Casper'ın iki yeni akıllı telefonu raflarda boy göstermeye başladı

10.6.2013 23:44:08 Ekrem71 93 YORUM


Yıllardır iç pazarda bilgisayar ürünleri ile boy gösteren Casper, önce tablet ardından da akıllı telefon pazarına giriş yapmıştı. VIA ismiyle akıllı telefon pazarına iki ürün sunan Casper'ın bu modelleri yavaş yavaş raflarda boy göstermeye başladı.
 

Casper'ın iki modelinden VIA A6108 modeli üst seviyeye hitap ederken, VIA A3216 modeli ise orta seviyede yer alıyor.
 

VIA A6108 modelinde Medfield tabanlı 2GHz saat hızına çıkan Intel işlemci kullanılmış. İşlemcinin 32nm fabrikasyon sürecine sahip tek çekirdekli Atom Z2480 olduğu sanılıyor. Bu işlemci yanında PowerVR SGX 540 grafik birimini getiriyor. VIA A6108 modeli böylece ülkemizdeki ilk Intel işlemcili akıllı telefon ünvanını eline geçiriyor.
 

4.7 inçlik 720p çözünürlükte IPS LCD ekran, 1GB RAM, 8GB depolama kapasitesi, 8MP çözünürlükte arka kamera,  1.3 MP çözünürlükte ön kamera, Android 4.1 işletim sistemi, 1900mAh batarya şeklinde diğer özellikleri mevcut. Modelin perakende satış fiyatı 899TL.
 

VIA A3216 modelinde ise 1.2GHz saat hızında çalışan Cortex-A5 tabanlı Snapdragon 200 çözümü kullanılmış. 4.7 inçlik 540 x 960 piksel çözünürlükte ekran, 1GB RAM, 16GB depolama kapasitesi, microSD desteği, Android 4.1 işletim sistemi, 9.8mm kalınlık, 2000mAh batarya, WiFi, Bluetooth, GPS, çift SIM desteği şeklinde diğer özelliklerini saymak mümkün. Bu modelin perakende satış fiyatı ise 700TL. Her iki model de Casper resmi satış noktalarında stoklara girmeye başladı.
 

 
 
 
Yorumlar 93
EmreFB1907 23.10.2014 01:42:10
Bu firmanın şu telefonu cidden güzel . Biraz inceleme fırsatı buldum arkadaştan alıp . Samsung'lara göre malzeme kalitesi baya yukarıda. Touchwiz arayüzüne benzer çalışıyor . Belki bir Htc değil ama , Samsung'un orta düzey telefonlarına kıyasla tercih edilebilir.

DH Misafiri 23.10.2014 01:28:45
iyyyy biktim sizin kavganizdan haa susun da biraz kafa dinleyelim
DH Misafiri 13.6.2014 21:41:23
Casper'ın iki yeni akıllı telefonu raflarda boy göstermeye başladı

saint francois longchamp http://porticodoparaiso.com/saint-francois-longchamp.php?p=saint-francois-longchamp
DH Misafiri 29.1.2014 09:29:04
En köklü markalardan biriside casperdır bençe.
DH Misafiri 27.10.2013 08:20:42
A6108 çift sim hatmı yoksa tek sim hatlımı
ALBAY 11.10.2013 13:37:48
General Mobile gibi 600-650 bandından girecekti çok büyük yanlış yaptı.Kimse 900 tl yi casper'a gömmez.Gider ikinci el bilindik cihaz alır.
dragonPC7 11.10.2013 12:06:01
benim forumlardan kendi haberlerinden okuduğum ürün teknosa vatan da vs yok. bayi kanallarından ve online satışları var bir de sanırım bimeks olabilir, bu yüzden çok görmemiş olabilirsin diye düşünüyorum.
evet forumda çok başlık açılmış ama hepimiz biliyoruz ki bunun %90 ı zaten reklam discovery ciler kendileri açıyorlar o yüzden bu abartılara kanmadan incelemek tartışmak daha doğru olur diye düşünüyorum.
II. Aragorn 8.10.2013 21:47:17

quote:

Orijinalden alıntı: dragonPC7

nasıl gölgesinde kaldı diyebiliryorsunuz anlamıyorum. discovery i fazla abartmadılar mı sencede?

Yalan mı? Forumda discovery rpry popüler. Dışarıda da 5-6 tane discovery görmeme rağmen hiç casper görmedim. Forumda da pek konusu yok. Discovery ona göre daha fp ürünü bence.
dragonPC7 8.10.2013 18:52:02
nasıl gölgesinde kaldı diyebiliryorsunuz anlamıyorum. discovery i fazla abartmadılar mı sencede?
II. Aragorn 4.10.2013 17:10:58
Discovery nin gölgesinde kaldı biraz
solgarcı13 4.10.2013 16:58:05
Benzer performanslı ürünlerle kıyaslayınca,kesinlikle evet.
solgarcı13 3.10.2013 17:49:16
Casper 3. telefonu da çıkarmış, 3316. Teknik olarak donanımlı gibi, bakmak gerek.. Merak ettim, incelemek istiyorum. Casper iyi girdi bu işe..
SiNaPSiS 1.8.2013 08:02:56
Aldığım TW7 laptopundan beri ısınamadım bu markaya. Soğutucu kullanınca 99 derece oluyordu ekran kartı, bidaha da sevemedim aleti.
memeti 31.7.2013 23:52:00

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Casper via aldim. Gayette guzel bir telefon. S3 den hic farki yok, hatya daha iyi bi tasarimi var. Ayrica yerli ureticiye destek vermek lazim.

Aynen bende via aldım s3den iyi bile hatta
DH Misafiri 30.7.2013 22:20:40
Casper via aldim. Gayette guzel bir telefon. S3 den hic farki yok, hatya daha iyi bi tasarimi var. Ayrica yerli ureticiye destek vermek lazim.
muratai 22.7.2013 08:33:19
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Türk malı diye tutturanlara. ı phone da çin de üretiliyor. onlara da söyleyin amerikada üretsinler kandırmasınlar milleti :)

Bu telefon çinli/tayvanlı bir firmanın telefonu. Casperın yada GeneralMobile ın tek yaptığı kendi marka logosunu koydurup ürettirmek.
Verdiğin iPhone örneği çok saçma olmuş. Telefonun montajı çinde yapılıyor, birde pili çinde üretiliyor. Geri kalan parçalar koreden, tayvandan geliyor.
Smile Man 22.7.2013 08:04:19
quote:

Orijinalden alıntı: PlayMakers

quote:

Orijinalden alıntı: Okisht

quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

Bu telefonları çıkarmaya utanmıyorlar mı?

900 liraya 4.7 inç, hd çözünürlükte ips panelli 1900mah bataryalı başka telefon var da haberimiz mi yok yahu? powervr sgx 540'da gayet güzel bir gpudur, özellikleri ve fiyatı gayet uygun, kronik bir problemi yoksa orta seviyenin güzel bir ürünü olarak değerlendirilebilir.

LG P880 Optimus 4X HD 921 tl

Galaxy Nexus 949 tl

Ya da biraz daha dusuk ama daha kaliteli Xt910 850 tl.

Daha istermisin ?

Bu cihazlar varken casper in yuzune bakmam.

+1
Lazomir 22.7.2013 07:19:40
beceriksiz bilgisiz casper servisleri beni 10 yıl yaşlandırdı bidaha bedava ürün verseler almam arkadaş kimseyede tavsiye etmiyorum
olağan_şüpheli 22.7.2013 06:17:13
DH bunların incelemesini ne zaman yapacak.

ayrıca vestelin akıllı teli ne zman çıkacak.
DARTH_BLACK 21.7.2013 12:42:41
uygun fiyatla piyasaya sürüldüğü takdirde sorun yok,bu tip girişimler desteklenmeli.Bir yerden başlamak lazım neticede ülkemiz çok büyük teknolojik argelerin yatırımları yapıldığı bir ülke değil dolayısı ile orta-üst segment için alternatif birşeyler olmalı.Sonuçda herkez galaxy s4 yada xperia-iphone alamıyor bunları düşünmek lazım.
DH Misafiri 21.7.2013 12:37:06
quote:

edecegı para en fazla 600 tl ama 4 cekırdeklı veya sekz cekırdeklı olsa co ksuper olurdu
28tatar 2.7.2013 01:24:55
Destek olmak lazım. Birşeyler deneniyor en azından. Fiyatlar piyasadaki payları arttıkça biraz daha düşecektir diye düşünüyorum. İsim konusunda daha mantıklı adım atmaları da şart gibi görünüyor.
bkaakco 2.7.2013 01:12:33
Fiyatına göre iyi.
ofamof 1.7.2013 23:52:33
UMI X1-S MTK6589 IPS Screen 1gb RAM 4GB ROM

http://www.sanalpazar.com/Umi-X1-s-Quad-Core-Mtk6589-4.5-Ips-Hd-Screen-1280x720p__isp9197303
DH Misafiri 1.7.2013 12:07:56
telefonu alıcam ama alacak yer bulamıyorum, bi dağıtsalar telefonculara:)
Srcn81 1.7.2013 11:13:11
Casperın bilgisayrını kullanırım ama telefonunu asla.
ircan 1.7.2013 09:35:57
arkadaşlar ben sürekli tellfon alım satım tarzı kendi çapımda yaparım ve en son gm discovery kullandım 2 gün lük deneyimim casper via dan daha üstün gözüyor ancak sıkıntıları mevcut ki kesinlikle telefonu kötüleyemem fiyat oldukca iyi ve onu verip casper via aldım ne kadar daha az gözüksede oldukca iyi bir tel ve stabil hızı daha takılma vs. görmedim yani ne kadar kağıt üzerinde az gözüksede bu discoveryden daha iy bir çihaz olduğunu kullanara anladım bilginize
A.S.İ 30.6.2013 21:08:08
Exper exper de girer bu işe
DARBE 30.6.2013 12:20:46
Üst model olan hiç fena değil. Kronik sorun cikarmazsa gayette güzel bi cihaz olmuş. Yavaş yavaş daha iyi cihazlar çıkar inşallah. Ha deyince olmuyor sonuçta. Tasarımı bile hoş olmuş, cep bilgisayarı olmuş tam.
red'n red 30.6.2013 12:15:23
arka kapaktaki tuş tarzı şey sanki tüm estetiği bozmuş
6.cadde 30.6.2013 11:44:19

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

telefonu inceledik malzeme kalitesi çok güzel ekran ve dokunmatik de gerçekten çok başarılı 900 TL fiyat çok rahat verilebilir.

Iphone 5 yeni aldım eğer almasaydım bunu alabilirdim hem de 1100 tl cebimde kalırdı.

işletim sistemleri tabi farklı ama Iphone 5 'den once blackberry 9700 bold kullandığım ıcın ıkısıne de yabancı olacaktım

androıd'ı ıos'a gore daha cok ovenler var.

2010 yılında casper notebook almıştım hala kullanıyorum hıc bır sorun yasamadım telefon da bence güven verıyor.

Hadi cnm

General mobile discovery varken buna 900 tl verilmez.
Ustune az daha eklenip s3 alinir.
Xolo aslinda oldukca kaliteli. İntel islemci yerine mtk 6589 olsaydi fiyati da duserdi.
DH Misafiri 27.6.2013 17:33:38
telefonu inceledik malzeme kalitesi çok güzel ekran ve dokunmatik de gerçekten çok başarılı 900 TL fiyat çok rahat verilebilir.

Iphone 5 yeni aldım eğer almasaydım bunu alabilirdim hem de 1100 tl cebimde kalırdı.

işletim sistemleri tabi farklı ama Iphone 5 'den once blackberry 9700 bold kullandığım ıcın ıkısıne de yabancı olacaktım

androıd'ı ıos'a gore daha cok ovenler var.

2010 yılında casper notebook almıştım hala kullanıyorum hıc bır sorun yasamadım telefon da bence güven verıyor.
Quad core 27.6.2013 10:56:05
Cortex a5, naptın sen casper?
shadowtr 27.6.2013 10:30:58
Ne sandın dostum. Türkiye'de telefonu kendi üreten hiçbir firma yok. OEM ürünleri alıp üzerine marka basıp satıyorlar.
FRAPS 27.6.2013 03:30:10
Bana göre fiyatı ve özellikler gayet iyi bir ürün , mğazada incelemek gerek.
Burn in Hell 27.6.2013 03:10:00

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Türk malı diye tutturanlara. ı phone da çin de üretiliyor. onlara da söyleyin amerikada üretsinler kandırmasınlar milleti :)

Yasin sen misin
mesincır 27.6.2013 02:04:02
İphone'nun bütün tasarımı ve teknoloji geliştirmesi ve yazılımı Amerika'da yapılıyor. Bizimkiler gibi HİÇBİR katkıları olmayan malın üzerine markasını basıp da ben yaptım diye PALAVRA atmıyorlar millete.
DH Misafiri 26.6.2013 20:10:45
Türk malı diye tutturanlara. ı phone da çin de üretiliyor. onlara da söyleyin amerikada üretsinler kandırmasınlar milleti :)
DH Misafiri 13.6.2013 09:18:56
armudun sapıyla üzümün çöpünü ayıramayanlar yada bugüne kadar bir baltaya sap olamamışlar biri birşey yapmaya başladımı hemen karalama kampanyası başlatırlar. türk markası düşmanları yine hortladı
DH Misafiri 13.6.2013 09:18:56
yine çakma yine çakma. keselerinden biraz kısıp kendi telefonumuzu yapsan ne olur kardeşim. kar marjını yüzde 15 düşürüp argeye ve kendi ürünlerini yapmaya kassa ölürmü bu firmalar. yapıştır boardın üzerine toplama parçaları yap kasanı üret işte. gerçi notebooklarda bile yapamazken bunları benimkide neyin kafasıysa. adam üzerine bi logo basıyor oldu bitti. bu kadar reklam ve şişirme yapmayın bari
orjinalini buyrun bari. casper görsellerine bile güvenmiyorum aslında sanki onları bile orjinalini logolayıp photoshoplamışlar gibi. http://unleashthephones.com/2013/03/14/xolo-x1000-powered-by-intel-atom-z2480-launched-in-india-for-rs-19999/
tipitipitip 12.6.2013 12:32:31
casperin pc leri.çok dandik telide.böyleyse tamamdır bence casper dan uzak durmak lazım
lido 12.6.2013 01:44:45
casper en fazla logosunu üretiyodur yanlış anlaşılmasın ben de istemem elin korelisini zengin etmeyi ama yapacak bişey yok..
İnsan Çakması 11.6.2013 23:52:15
Casper kendisi mi üretiyor yoksa Çin'den mi getirtiyor?
Elektrofx320 11.6.2013 22:10:51
arkadaşlar eskiden çinli markalarda samsung ve iphone'u kopyalıyordu demi şuan ki durumları ders verici örnek olarak "oppo" gösterilebilir.. ya bırakında kopyalasın elinde avcundaki parayı ar-geye harcayıp çıkarttıgı telefon satılmazsa batabilir bu durumu hiç kimse istemez. bu şekilde yaparak piyasayı yokluyor çinliler gibi yapacaktır kopyalama yapıp piyasaya sürecektir.fiyat olarak ucuz olursa satabilir bende alabilirim ama şuan intel işlemcilere sıcak bakamıyorum daha gelişmesi lazım.
psicik16 11.6.2013 19:40:08
Xiaomi 2S ...
-BraveHeart- 11.6.2013 19:27:34
Kendilerine marka bulsunlar casper ne ya

+Yeni telefon aldım

- yaa markası ne

+casper

-
PlayMakers 11.6.2013 19:26:44
quote:

Orijinalden alıntı: Okisht

quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

Bu telefonları çıkarmaya utanmıyorlar mı?

900 liraya 4.7 inç, hd çözünürlükte ips panelli 1900mah bataryalı başka telefon var da haberimiz mi yok yahu? powervr sgx 540'da gayet güzel bir gpudur, özellikleri ve fiyatı gayet uygun, kronik bir problemi yoksa orta seviyenin güzel bir ürünü olarak değerlendirilebilir.

LG P880 Optimus 4X HD 921 tl

Galaxy Nexus 949 tl

Ya da biraz daha dusuk ama daha kaliteli Xt910 850 tl.

Daha istermisin ?

Bu cihazlar varken casper in yuzune bakmam.
kemaloztin 11.6.2013 19:16:50

quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

Bu telefonları çıkarmaya utanmıyorlar mı?

Aynen aga ama ucuz olacaktır bence
kasim33 11.6.2013 18:58:54
cok hos gorunuyor tasarimi
Kraaz 11.6.2013 18:22:05
Diğer Adı Lava Xolo X1000

http://pdadb.net/index.php?m=specs&id=4348&c=lava_xolo_x1000

Youtube de incelemeleri var.

Casper ( Xolo İnceleme ) , aslında hiç te fena gözükmüyor.

http://www.youtube.com/watch?v=uriSmYfbJTg

Benchmark:

http://www.youtube.com/watch?v=zhX2aDARdFQ


Tabi nasıl Türk üretimi telefon oluyor onu ayrı incelemek lazım.
mesincır 11.6.2013 17:34:04
quote:

Orijinalden alıntı: PsychicPower

Ya anlamıyorum ben nasıl bir mantıktır bu şaka gibi. Ne gerek var cihaza isim diye kod adı taşıtmaya? Hiç büyük firmaların niye basit isimler kullandıklarını anlamıyorlar mı? VIA diye de bir isim bulmuşsun ne güzel, atıyorum birinin ismi Via, diğeri Via S, yada Via+ olsun, çok mu zor böyle isimler bulmak.

İthalat kodudur o. Hassas akılları karışmasın diye değiştirmemişlerdir.
Bunlar Çin'e gidip doğru düzgün mal seçip getirmeyi beceremeyen firmalar.
Umutcan 11.6.2013 17:21:25
Bakın bakalım dh'de haberi yapılmış olan aşağıdaki haberdeki lava xolo marka telefonla bir ilişkisini görebiliyormusunuz ? Ben de o haberi görünce farkettim.
%100 çin oem üretim, üstüne isteyen firma istediği logoyu bastırıp, istediği donanım seçeneğinde satışa sunuyor olay bu.
Yani caspera özel üretilmiş bir tasarım ve model bile değil.

http://forum.donanimhaber.com/m_72816963/f_//tm.htm#76261425

Lava - Xolo


Casper

Gokalp. 11.6.2013 16:24:35
Daha incelemeyi görmeden telefonu eline almadan kafalarına göre yorum yapan arkadaşlar var
DH Misafiri 11.6.2013 15:51:36
Ürünler Satışa çıktı, İnceleme bekliyoruz...
DaOzy 11.6.2013 10:57:45
Teknik özellik tablosu Motorola Razr i'nin neredeyse aynısı.Razr i'nin pili VIA A6108'den 100 mah daha büyük sadece.Keşke Bay Trail işlemci kullansalarmış.Neyse.Yine de internet performansı iyi bir telefon.Fiyatı da uygun ve fiyatını hak ediyor.
General. 11.6.2013 10:00:22
Çok şükür bu günleride gördüm ayrıca laf atacağınıza gurur duyun biraz arkadaşlar
cagataykoroglu 11.6.2013 09:58:16
quote:

Orijinalden alıntı: Okisht

quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

quote:

Orijinalden alıntı: Okisht

quote:

Orijinalden alıntı: cagataykoroglu

Bu telefonları çıkarmaya utanmıyorlar mı?

900 liraya 4.7 inç, hd çözünürlükte ips panelli 1900mah bataryalı başka telefon var da haberimiz mi yok yahu? powervr sgx 540'da gayet güzel bir gpudur, özellikleri ve fiyatı gayet uygun, kronik bir problemi yoksa orta seviyenin güzel bir ürünü olarak değerlendirilebilir.

Asla adam gibi yazlım desteği almayacak ve işlemcisi çöp bir telefondan bahsediyoruz. sen hiç casper laptop veya pc kullandın mı? 900 e bunu alcağıma 1100-1200 e s3 alırım. Gider Nokia 820 alırım. Kafam rahat olur. Şu telefonun neyini savunuyorsun? Git bir casper sitesinde gez o zaman ne dediğimi anlarsın.




yazılım desteği almayacak olabilir fakat herkes senin gibi 1200'e telefon alamayabilir, kaldı ki bu çıkış fiyatı, yaz sonuna doğru 800'e yaklaşabilir fiyatı.

Ben hiç casper notebook kullanmadım, o konuda yorum yapamam fakat sen bu telefonu kullanmadan nasıl çamur atabiliyorsun? belki stabilizasyonu üst seviye bir telefon? kaldı ki erdi özüağ bile bu konuya değinmişti.
herkes windows phone kullanmakta istemeyebilir, kaldı ki nokia tasarımı ve fiyatı bile malum.
demek istediğim bunlar sana göre bir seçenek olabilir, ama sen neye göre suçluyorsun bu telefonu? özellikleri ve fiyatı gayet orta şeker bir telefon, daha kullanmadan sorunu olur mu stabil mi bilmeden neden çamur atıyorsun?

Arkadaşım bu telefon parasına kaç çeşit telefon var haberin var mı? Allah ını seversen herhangi bir casper ürünü kullanmadan ne stabilizasyonundan bahsediyorsun? Adamlar sitelerine doğru düzgün sürücü koymaya üşeniyor. Hatta aldığım pc yi sitelerinde bulamayıp şok olmuştum. Cidden boş konuşuyorsunuz. Fiyatı ve özellikleri orta şekermiş. sen cidden casper ın yazan özelliklerin hakkını verdiğini mi sanıyorsun? Herhangi bir tecrüben olmadan konuşuyorsun. Ben tecrübelerimle konuşuyorum.



Ayrıca nokia nın tasarımında ne var? ayrıca pil överken intel in işlemcisini bir araştırın.

http://technewspedia.com/intel-atom-medfield-2-0ghz-unimpressive-in-its-first-test/
Firaristt 11.6.2013 09:21:49
Casper üst segmentte eskiye göre daha iyi. Metal kasa ve daha iyi tasarım yapmaya başladılar. 900 liraya da gayet güzel. Alıp kullanırım diyen birisi için güzel cihaz. PowerVR SGX540 yeterli bir grafik Birimi. Zaten çoğunda internet kullanılacağı için 2GHz Atom işlemci yerinde olmuş. Ben beğendim. Isim olarak da daha basit şeyler bulurlarsa ve Yazılım desteğini eksik etmezlerse geleceği var.
ycan00 11.6.2013 08:38:18
Snapdragon 600(hatta 800 de olur), 2 gb ram, PowerVRSGX 544, 720p IPS(grafik yeterli olsun diye), stok arayüz kapışılır ;)
Elektrofx320 11.6.2013 04:33:36
Casper PC kullanıyorum ( oyun oynamıyorsanız ) 4. senesi yeterli geliyor bu PC "casper PC kullandın mı kullandıysan beni anlarsın da ne demek siz fanboycular A markasının PCsi ile uzayamı çıktınız alt tarafı sosyal paylaşım sitelerine giriyorsunuz. benim PC casper ve bu 4 sene içinde 1 yıl hiç kapatmadıgımı biliyorum bu 4 sene içinde 4 den fazla masadan yere düşürdüm bir çizik dahi olmadı.her hangi bir güncelleme sorumun olmadı. Ya arkadaş çamur atmayı bırakın fanboyluk yapmayın bu ürünleri çıkaran firma zorla satmıyor. "bakın millet ben bu telefonu çıkarıcam bana parayı peşin vereceksiniz" de demiyor. Halbuki rakabet biz tüketiciye yarar çıkan ürünleri ucuz şekilde alırız.İsteyen asus pc alır htc telefon alır isteyen apple isteyen casper alır. kötüyse kötü dandikse dandik plastikse plastik.Herkesin kendi görüşü önemlidir ama başkalarına illa benim dediğimi alacaksın o telefon şöyle kötü böyle dandik tarzında çamur atmak yalnış. LG den 5 sene önce telefon aldım (KP320) alma dediler hemen bozulur telefon halen çalışıyor. Gerek yok böyle saçmalıklara.Casper Via 'ya gelirsek ilk örnekler tasarım olarak güzel duruyor. işlemci seçimi neden intel bunuda anlamak güç.güçlü bir Qualcomm olmasını isterdim. hiç olmazsa S4 pro!