Casper, 4 yeni tabletini bu ay satışa sundu

21.5.2013 14:29:50 Ekrem71 27 YORUM

Via adlı akıllı telefonu ile piyasaya hızlı bir giriş yapmak isteyen yerli üreticimiz Casper, giriş ve orta seviyeye yönelik 4 yeni tablet modelini daha bu ay içerisinde satışa sundu.

Tablet modelleri 10.1, 8 ve 7 inçlik olmak üzere 3 farklı boyuta sahip. Tablet modellerinin özelliklerine kısaca değinmek gerekirse;

CTA-E10-16A-3G seri numaralı model; 10.1 inçlik 1280x800 piksel çözünürlükte ekran, Cortex-A9 tabanlı Rockchip RK3066 çift çekirdekli işlemci, Android 4.1 işletim sistemi, 2MP çözünürlükte arka kamera, WiFi, Bluetooth, 3G, microSD girişi, 16GB depolama kapasitesi ve 1GB RAM özelliklerine sahip. Modelin fiyatı ise 699TL.

CTA-E08-15A-3G seri numaralı model;  8 inçlik 1024x768 piksel çözünürlükte IPS ekran, Cortex-A9 tabanlı Rockchip RK3066 çift çekirdekli işlemci, Android 4.1 işletim sistemi, 2MP çözünürlükte arka kamera, WiFi, Bluetooth, 3G, microSD girişi, 16GB depolama kapasitesi ve 1GB RAM özelliklerine sahip. Modelin fiyatı ise 549TL.

CTA-E07-11Z modeli ise 7 inçlik 1024x600 ekrana sahip. Cortex-A9 tabanlı çift çekirdekli Amlogic AML8726-MX çift çekirdekli işlemci, 1GB RAM, 16GB kapasite, Android 4.1 işletim sistemi, 2MP çözünürlükte arka kamera, WiFi, microSD girişi şeklinde özellikler mevcut. Fiyatı 299TL. Modelin 8GB kapasiteli versiyonu ise 279TL.
 
Modeller pek çok perakende mağazasında satışa sunulmuş durumda. Peşin fiyatına 12 taksit imkanı da mümkün.
 
Yorumlar 27
DH Misafiri 15.1.2014 04:20:38
Bn casper 10.1inc tablet aldım ancak bnde sim kart yuvası yok taktïrmamın bir yolu varmı parası onemli degil
DH Misafiri 16.9.2013 13:45:34
PekiCasper VIA - 13A modeline sim kart takılabilirmi?
gufri 13.6.2013 14:45:45
İyi güzel söylüyorsunuzda sizin bahsettiğiniz diğer tabletlerde 3G yok. Bu Casper'in 10 inç ve 8 inç tabletlerinde sim kart yuvası yani 3G var. Ayrıca bluetoofh GPS de cabası lütfen bunlarıda dikkate alalım bence bu özelliklere bu tabletin fiyatı fena değpil. Ben 10 inçlikten almayı düşünüyorum kendime. Fiyatda şu an için KDV dahil 659 TL casper bayilerinde...
DH Misafiri 13.6.2013 09:19:00
casper her ne kadar tercih etmediğim bir firmada olsa ülkemizde üretim yapması çok güzel ilerleyen zamanlarda çok daha kaliteli ürünler çıkaracağını düşünüyorum
Dexstz 25.5.2013 08:45:35
Gereksiz.
OverClocK1ng 24.5.2013 12:01:47
quote:

Orijinalden alıntı: halley yıldızı
@OverClocK1ng hocam burada yeri değil ama aşağıdaki tablet hakkında yorumlarını alsam çok memnun olurum. Almak üzereyim.
Asus ME172V-1A078A 8GB 7" Beyaz Tablet 300 tl
İşlemcisini pek beğenmedim. Diğer özellikleri iyi ama işlemci en önemlisi ve ben kendime alacak olsam yine Vestel
deki özelliklerde olanı alırdım. IPS ekran çok önemli. Ve 50 lira da daha ucuz...
Ispartalı sezai 24.5.2013 12:00:30
quote:

Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

İyi de anlamadığınız yeri neresi ?
Görüyoruz Casper aldığınızı. Yazmışsınız zaten.

Ben de diyorum ki: Kaça aldınız bilmiyorum ama 249 liraya, Vestel,

• Daha iyi ve hızlı işlemcili
• Daha iyi ekranlı olanını satıyor.

Bunun neresini anlamadınız ki?

Casper'ın işlemcisi Amlogic 8726-MX. Vestel'deki 249 lira olanın işlemcisi ise RockChip RK3066.

Bu da karşılaştırması:

Mor renk çubuk Casper'ın yukarıdaki haberde 279 liraya sattığı Amlogic 8726MX in hızını gösteriyor.
O bulutlara eren ve Casper'ın Aml8726-MX'ine 2-3 kat fark atmış olan ise Rockchip RK3066.
Yani Vestel'in 249 liraya sattığı. 2 yerine 4 çekirdekli ekran kartı GPU su olan...

[image]http://1.bp.blogspot.com/-Wjy80qtqcaA/UBhuVvvuc0I/AAAAAAAAAQY/L4_GyY0APWc/s1600/GPU.PNG[/image]

Bir kere sadece özelliklere bakarak bu tablet iyidir diyemeyiz.Bi alıp kullanan varsa ancak o söyler iyi yada kötü olduğunu.Kaldı ki kırk yıllık bilgisayar üreticisi olan casper la ilk defa tablet çıkarmış vesteli karşılaştırmak ne kadar doğrudur tartışılır.
halley yıldızı 24.5.2013 11:49:52
@OverClocK1ng hocam burada yeri değil ama aşağıdaki tablet hakkında yorumlarını alsam çok memnun olurum. Almak üzereyim.


Asus ME172V-1A078A 8GB 7" Beyaz Tablet 300 tl
OverClocK1ng 24.5.2013 10:24:44
Rica ederim.
Şu an baktım ben. 249 liraya 7 inç segmentinde en iyi cihaz Vestel görünüyor.
Zira ekran da IPS.

Ama daha uyguna da başka marka gören de yazarsa iyi olur. Bilen yazsın yani.

Vestel'in 7 inçinde

RK3066 işlemci ve 4 çekirdek Mali400 GPU
IPS ekran, 1024x600 çözünürlük
249 TL fiyat.

Haa bunun 16Gb olup aynı özelliklerde olanını bulursak ve fiyat yine yakın seviyelerde olursa iyi olur.
Zira Android 4 ve sonrasında hafıza kartına program falan atılmadığı için...
halley yıldızı 24.5.2013 08:49:02
@OverClocK1ng hocam çok teşekürler bu mesajın için. benim gibi yeni alacakların dikkate alacağı faydalı bir bilgi.
OverClocK1ng 24.5.2013 02:28:27
İyi de anlamadığınız yeri neresi ?
Görüyoruz Casper aldığınızı. Yazmışsınız zaten.

Ben de diyorum ki: Kaça aldınız bilmiyorum ama 249 liraya, Vestel,

• Daha iyi ve hızlı işlemcili
• Daha iyi ekranlı olanını satıyor.

Bunun neresini anlamadınız ki?

Casper'ın işlemcisi Amlogic 8726-MX. Vestel'deki 249 lira olanın işlemcisi ise RockChip RK3066.

Bu da karşılaştırması:

Mor renk çubuk Casper'ın yukarıdaki haberde 279 liraya sattığı Amlogic 8726MX in hızını gösteriyor.
O bulutlara eren ve Casper'ın Aml8726-MX'ine 2-3 kat fark atmış olan ise Rockchip RK3066.
Yani Vestel'in 249 liraya sattığı. 2 yerine 4 çekirdekli ekran kartı GPU su olan...

[image]http://1.bp.blogspot.com/-Wjy80qtqcaA/UBhuVvvuc0I/AAAAAAAAAQY/L4_GyY0APWc/s1600/GPU.PNG[/image]
Ispartalı sezai 24.5.2013 00:24:19
quote:

Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

quote:

Orijinalden alıntı: Ispartalı sezai

ben 7'' ekranı olanı aldım kullanıyorum.Gayet güzel şimdilik açmadığı oyun yok.Şarjı da rahat 5 saat gidiyor.

İşte o aldığının daha iyi işlemcili, daha iyi ekranlı olanı Vestel'de 249 Teleeeee...

Güle güle kullan...

Ben vestelden bahsetmiyorum benim aldığım casper
OverClocK1ng 24.5.2013 00:08:39
quote:

Orijinalden alıntı: Ispartalı sezai

ben 7'' ekranı olanı aldım kullanıyorum.Gayet güzel şimdilik açmadığı oyun yok.Şarjı da rahat 5 saat gidiyor.

İşte o aldığının daha iyi işlemcili, daha iyi ekranlı olanı Vestel'de 249 Teleeeee...

Güle güle kullan...
Ispartalı sezai 24.5.2013 00:07:00
ben 7'' ekranı olanı aldım kullanıyorum.Gayet güzel şimdilik açmadığı oyun yok.Şarjı da rahat 5 saat gidiyor.
olcaytoshow 22.5.2013 12:48:09
Nekadar yerli ? Arge ve tasarımı casper mı yapmış yoksa direk ithalat mı ?
KütahyanınPınarları 22.5.2013 11:15:05
Yerli üretici mi?
Talk2MyHand 22.5.2013 10:35:34
casper senin neyine tablet
trsinapsis 22.5.2013 10:02:51
Daha özellikli ve ucuz olmasını beklerdim.

Bana göre mantıksız ürünler.
OverClocK1ng 21.5.2013 23:57:03
Tabi canım. Şuna baksana.

Fiyatı da daha iyi, ekranı da daha iyi, işlemcisi de daha iyi...
Girip bakın, karşılaştırın...

http://www.vestel.com.tr/vestel-onyx-tablet-pc-wifi-vp-70.aspx
ipsiz_uçurtma 21.5.2013 23:53:34
8 " tabletler harika casper şuan neredeyse ipad mini fiyatına tablet satıyor.çok pahalı.ayrıca casper ve bu ürünü satan insanlar genelde daha bilgisiz insanlara yalan yanlış bilgiler ile ürün satıyor.
OverClocK1ng 21.5.2013 23:46:40
quote:

Orijinalden alıntı: azizerkan07
CTA-E07-11Z modeli ise 7 inçlik 1024x600 ekrana sahip. Cortex-A9 tabanlı çift çekirdekli Amlogic AML8726-MX çift çekirdekli işlemci, 1GB RAM, 16GB kapasite, Android 4.1 işletim sistemi, 2MP çözünürlükte arka kamera, WiFi, microSD girişi şeklinde özellikler mevcut. Fiyatı 299TL. Modelin 8GB kapasiteli versiyonu ise 279TL.
249 lira olsa güzel satılırdı aslında. Aynı özellikte Polypad var elimde bir tabletten istenenleri rahatlıkla veriyor.

Yaa arkadaşlar. İlla bir markaya takılı kalmayın. Amlogic'in işlemcilerin Rockchip ile karşılaştırıldıklarında epey yavaş kalıyorlar.

Demişsin ki 249 lira olsa alınabilirdi.

Bak o yukarıdaki 10.1 inç olan Casper'daki RockChip in çift çekirdekli işlemcisi var ya. RK3066 olan.
Gayet iyi bir işlemci. 1280x800 de bile şıkır şıkır takılmadan canavar gibi çalışıyor.

Vestel var ya, bildiğimiz Vestel. Onun bile bundan daha iyi tabletleri var.

Vestel'in,
7 inç ekranlı, en hızlı çift çekirdekli işlemcilerden birisi olan Rockchip RK3066 işlemcili
Android 4.1 , 1GB DDR3 RAM , 1024x600 çözünürlük ,
2x0.5 watt yani Stereo Hoparlör, yani kısacası yukarıdaki 279 liralık olan 8GB versiyonla aynı
ama ondan çok daha hızlı olan modelinin fiyatı Vestel mağazalarında 249 lira...

Hem de o fiyata 12 taksitle. Al sana bilindik marka. Hem de IPS Ekran...
azizerkan07 21.5.2013 22:36:41
CTA-E07-11Z modeli ise 7 inçlik 1024x600 ekrana sahip. Cortex-A9 tabanlı çift çekirdekli Amlogic AML8726-MX çift çekirdekli işlemci, 1GB RAM, 16GB kapasite, Android 4.1 işletim sistemi, 2MP çözünürlükte arka kamera, WiFi, microSD girişi şeklinde özellikler mevcut. Fiyatı 299TL. Modelin 8GB kapasiteli versiyonu ise 279TL.

249 lira olsa güzel satılırdı aslında. Aynı özellikte Polypad var elimde bir tabletten istenenleri rahatlıkla veriyor.
Carfreak 21.5.2013 22:15:12
Casper'sa orada uzak duracaksın, ben bunu bilir bunu söylerim.
markus91 21.5.2013 19:25:13
Hocam böyle diyosun eyvallahta cube kaç kişi biliyo allah aşkına forumda dolaşanların hemen hemen coğu biliyordur şahsen kendimde cube kullanıcısıyım .İyisiylede kötüsüylede casper yer etmiştir yurdum insanına bilse güvense cube tercih etme olasılıkları yüksek tabiki
Sajuuk 21.5.2013 19:23:03

quote:

Orijinalden alıntı: OverClocK1ng

quote:

10.1 inçlik 1280x800 piksel çözünürlükte ekran, Rockchip RK3066 çift çekirdekli işlemci, Android 4.1 işletim sistemi, 2MP çözünürlükte arka kamera, WiFi, Bluetooth, 3G, microSD girişi, 16GB depolama kapasitesi ve 1GB RAM özelliklerine sahip. Modelin fiyatı ise 699TL.


699 liraya resmi Türkiye Distiribütörünün

• 4 çekirdekli 1.8 GHz Rockchip RK3188 işlemcili
• 2 GB RAM'li, 32 GB Depolama Kapasiteli
• Bluetooth'lu
• 1920x1200 çözünürlüklü IPS ekranlı
• 2Mpixel ön kameralı

ve en önemlisi de • 5Mpixel "OTOFOKUSLU" LED Flashlı kameralı

CUBE U30GT2 sattığı bir zamanda bu Casper neyin kafasını yaşıyor acaba?

Casper zaten bilgisayar bilgisi olmayan insanları sömürmekle geçiniyor. Sormak yanlış...
OverClocK1ng 21.5.2013 17:55:21
quote:

10.1 inçlik 1280x800 piksel çözünürlükte ekran, Rockchip RK3066 çift çekirdekli işlemci, Android 4.1 işletim sistemi, 2MP çözünürlükte arka kamera, WiFi, Bluetooth, 3G, microSD girişi, 16GB depolama kapasitesi ve 1GB RAM özelliklerine sahip. Modelin fiyatı ise 699TL.


699 liraya resmi Türkiye Distiribütörünün

• 4 çekirdekli 1.8 GHz Rockchip RK3188 işlemcili
• 2 GB RAM'li, 32 GB Depolama Kapasiteli
• Bluetooth'lu
• 1920x1200 çözünürlüklü IPS ekranlı
• 2Mpixel ön kameralı

ve en önemlisi de • 5Mpixel "OTOFOKUSLU" LED Flashlı kameralı

CUBE U30GT2 sattığı bir zamanda bu Casper neyin kafasını yaşıyor acaba?
abdulmusavvir 21.5.2013 17:54:56
Casper'dan klavye çantalı Planşette bekleriz, fiyat makul olursa almamak için bir sebep yok.
ekrem71 21.5.2013 14:29:50