6 GHz'e kadar hız aşırtılabiliyor. 

Dokunmatik LED ekran 14 inç boyutunda ve 1366 x 768 piksellik çözünürlük sunuyor. Intel HD 4000 grafik birimi, WiFi, 8GB 1066MHz DDR3 RAM, 500GB SATA HDD ve hızlı açılış için 32GB MSATA SSD, HD web kamera, USB 3.0, USB 2.0, HDMI, WiDi desteği, 8 hücreli Polimer batarya, 1.5kg ağırlık gibi özelliklerini saymak mümkün.

Çevrimiçi perakendecilerde satışına başlanan Nirvana Touch Ultrabook modelinin fiyatı 2150-2250TL aralığında değişiyor.
 

 
 
Yorumlar 104
DH Misafiri 17.8.2013 08:42:53
http://sarfmarketi.com/index.php?route=product/category&path=18_46
fasuto53 18.4.2013 15:14:17
Sen kesin casper çalışanısın:D Allah yazdıysa bozsun, çevremde casper tuzağına düşenler var. O kadar üzülüyorum ki adamalar sanki dininden olmuş gibi bir şey yapamadım diye vicdan azabı çekiyorum.
memolika 11.4.2013 23:17:30
quote:

Orijinalden alıntı: .Supremacy.

quote:

Orijinalden alıntı: memolika

O değilde ilk resimdeki kırmızı şey ne öyle?

Basma basmaaaaa ona

.Supremacy. 8.4.2013 03:30:39
quote:

Orijinalden alıntı: memolika

O değilde ilk resimdeki kırmızı şey ne öyle?

Basma basmaaaaa ona
kedi_1991 6.4.2013 03:36:13
Firma kasayi cinde yaptiriyor 2touchpad firmasindan dandik olani seciyor ekran avrupadan aliyor plastik uzerine 1yilda kalkan boya suruyor firmanin ceo su Türk deil fabrikasi zaten yok sadece parca birlestiriyor islemci ekran karti iyi ram hdd iyi olani var ama stabil olmuyor bosver destekleme bole Turk firmasini
muhamnet 3.4.2013 09:20:44
quote:

Orijinalden alıntı: kımyasal

Resimdeki modelin ekranı kirlimi banamı öyle geliyor ? 2 inci resimde ekranda iz var.

Dokunmatik ya onu anlatmak istemişler :-)
M-A-R-S 3.4.2013 07:02:27
quote:

Orijinalden alıntı: lykos

kimse kusura bakmasın ama 1800 tl'ye asus'un nvidia 635m grafik işlemcili modeli varken benzer özellikli casper'a 2000 tl vermek enayiliktir bence.

dokunmatiği için..
M-A-R-S 3.4.2013 06:57:44
quote:

Orijinalden alıntı: smart1978

Casper bu işi beceremez... Zaten Türkiye de ilk Casper çıkartır ... Türkiye de ilk ultrabook Casper idi .. İlk dokunmatik ultrabook ta Casper oldu ...

Casper kalite ve tasarım fukarası... Casper tasarım ve kalite için bir ekip kurmalı ...


Şu rakiplere bakarsanız Casper almak ne kadar akıllıca olur siz düşünün!...

http://blog.laptopmag.com/top-windows-8-tablet-laptop-hybrids























Casper yukardaki kalite ve dizayna ulaşması imkansız...

Casper önce notebook ultrabook tabletleri için FULL HD ve IPS ekranı keşfetmeli sonra da tasarıma kafa yormalı ...

Casper en kolayını tercih ediyor ...


verdiğin örnekti pcler özellikle sony 3000-4000 tl arasında...fiyat farklarını gözardı etme..casper 3500 tl fiyat biçse sony kadar değişik farklı uçuk tasarımlar çıkartabilir..
ismailcbk 5.2.2013 18:39:54
Casper alacağına bence kesinlikle [link=http://www.netsiparis.com/detay/90101020012/ASUS-UX32VD-R3001V-ULTRABOOK-I5-3317-4GB-500GB-133-W7-]zenbook UX32VD[/link] al hem harici ekran kartı vs olsun çok daha stabil çalışıyor
DH Misafiri 2.2.2013 02:35:34
Yav casper dokunmatik ekralı ultrabuk almak üzereydim öylesine bı uğradığım bu sayfadan sonra herhalde arama motoruna bile casper yazmam benım anladığım bu adamlar tüm bu iletişime bi cevap yazmıyorlarsa demek hakikaten sorunları var yoksa insanlar kendini bulaşar savunmanız bırakmalarının hıç bır mantığı yok
İnsan Azmanı 3.12.2012 17:09:48
casperdan bi cacık olmaz
lordmemo93 2.12.2012 12:51:59
quote:

Orijinalden alıntı: gokooo

Vestel'in 4 parmak kalınlığındaki LED TVlerine benzemiş ultrabook mu bu şimdi?

Vestel'in ürünlerini öneririm. Kalite var.
Unduli 28.11.2012 12:04:19
Casper ömrü hayatında mouse pad dahil kendi birşey üretmiş mi?

Clevo dan Compalden ondan bundan al cihazları yaz üstüne Casper yallah eyvallah, zaten vizyonu olsa eli ayağı düzgün mallar 'tasarlar' sadece Türkiye pazarına oynamazdı.

Koyunun olmadığı yerdeki keçi işte.

efekemal 28.11.2012 11:00:58
http://www.hepsiburada.com/liste/casper-nirvana-cnhbi3630b-intel-core-i7-3630qm-24ghz-16gb-750gb-156-tasinabilir-bilgisayar/productDetails.aspx?productId=bd301727&categoryId=98&SKU=BD301727

bu ürünü gördünüz mü ? 16 gb ram ile muhteşem performans sağlıyor . tamam dokunmatik ekranlı da güzeldir ancak , bu ürünü ben daha çok beğendim...
ikstanem 27.11.2012 15:04:43
casper kullanan arkadaşlar neden sonra hiç önermiyor?
khaos 26.11.2012 22:04:41
Tüketicilerin büyük çoğunluğunun ilk önceliği fiyat/performanstır 2100-2200 lira para verip dokunmatik haricinde "farklılık" ortaya koyamayan 3 aşağı 5 yukarı bu fiyat kategorisinde full hd,ıps,ssd özelliklerinde bir veya birkaçını sunan alternatifleri varken deyim yerindeyse burnundan kıl aldırmayan (verdiği fiyatla) bir firmaya pek şans tanımıyorum
lykos 26.11.2012 16:23:01
kimse kusura bakmasın ama 1800 tl'ye asus'un nvidia 635m grafik işlemcili modeli varken benzer özellikli casper'a 2000 tl vermek enayiliktir bence.
efekemal 22.11.2012 11:38:21
ultrabook çok makul fiyata kaçırmayın derim


http://www.avmmall.com/casper/urunler/cn_avi3317b/3/63/28531/719


talsuv61 21.11.2012 23:16:19
Şimdikinden önce Casper kullanıyordum. Arka kapağının gevşemesi dışında her şeyinden memnundum. Birden bire süper pcler yapmalarını istemek insafsızlık bence
serhanuygur 20.11.2012 10:36:49
Bazilari casper e destek olunmasi gerektigini soylemis ama bu firma insanlarin destedigini ve guvenini kazanmak icin once duzgun urunler cikarmali, sonrada piyasa "vay be biz haksizmisiz, bu markaya destek vermemiz lazim" demeli. Urunlerin hepsi birbirinden kalirptesiz malzemeye sahip. İcerikleri dediginiz gibi zaten intel vs... Ama kendi secimleri olan malzemeleri hep en igrencini kullaniyorlar. Plastigi, guc unitesi vs... Bu da farki doguruyor.
mehmetdemirs 19.11.2012 18:02:53
quote:

Orijinalden alıntı: MrChromosty


quote:

Orijinalden alıntı: mehmetdemirs

[link=http://www.netsiparis.com/detay/90101020015/ASUS-S400CA-CA020H-DOKUNMATIK-ULTRABOOK-I5-3317-6GB-500GB-14-W8]Asus Dokunmatik[/link] ultrabook u satışta ztn casper a bakılmaz bile

Evet haklısınız.Ama casperın ne halt olduğunu bilmeyenler koşa koşa alacaklar

koşa koşa alan aklını bence :))
Exvision 19.11.2012 16:56:21
Sony-Asus kalitesine ulaşması çok zor.
Chromosty 19.11.2012 16:31:21

quote:

Orijinalden alıntı: mehmetdemirs

[link=http://www.netsiparis.com/detay/90101020015/ASUS-S400CA-CA020H-DOKUNMATIK-ULTRABOOK-I5-3317-6GB-500GB-14-W8]Asus Dokunmatik[/link] ultrabook u satışta ztn casper a bakılmaz bile

Evet haklısınız.Ama casperın ne halt olduğunu bilmeyenler koşa koşa alacaklar
mehmetdemirs 19.11.2012 11:07:11
[link=http://www.netsiparis.com/detay/90101020015/ASUS-S400CA-CA020H-DOKUNMATIK-ULTRABOOK-I5-3317-6GB-500GB-14-W8]Asus Dokunmatik[/link] ultrabook u satışta ztn casper a bakılmaz bile
lordmemo93 13.11.2012 19:30:34
ASUS tan vazgeçmem :)
smart1978 13.11.2012 00:29:11
quote:

Orijinalden alıntı: FromZeroToHero


Casper büyü falan yapmadı,
Doğrusunu öğrenmek istersen; sen her ne kadar da farkında olmasan da ben artık bu sayfalarda Samsung'un apple'ın HTC'nin ya da adını bile söyleyemediğimiz Xiaomi'nin başarılı ürünlerinden, bilmem kaçıncı çeyreği şu kadar karla kapattı gibi finans analizlerini okumaktan yıldım.
tabi bu doğrusunu istersen...

Ya da şey de diyebilirim istersen: bu kadar liselinin toplandığı bi ortam da böyle ciddi şeyleri konuşmaktansa tekil cümlelerle; koy gitsin eksiyi, ver gitsin yorumu, okumadan geçtim, sesli güldüm, gibi...

İmrenen gençliğe imrendiği yerlerden bir deyişle sesleneyim, umarım bundan anlarlar: STOP Complaining about your Country YOU FOOL! Just do your part well. Hiç google translate'e falan yazmak gibi zahmette bulunmasın benim çalışkan gençliğim, ben tercümesini de yazayım "biraz ağır" ; Ülken hakkında şikayet etmeyi bırak seni aptal! sadece üstüne düşeni iyi yap... Hepimiz için geçerli bu.

( isminizi bilmediğimden ) " çokonat bey " size değil bu söylediklerim ortaya haykırdım sadece...

quote:

Orijinalden alıntı: çokonat

quote:

Orijinalden alıntı: FromZeroToHero Bundan bi sonraki laptop, ultrabook ya da tableti CASPER olacağına inananlar +1 lesin bakalım... kim destekliyor, kim fanboyluk yapıyor görelim. şahsen ben altı yıldır kullandığım Toshibadan sonra Casper almak istiyorum ciddi bir şekilde.
Casper büyümü yaptı ne. Eksiye basacakken yanlışlıkla artıya bastım




Büyük markala hemde uluslarası... on milyonlarca satıyorlar... Herbirinden 10 dolar kar etse bile seni rahatsız eder ...

Merak etme büyük firmalar yüzmilyonlarca dolar zarar da açıklıyorlar ...


Yerli markalar çok satamadığı için kazıkladığı kendi dizaynı olmayan Çin fikirlerini Yerli Marka etiketi ile Yerli diyenlerdenseniz ...

Çok övdüğünüz Casper ve diğer yerli etiketli markaların IPS ekran ve FULL HD kalitesine neden geçemedi ?

Yerli firmalar yenilikte neden geri ?

Yenilikler neden hep Kore den ABD den Avrupa dan geliyor ?


Demogojinin kralını yapıyorsun...

Donanımhaber de yerli firmaları yıllardır kalitesiz ürünlerinden şikayetçi olmuşumdur öyle ki yedek parçaları aşırı pahalı olduğunu mağdurlarından öğreniyoruz...

Asıl senin yazdığın o tercümeli cümleni Yerli Markalar ifade etmiyor ama yaklaşımları malesef o yönde ...


Yerli markalar öncü veya kaliteli ürünler sunmadıkça kimse yerli malı yurdumun malı edebiyatı yapmasın... Sanki Yerli işlemci yerli SSD fabrikamız var...

Montaj ile avutuluruz... Gerçi o bile sakat ...



Casper dokunmatik dizüstünü bizzat kullandım...

Ekranı berbat ... Görüş açısı kötü... Parlaklığı düşük... Kontrastı da düşük... Ekranı resmen silik ...

Klavyesinde turuncu tuş çok dikkat çekiyor... Amaç nedir? İlk yardım anında hemen basılacak tuş gibi sırıtmalı mı ?


Kasası da berbat : Ekran çerçevesi çok kalın... O kasaya 15 " LCD konur ...

Casper ne yapsın! ... Tasarımını kendisi yapmadı ki hazır Çinden almış ... Çinliler seni aptal yıllardır satın alıyorsun ne kalitesi ve işçilik Casper demesin? Bana göre Casper gibi yerli firmaların yöneticileri Türk tüketicilerine kalite çıtasını yükseltmek istediklerini sanmıyorum...

Herşey ortada ...
ismailcbk 9.11.2012 13:19:37
asus
bluENight 9.11.2012 12:06:37
quote:

Orijinalden alıntı: ismailcbk

quote:

Orijinalden alıntı: sahintez

quote:

Orijinalden alıntı: ismailcbk

dokumatik dandik olur

yok yok. iyi olur...

casper ise dandik olur

yaklaşık 2 ay önce kullandım bu pcyi dokunmatiğide gayet iyiydi
kaderindizayni 7.11.2012 17:24:18
Bence Casper'ın son zamanlarda çıkardığı ürünlerin kalitesi tartışılmaz. SSD'ye alternatif olarak Hybrid'i tercih etmesi çok mantıklı. Böylece hem uygun fiyatlı hemde kaliteli bir ürün ortaya çıkmış.
ismailcbk 5.11.2012 11:17:58
quote:

Orijinalden alıntı: sahintez

quote:

Orijinalden alıntı: ismailcbk

dokumatik dandik olur

yok yok. iyi olur...

casper ise dandik olur
Erai 4.11.2012 14:08:26
Eğer ki burada bir sürü insan bu firma hakkında böyle üzücü şeyler yazıyorsa, firma yetkililerinin oturup düşünmesi gerekiyor. Hep gördük ve hala daha görüyoruz, oyun bilgisayarı diye yaptıkları aletlerin üzerine yerde görsen eğilip almayacağın 2gb Radeon 6450 gibi abuk ekran kartları koyup, millete de her oyunu açar, 2 gb ekran kartı var üzerinde diye satan bir firmadan bahsediyoruz. Gidin internet sitelerine bakın, ürün özelliklerinin ne kadar özensiz ve eksik bilgilerle dolu olduğuna şahit olun. Böyle bir teknoloji firması olabilir mi ?

Bu konudaki bilgisayara gelince, aletin macbook air çakması bir tasarıma sahip olduğunu kimse inkar edemez. Ben ürünü değişik teknomarketlerde gördüm, inceledim, karıştırdım, düğmelerine bastım filan, aletten kalitesizlik akıyor. Alüminyum kasa yapmaya kalkmışlar, ama kesimler o kadar kalitesiz ki, usb çıkışlarının olduğu yerlerdeki boşlukların kesimleri filan berbat. Kusura bakmasın ama ben bu alete 2200TL vermem. Ben Mart ayında aldığım Macbook Pro 13.3" için 2450TL gibi bir ücret ödedim. Aralarındaki kaliteyi belirtmeme gerek yok sanırım değil mi ?

Şunu da belirteyim. Asus Zenbook cihazlar bile yanlış hatırlamıyorsam Apple Macbook Air fabrikasından çıkıyor yada çıkıyordu. Bu iki cihaz da birbirlerine çok benziyorlar. Asusa da çok kızmıştım bu yüzden. Kendi tasarımını yapmayı bileceksin, o kadar...
sahintez 4.11.2012 08:41:42
quote:

Orijinalden alıntı: ismailcbk

dokumatik dandik olur

yok yok. iyi olur...
ismailcbk 30.10.2012 10:10:39
dokumatik dandik olur
shadowtr 29.10.2012 18:49:30
Casper'ın kalite sunmak gibi bir derdi yok. Maliyeti düşük tutup kar marjını yüksek tutarak yıllarca sattılar. Satmaya da devam ediyorlar...
gkweb 29.10.2012 18:35:17
çıkmadan inanmam çıkmışmı ??
hayyam_karadenizli 29.10.2012 18:31:39
Nesi Türk bu markanın? Göremediğim şey nedir anlamıyorum?
Chromosty 29.10.2012 18:20:10
quote:

Orijinalden alıntı: FERFEROS

quote:

Orijinalden alıntı: MrChromosty

Sitedikleri kadar dokunmatik yapsınlar.Ekran klavyeden ayrılmadığı sürece kullanımı zor olacaktır


Katılıyorum.Ekranın bir şekilde katlanır şekilde olması gerekirdi.Win 8'in en önemli avantajlarından biri halbuki.



Daha önce kocaman dokunmatikli masaüstü yapmışlardı.Denemiştim bir teknoloji markette.Sonra hiç görmedim.Çünkü hiç işlevsel değildi.Buda aynı hesaba geliyor
FERFEROS 29.10.2012 17:31:44
quote:

Orijinalden alıntı: MrChromosty

Sitedikleri kadar dokunmatik yapsınlar.Ekran klavyeden ayrılmadığı sürece kullanımı zor olacaktır


Katılıyorum.Ekranın bir şekilde katlanır şekilde olması gerekirdi.Win 8'in en önemli avantajlarından biri halbuki.

Chromosty 29.10.2012 11:11:59
quote:

Orijinalden alıntı: sahintez

quote:

Orijinalden alıntı: MrChromosty

Sitedikleri kadar dokunmatik yapsınlar.Ekran klavyeden ayrılmadığı sürece kullanımı zor olacaktır


Yada kapağı 360 derece dönüp yapışsada olur... ;-)

+1
sahintez 29.10.2012 09:26:39
quote:

Orijinalden alıntı: MrChromosty

Sitedikleri kadar dokunmatik yapsınlar.Ekran klavyeden ayrılmadığı sürece kullanımı zor olacaktır


Yada kapağı 360 derece dönüp yapışsada olur... ;-)
sahintez 29.10.2012 09:22:28
Bir sony olmasını beklersek casper'dan fazla iyimser oluruz gibime geliyor... Ekran konusunda full hd ve ips kesinlikle süper olur...
sahintez 29.10.2012 09:21:04
keşke iyi bir ekran kartıda olsa tadından yenmezdi...
smart1978 29.10.2012 07:50:22
Casper bu işi beceremez... Zaten Türkiye de ilk Casper çıkartır ... Türkiye de ilk ultrabook Casper idi .. İlk dokunmatik ultrabook ta Casper oldu ...

Casper kalite ve tasarım fukarası... Casper tasarım ve kalite için bir ekip kurmalı ...


Şu rakiplere bakarsanız Casper almak ne kadar akıllıca olur siz düşünün!...

http://blog.laptopmag.com/top-windows-8-tablet-laptop-hybrids























Casper yukardaki kalite ve dizayna ulaşması imkansız...

Casper önce notebook ultrabook tabletleri için FULL HD ve IPS ekranı keşfetmeli sonra da tasarıma kafa yormalı ...

Casper en kolayını tercih ediyor ...
ikista 29.10.2012 03:09:34
Casper ultrabook'ların kasası alüminyum mu? yakından baktm ama emin olamadım
FromZeroToHero 29.10.2012 01:52:54

Casper büyü falan yapmadı,
Doğrusunu öğrenmek istersen; sen her ne kadar da farkında olmasan da ben artık bu sayfalarda Samsung'un apple'ın HTC'nin ya da adını bile söyleyemediğimiz Xiaomi'nin başarılı ürünlerinden, bilmem kaçıncı çeyreği şu kadar karla kapattı gibi finans analizlerini okumaktan yıldım.
tabi bu doğrusunu istersen...

Ya da şey de diyebilirim istersen: bu kadar liselinin toplandığı bi ortam da böyle ciddi şeyleri konuşmaktansa tekil cümlelerle; koy gitsin eksiyi, ver gitsin yorumu, okumadan geçtim, sesli güldüm, gibi...

İmrenen gençliğe imrendiği yerlerden bir deyişle sesleneyim, umarım bundan anlarlar: STOP Complaining about your Country YOU FOOL! Just do your part well. Hiç google translate'e falan yazmak gibi zahmette bulunmasın benim çalışkan gençliğim, ben tercümesini de yazayım "biraz ağır" ; Ülken hakkında şikayet etmeyi bırak seni aptal! sadece üstüne düşeni iyi yap... Hepimiz için geçerli bu.

( isminizi bilmediğimden ) " çokonat bey " size değil bu söylediklerim ortaya haykırdım sadece...

quote:

Orijinalden alıntı: çokonat

quote:

Orijinalden alıntı: FromZeroToHero Bundan bi sonraki laptop, ultrabook ya da tableti CASPER olacağına inananlar +1 lesin bakalım... kim destekliyor, kim fanboyluk yapıyor görelim. şahsen ben altı yıldır kullandığım Toshibadan sonra Casper almak istiyorum ciddi bir şekilde.
Casper büyümü yaptı ne. Eksiye basacakken yanlışlıkla artıya bastım


FromZeroToHero 29.10.2012 01:30:17
İlker bey,
aldığınız hiçbir bilgisayar kendi kamerasını veya kendi ethernet kartını kullanması söz konusu değildir. Piyasada bilinen belli markalar vardır ve çoğu markalar da o kamerayı veya o ethernet kartını kullanır. spesifik olarak apple ürünleri hariç. bu durumda güncelleme yapmayan ürünün markası değil kullandığı bileşenlerin markasıdır. içinde kullanılan ana karttan tutun da sd card reader'a kadar hepsi ayrı bileşenlerin toplanmasıdır. sizin söylemeye çalıştığınız şeyi yapan firmaların ağa babası apple'dır. çıkardığı ürünlere güncellemeler vererek kastırır ve 2 yıl sonra sizi yeni ürün almaya zorlar.Bknz: iphone 2g, 3g'ye ve 3gs güncellemesi durduruldu, stabil olarak kullanılabilecek,menüdeki geçişlerde kasma yapmadan çalışan bir tane bile iphone 2g ve 3g kalmadı. Yaşasın kapitalizm bi nevi...

Saygılar.


quote:

Orijinalden alıntı: ilker90

casper bilgisayarım hiç olmadı ama kullanan bir çok arkadaşım olduçok tecrübe edindim sağolsun bana göre casper uçan bilgisayar yapsa yine almam neden miilk önce şu donanım driver ını adam gibi yayınlasın ondan sonra prestij sahibi olduk desinler max 5 sene sonra o aldığın casper ürünün sürücüsünü bulamıyacaksınız bulsanızda işletim sistemi ile uyumlu olmayacak örneğim şimdi windows7 var 5 sene sonra diyelim ki windows10 çıktı bilgisayarınızın işlemcisi desteklesede etherneti kuramıyacaksınız veya webcamerasını kuramayacaksınız sonra bilgisayarı yarım bir şekilde kullanmaya devam edeceksinizalanlara saygım sonsuz hemen savunmaya geçmişler nereden biliyorsunuz ASUS ultrabook veya diğer marklardaki gibi aynı kalitede pil kullandığını pile kaç yıl garanti veriyor yada veriyor mu ? diyelim ki pil bozuldu yada bitti yedek parçasını bulabileceğine inanıyormusunuz ? 2-3 sene sonra ?


ilker90 28.10.2012 23:32:14
casper bilgisayarım hiç olmadı ama kullanan bir çok arkadaşım oldu

çok tecrübe edindim sağolsun
bana göre casper uçan bilgisayar yapsa yine almam neden mi

ilk önce şu donanım driver ını adam gibi yayınlasın ondan sonra prestij sahibi olduk desinler

max 5 sene sonra o aldığın casper ürünün sürücüsünü bulamıyacaksınız bulsanızda işletim sistemi ile uyumlu olmayacak
örneğim şimdi windows7 var 5 sene sonra diyelim ki windows10 çıktı bilgisayarınızın işlemcisi desteklesede etherneti kuramıyacaksınız veya webcamerasını kuramayacaksınız sonra bilgisayarı yarım bir şekilde kullanmaya devam edeceksiniz

alanlara saygım sonsuz hemen savunmaya geçmişler nereden biliyorsunuz ASUS ultrabook veya diğer marklardaki gibi aynı kalitede pil kullandığını pile kaç yıl garanti veriyor yada veriyor mu ? diyelim ki pil bozuldu yada bitti yedek parçasını bulabileceğine inanıyormusunuz ? 2-3 sene sonra ?

Kanién 28.10.2012 22:03:37
Casper ismini duyunca hiç inandırıcı gelmedi
Recharged 28.10.2012 21:40:29
Tasarım bence gayet iyi.Windows 8 kullanacak olmasının yanı sıra dokunmatik ekranıda gayet cezbedici ancak gel gelim Casper yine abartı fiyatlar sunuyor ve insanlar Samsung,HP gibi markalara yöneliyor doğal olarak.
osmanefeozkan 28.10.2012 20:46:32
casper ülkenin padişahının yandaşlarının made in turkey yazısını ürünlerinin üzerine yazarak yerli üretim yaptığı zannedilen firmadır. Ayrıca bu fiyata surface tab daha akllıca olur 1~2 aya çıkar
Chromosty 28.10.2012 20:21:39
Sitedikleri kadar dokunmatik yapsınlar.Ekran klavyeden ayrılmadığı sürece kullanımı zor olacaktır
filozof80 28.10.2012 19:27:24
casper a para mı verilir :S
FromZeroToHero 28.10.2012 19:23:52
Bundan bi sonraki laptop, ultrabook ya da tableti "CASPER" olacağına inananlar +1 lesin bakalım... kim destekliyor, kim fanboy'luk yapıyor görelim. şahsen ben altı yıldır kullandığım Toshiba'dan sonra Casper almak istiyorum ciddi bir şekilde.
memolika 28.10.2012 19:08:19
quote:

Orijinalden alıntı: infom@n

quote:

Orijinalden alıntı: memolika
quote:

Orijinalden alıntı: Amedra
quote:

Orijinalden alıntı: memolika O değilde ilk resimdeki kırmızı şey ne öyle?
Güç tuşu olabilir mi acaba
Evet olabilir ama klavyeye çok yakın duruyor.
Yeni macbooklarda da böyle


Doğru ama ya yazı yazarken yanlışlıkla basarsak :D

Not:Hiç ultrabook kullanmadım.
smart1978 28.10.2012 18:58:52
Caspet full hd ips ekranli ve hassas dijital kalemli bir modeller çıkarsa sanki ölürler. ..



Yerli marka isteklerimizi bilmiyor...



Olmaz böyle kalitesiz vasat ürünler arkadaş ...



Kimi kandiriyorlar...
djsisse 28.10.2012 18:03:51
pro2000'den ne gördükki casperdan görelim almayın babacanlar casperda almayın pro2000de az cekmedık bunlar yuzunden almayın ac kalsınlar tok karnına adam kandırıyor bunlar..maxbook yapsa yıne almayın..
UnitzParis 28.10.2012 17:36:30
Gereksiz babacan.
cengizhan1903 28.10.2012 17:32:03
dokunmatik ekran pek gitmez ya
çokonat 28.10.2012 16:50:25
Casper diye bilgisayar markasımı olur.Bilgisayar Firmasına bu ismi koyan birin den kaliteli iş Beklemek hata.
Yorum Yaz
Durum
E-Posta
Mesaj