Casper VIA A3216 Akıllı Telefon Video Inceleme

31.08.2013 18:53:39 enderc 82 YORUM
Bu videomuzda Casper'ın VIA ailesinden çift sim kart desteği sunan ve uygun fiyatlı olmasının yanısıra performansıyla da bir çok kullanıcıyı tatmin edebilecek A3216 modelini inceliyoruz.
 
 
Yorumlar 82
DH Misafiri 19.10.2014 20:16:57
S3 der susarım. :)
DH Misafiri 26.05.2014 15:21:15
sim yedekleme nasıl yapılıyor yardımcı olursanız sevinirim..
19Göztepe25 27.03.2014 12:07:11
Ses azaltma ve güç tuşuna aynı anda 2-3 saniye basılı tut hocam
Guaire 27.03.2014 09:21:19
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

casper via v4 aldım ancak sim kartım yuvaya girmiyor sıkıntı nedir ?

Micro SIM kart çıkarttıracaksınız. Hattınız neyse bayisine gidin.
DH Misafiri 27.03.2014 01:02:11
casper via v4 aldım ancak sim kartım yuvaya girmiyor sıkıntı nedir ?
DH Misafiri 26.03.2014 10:31:35
ılk gördüğümde tam benlik dedim bu telefon ama araştırdığım bir kaç sitede sanki pahalı geldi o sitelerden biri http://www.caspershops.com/casper-via-a3216-akilli-telefon yardımcı olursanız sevınır
DH Misafiri 11.03.2014 13:06:58
Ekran yakalama nerden oluyor acil !
DH Misafiri 24.02.2014 09:08:41
on gündür kullanıyorum ben telefonu bence bu fiyata düşünmeden alın diyorum . internet performansı harika oyunda aynı çok şık bir dış görünüşü var bu fiyata ne bekliceksin sonuçta . kullanmadan yorum yazanlara bakmayın .
DH Misafiri 07.02.2014 20:26:58
Yukarida biti yazmis 1 saat bile olmadan bitiyir diye aksana kadar telefon elimden dusmuyor yine de %10-20 kaliyor
Kamera bakimindan guzel bir teleofon zaten 214ppi iphone 4 234 ppi yakin yani TELEFONUMDAN GAYET MEMNUNU.ALİNACAK GUZEL BİR TELEFON.TAVSİTE EDERİM.
DH Misafiri 04.02.2014 13:43:38
Biz Türk Halkı olarak özelliğe değilde görüntüye firma geçmişlerine baktığımız için bu saçma tartışmalar oluyor ya. Sen bilgisayar almaya gittiğinde sony markasının yanında yarı fiyatına casper görüpte alırsan oyun oynarken ısınırda kasarda kapanırda sana az bile oyun için laptop alınmaz ama bizim halkımız sırf görüntüsü aynı diğe 4gb ekran kartı yazıyor diğe gider Sony almaz casper alır oyun açılmaz sonra vay casper boyle vay soyle ekran kartının hafızası değil hızıdır önemli olan Casperında sessiz ısınmayan kasmayan pcleri var ama sony fiyatında.

Telefon alırkende firmanın geçmişine bakanların bir çoğu lumia serisini aldı şimdi alayı satmaya çalısıyor niye çünkü arkadaşlarının 300-400 tl lik android telefonlarındaki oyunları 1000 tllik lumıalar açmıyor.

Asıl aylardır tartısılan konuya gelirsek
Casper via 3216 mı yoksa G. Discover mı
Öncelikle şu bir gerçek 2 markada telefonlarını kendi üretmiyor ve nokia gibi bir firma bile başka firmalara ürettirirken büyük bir sorun değil bu sonuçta samsung'ta hangi marka parça varsa bu 2 telefondada o parçalar var samsung kendimi üretiyor işlemcisini ramını dunya montaj firması olmuş siz neyin derdindesiniz.

Aralarında performans olarak buyuk farklar yok hatta her 2sini kullanan biri olarak birinde yaptığımı diğerinde yapamadım gibi bir olay hiç olmadı. Discover'ın pili biraz erken bitiyor. Casperın ise dizaynı discover'a göre kaba kalıyor.

Discoverda asphalt 8 android markette nedense yok ama casper vıa a3216da yağ gibi kayıyor oyun.

Sonuç olarak herzaman yaptınızı yapın görüntüsü hangisi hoşunuza gittiyse onu alın ve emin olun hangisini alırsanız alın keşke diğerini alaydım demeyeceksiniz.

S4 ve S3 kullanan arkadaşlarım var hatta öyleki çalıştığım ofis 100 den fazla kişi var bunların 70-80 İ S3 kullanıyor 2-3 de S4 kulanan var emin olun hepsinden tek bir tepki aldım yazık oldu paralara dediler çünkü onlarda olupta bu 2 telefonda olmayan birşey yok.


Bazıları diğecek s4 de 2 kat hızlı internet var arkadasım evindeki internet max. 10mbps telefonun 14mbps destekliyor s4 100mbps desteklese nolacak evindeki internet yavas olduktan sonra.

Ben hiç bir fark göremedim ama kamera olarak s3-s4 çok çok üstün olsa nolacak bizler gazetecide değiliz kameramanda su yazımı okuyanın en kralı temple run yada face oyunları oynamak için yada facede sohbet için istiyor s14 alsanız nafile günümüz şartlarında 2014 yılında kullana bileceğiniz maximum özellik bu 2 telefonda mevcut. Ha dersin ben ekranı buyuk olmasın istiyorum iphone 4-5 alayım haklısın yada ben ekranı buyuk olsun istiyorum note2-3 yada galaxy mega alayım gene haklısın ama o telefonlarda yapıpta bu telefonda yapamayacağın hiç birşey yok.

Göz tanıma sensörü oneyya biri beni izliyormus gibi telefon ışık süreni yaparsın 5 dk rahat rahat yazıları okursun 2 liralık sensör gözumu izleyecek diğe fazladan 500-1000 tl verilirmi akıl var mantık var (:


Son olarak teknolojinin sınırı yok o yüzden kendinizi fazla kaptırmayın asgari ücretin açlık sınırının altında olan bir ülkede sırf gösteriş olsun diğe boş yere okadar para vermeye gerek yok s4'ü cebine koyupta faceden başka bir iş yapmayacaksan 50 tllik telefonda işini görür. Mesela sen hiç sırf pahalı dğe domuz eti aldınmı almadın tabi çünkü dinimizce haram yada sırf pahalı diğe suşi yedinmi yemedin çünkü çiğ balık.

o yüzden ihtiyacınıza uygunu alın zaten sırf face için alacaklar varsa windovs telefon alsınlar 2 gun şarj garantili (:
cihangirodabasi 03.02.2014 20:04:38
quote:

Orijinalden alıntı: mu5tafa


quote:

Orijinalden alıntı: aLezGaming

quote:

Orijinalden alıntı: depeche35

general mobile discovery ile karşılaştırınca çöp, çöp

VIA a3216 fark atar GM D ye.İki telefonda bende var.İkisininde karşılaştırma videosu çektim.Yakında internete koyacağım.Kandırmayın milleti.GM D nin tek iyi yanı çözünürlüğü fazla.Çözünürlük için de para çöpe atılamaz.

Birisi 1000 diğeri 650 tl. Antutu da bir kaç bin fazla puan almak için hemen casper a 1000 tl bayılmalıyım dimi? 1000 tl nin üstüne 100 tl daha verip elite almak varken hemde. Git işine casper çalışanı seni.

Ne komik adamsın Sen ticareti ne sanıyorsun kardeş? Casper çalışanı Casper telefon sattığında parası o çalışana mı kalıyor sanıyorsun? Casper çalışanı her zamanki gibi asgari ücret alıyor.Ve artı olarak Casper de çalışmıyorum,öğrenciyim.Ben fikrimi söyledim.General Mobile kötü diye bir şey demedim.Casper VIA daha iyi dedim.Bunları göz önünde bulundurarak tartışalım.
mu5tafa 03.02.2014 17:03:59

quote:

Orijinalden alıntı: aLezGaming

quote:

Orijinalden alıntı: depeche35

general mobile discovery ile karşılaştırınca çöp, çöp

VIA a3216 fark atar GM D ye.İki telefonda bende var.İkisininde karşılaştırma videosu çektim.Yakında internete koyacağım.Kandırmayın milleti.GM D nin tek iyi yanı çözünürlüğü fazla.Çözünürlük için de para çöpe atılamaz.

Birisi 1000 diğeri 650 tl. Antutu da bir kaç bin fazla puan almak için hemen casper a 1000 tl bayılmalıyım dimi? 1000 tl nin üstüne 100 tl daha verip elite almak varken hemde. Git işine casper çalışanı seni.
depeche35 03.02.2014 16:57:54
O.K Teşekkür ederim. Size de sonuna kadar inanıyorum. Benim dikkatsizliğimdi.
cihangirodabasi 03.02.2014 16:51:48
quote:

Orijinalden alıntı: depeche35

quote:

Orijinalden alıntı: aLezGaming

quote:

Orijinalden alıntı: depeche35

general mobile discovery ile karşılaştırınca çöp, çöp

VIA a3216 fark atar GM D ye.İki telefonda bende var.İkisininde karşılaştırma videosu çektim.Yakında internete koyacağım.Kandırmayın milleti.GM D nin tek iyi yanı çözünürlüğü fazla.Çözünürlük için de para çöpe atılamaz.

discovery " Elite" demek istedim arkadaşım. Net'de 16mpixel foto sample'leri var. İncele ve tarafsız gözle tekrar yanıtlarsan sevinirim.

O zaman Discovery Elite deseydin arkadaşım.Ben normal Discoveryden kullanıyorum.Artı olarak taraf tutmuyorum.Hem neden tutayım iki telefonda bende var.Casper VIA a3216 GM D DEN DAHA İYİ.Ben sadece durumu olmayan arkadaşlar için söyledim.Yoksa durumları iyi ise iki telefondan da alsınlar kullansınlar.Tekrar söylüyorum AYRIM YAPMIYORUM.Ayrıca fiyatı fazla ise hak ediyor.Böyle bir fiyata böyle bir telefon bulamazsınız.
depeche35 03.02.2014 16:47:30
quote:

Orijinalden alıntı: aLezGaming

quote:

Orijinalden alıntı: depeche35

general mobile discovery ile karşılaştırınca çöp, çöp

VIA a3216 fark atar GM D ye.İki telefonda bende var.İkisininde karşılaştırma videosu çektim.Yakında internete koyacağım.Kandırmayın milleti.GM D nin tek iyi yanı çözünürlüğü fazla.Çözünürlük için de para çöpe atılamaz.

discovery " Elite" demek istedim arkadaşım. Net'de 16mpixel foto sample'leri var. İncele ve tarafsız gözle tekrar yanıtlarsan sevinirim.
cihangirodabasi 03.02.2014 16:17:28
quote:

Orijinalden alıntı: depeche35

general mobile discovery ile karşılaştırınca çöp, çöp

VIA a3216 fark atar GM D ye.İki telefonda bende var.İkisininde karşılaştırma videosu çektim.Yakında internete koyacağım.Kandırmayın milleti.GM D nin tek iyi yanı çözünürlüğü fazla.Çözünürlük için de para çöpe atılamaz.
DT Swiss 01.02.2014 00:49:38
Çöpss
esahan 31.01.2014 23:10:56
Kullandığınız İ-Phone'ler Amerikada mı üretiliyor sanıyosunuz?
Herşey Çin malı artık. Ayıkın...
DH Misafiri 27.01.2014 16:14:21
şarzı çok çabuk bitiyor
turn table 05.01.2014 11:31:09
İşte dostum casper pazarlama stratejisi sayesinde bu piyasada tutunuyor. İnsanlara söylüyoruz toplu sipariş üzerine çindeki bir firmaya ürettiriyor montaj bantları bile orada türk mühendislerinin bir tek vida taktığı yok ama gel gör ki özellikle 18 yaş altı çocuğu olan, torun torbasına hediye almak isteyen insanları bir çırpıda kandırıyorlar. Türk markasıymış peh peh madem öyle açsın fabrika kapılarını görelim bakalım ümraniye tesislerini. Onarım yaptırdıkları bile stajyer öğrenciler. Allah tüm dünya halklarını casper dan korusun.
smart1978 05.01.2014 07:48:48
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Arkdaşlar bende casper via a3216 aldım 2 aydır kullanıyorm, bence harika bir telefon gm gibi kasası dandik değil Iphone kasası gibi kaliteli, asphal 8 i kasmadan online oynayabiliyorum gerisini siz düşünün, piyasada yer edinmiş fakat fazla özelliği olmayan telefonlara dünyanın parasını vermeyelim artık! (casper türk malı altınıda çizmek isterim)

Casper in adı bile yabancı.

İŞlemcisi ekranı GPU su dahili hafızası sensörleri plastiği vs... hepsi Türkiye de üretilmiyor! Hepsi yabancı markalar .

İthal parçaları Türkiye de montaj dahi yapılsa gülerim ...

Yani kazanan yabancılar...

Casper biraz daha fazla kazanıyor ama o kazandığı ile kendi yerli sermayeyi beslemiyor hep yabancı firmaların bileşen üretecilerine gidiyor.

Övünelecek bir gram birşey yok. Keşke bileşenleri yerli olsa da paramız onlara gittse ama öyle bir durum da yok.

İyi olana parayı veriyoruz .

Casper ın bu modeline bakıyoru RAM berbat. Android kaynak kodu yayınlanmamış. Kullandığı işlemci berbat kullandığı ekran kalitesi vasat .

Ucuza satılan Nexus 5 kalitesinde bile değil...

Casper ürünleri performans kalite donanımsal üstünlükler açısından giriş seviyesinde ...

Casper işlemcilerini en düşük modelleri Snapdragon 200 en iyi işlemcisi de Snapdragon 400 ...

http://www.qualcomm.com/snapdragon/processors/800-600-400-200/specs


Türk kahvesi gibi en kalitesiz kahveyi Brezilya dan insanlarımıza empoze ettirip damak zevki oluşturulması gibi Casper gibi firmalarda bilişm sektöründe kalite namına bizlere düşük seviyeleri alıştırmak istiyor...

Duygu sömürüsü misali YERLİ FİRMA destek olun filan ... Yukarda yazdım Casper ürünleri alındığında yerli parça üreten sektör para kazanmıyor yine yabancılara gidiyor.



Tek çekirdekli işlemcili Atom modeli de vasat :


http://cpuboss.com/cpus/Qualcomm-Snapdragon-600-vs-Intel-Atom-Z2480

http://cpuboss.com/cpus/Qualcomm-Snapdragon-800-vs-Intel-Atom-Z2480


Neyin kafasında Casper merak ediyorum. Bu şirket Türkiye de düşük kalite ve düşük performanslı ürünlerle kimlere hizmet ediyor ?! ...

Desteğin hertürlüsü zaten yıllardır vasat.
turn table 04.01.2014 22:08:43
Bilincli tuketici +1. Casper in ismi lazim degil ankaradaki bir teknik servisinde cay icmekte idim. 2 kucuk cocugu ile bir kadin geldi elinde 1 telefon ve 1 tablet " alali 1 ay olmadi 3 ncu gelisim allah rizasi" diye basladi "cocuklarim cok uzuluyor" diye devam etti gerisi malum. Cart curt edip yolladilar kadincagizi. Allah bildigi gibi yapsin ama yanlarina kalmaz , kalmiyorda zaten. Onlar ne kadar kandirirsa kandirsin bizde aydinlatmaya calisacagiz insanlarimizi.
Sertan223 04.01.2014 14:32:07
Casperin pc lerinden yediğimiz kazık yetmedi birde telefonundan mı kazık yiyecez Benden uzak olsun
beyinsis 04.01.2014 14:25:47
quote:

...
Casper BILINCLI tuketiciyle alay etmeyi birakin resmen kufrediyor ....

Casper in amiral gemisi buysa yabanci firmalara kayilmasini sebebi de bu tip yerli firmalar yuzunden.

Casperin bu telefonu kadar akilli insanlar var olabilir . Ben giris seviyesinde baskasina bile Casper in bu telefonunu tavsiye edecek kadar akilli degilim ...

kimmiş bilinçli tüketici? ne amiral gemisi? ne zaman bir çift sim kartlı telefon bir markanın amiral gemisi olmuştur? olsa olsa ancak GM gibi markalarda olur bu. bu model casper'in en düşük modeli: http://casper.com.tr/KMDefault.aspx?cntid=1136

öyle GM gibi paldır küldür model getirmiyor casper. vodafone ve casper ayrı ayrı aylarca test etti bu modellerin tümünü. GM'yi görmedim, belki daha iyi bir telefon da olabilir ama firma şahsen bana güven vermiyor. casper türkiye'deki tek kurumsallaşmış bilgisayar üreticisidir. exper vs.. hepsi hikaye. teknik servisi de gerçekten çok iyidir.
DH Misafiri 03.01.2014 11:07:23
Arkdaşlar bende casper via a3216 aldım 2 aydır kullanıyorm, bence harika bir telefon gm gibi kasası dandik değil Iphone kasası gibi kaliteli, asphal 8 i kasmadan online oynayabiliyorum gerisini siz düşünün, piyasada yer edinmiş fakat fazla özelliği olmayan telefonlara dünyanın parasını vermeyelim artık! (casper türk malı altınıda çizmek isterim)
DH Misafiri 01.01.2014 10:16:21
ben bu tlfndan aldım çok güzel yorumlara inanmayın kötü yorum yapanlar sıkıyosa bu özellikte tlfn yapsınlar konuşmak kolay....casper markanın eline sağlık çok güzel başarılarının devamı dileğiyle....
DH Misafiri 20.11.2013 18:10:24
Gmd ile kıyaslayanlar önce bi kullansınlar sonra yazsınlar neresi çöp cihazın çok merak ettim? dead trigger real racing3 daha sayamadığım bir çok yüksek grafikli oyunu takılmadan kasmadan açtı. Ayrıca kasa kalitesi de çok iyi kamerası da fena değil. Ben alalı 1 ay oldu gayet memnunum tek merak ettiğim android 4.3 veya 4.4 gelecek mi? onunda gelecegini tahmin ediyorum sonuçta casper bu piyasaya yeni atıldı ve tutunması için diğer firmalardan bi adım önde davranması gerekir. Özetle ben memnunum nişanlıma da almayı düşünüyorum kağıt üstünde belki gmd daha üstün görülebilir ama performans olarak casper önde emin olun.
DH Misafiri 15.11.2013 20:11:31
casper via a3213 kulanıyorum çok büyük hevesle aldım fakat ilk ayda kendi kendine açıklıp kapılmaya başladı ve kapanıp açıldıktan sonra yeşil bi ekran geliyo ve tek oyun olarak somway surfi indirdim onu bile kastı .s.s
smart1978 28.10.2013 20:55:30
quote:

Orijinalden alıntı: kemalboran

Bu telefonun yeri arkadaşlarının yanıdır.



Bir kere de ben yapıyım, dedim.

Casper BILINCLI tuketiciyle alay etmeyi birakin resmen kufrediyor ....

Casper in amiral gemisi buysa yabanci firmalara kayilmasini sebebi de bu tip yerli firmalar yuzunden.

Casperin bu telefonu kadar akilli insanlar var olabilir . Ben giris seviyesinde baskasina bile Casper in bu telefonunu tavsiye edecek kadar akilli degilim ...
smart1978 28.10.2013 19:45:30
Orta veya dusuk segment telefonu...

Android 4.1.2 yerine Android 4.3 beklerdik bari olmadi Android 4.2.x olsaydi ..

Klavyesi FULL TR degil dah dogrusu Turkce diye bir kelime tahmin vs bile yok ..

Casper dan Nexus 5 ayarinda bir cihaz beklerdik hem de fiyati uygun olurdu ...

Yazik olu dogan bir cihaz daha ...

DH Misafiri 25.10.2013 19:07:03
Telefonu alalı 2 hafta oldu. Büyük hevesle aldım memnun da kaldım fakat son günlerde sorun çıkarmaya başladı. Telefon kendi kendine kapanıyor, tekrar açarken de sadece Casper VIA yazıyor ve tekrar kapanıyor, yine açılıyor tekrar kapanıyor. Bu şey bi 10 kere tekrarlandıktan sonra telefon normal açılıyor ama sonrasında yine kendi kendine kapanıyor. Fabrika ayarlarına geri döndürdüm 1-2 gün oh be düzeldi diyodum yine aynı şey olmaya başladı. Böyle bir sorun yaşayan var mı? yardımcı olursanız sevinirim.
DH Misafiri 21.10.2013 13:46:02
caper via kullanıyorum dün aldım bu gün şarjı bitti kapandı ve rehberdeki bütün listeyi karıştırmış anlamadım ne yapmam gerekir daha dün aldım ya teli birde 800 tl para saydım:(
DH Misafiri 13.10.2013 12:36:06
General mobil discovery gibi sorunlarini biliyormusunuz teknik servis berbart tf bir hafta sonra teknik servise gonderen kac kisi var biliyormusuz burda ovdunuz telefon berbat
beyinsis 21.09.2013 15:31:18

quote:

Orijinalden alıntı: bulls23

Casper'e güvenmem gmd alırım daha iyi

Bence bir casper'ın merkez binasını, bir de gm'nin merkez binasını gör, öyle konuş.
Casper'ın diğer tek sim kartlı olan modeli çok güzel, ciddi bir teknik servisi var. Gm nin tüm personel sayısının bile casper teknik servisinin yarısı olduğunu sanmam.
DH Misafiri 21.09.2013 13:37:00
kullanıorm çok memnunum
bulls23 04.09.2013 15:21:36
Casper'e güvenmem gmd alırım daha iyi
bahçıvan.er26 04.09.2013 11:16:52
kullanmadan önyargıyla çöp dememek lazım bence giriş seviyesi olarak güzel bir telefon hacılar
DaRKFoRCeS 04.09.2013 03:28:37
Cevap için teşekkür ederim.Siz kendi düşüncenizi bende kendi düşüncelerimi yazdım.Sizlerin katkısı yadırganamaz.Teknolojik bilgi ve öngörüye sahip insanlarsınız.Önyargılı değilsiniz en azından.Sizlerin sabırlı olması herkesi anlaması yorumlarını takip etmesi güzel.Sizin gibi insanlar ne kadar çok olursa ülkenin geleceğide o kadar parlak olur.Teknolojiyle az çok uğraşmış kişiler empati yapabilir ve birbirini anlayabilir.Teknolojide kişiler değil konular vardır.Umarım düşündüğünüz gibi olurda kişiler birbirini çekiştirmeyi bırakır ve konulara odaklanır.
gun 04.09.2013 03:21:41
Size göre önemsiz olabilir ama ben şahsen toplumun genel görüşünü öğrenmek için çok güzel bir yol olduğunu düşünüyorum.

Editörler ne yapsalar fanatiklikle suçlanabilirler zira onlarda insan onlarında tercihleri var. Mesela ben iOS tercih ederken bahsettiğiniz editörler Android tercih ediyorlar.

Şikayet sistemimiz biraz yavaş çalışıyor olabilir ama günde 500'e yakın şikayet geldiğini düşünürseniz cevaplayabilmemiz bile mucize gibi birşey.

Böyle şeylerden hemen ülkeye varmak biraz anlamsız hepimiz ülkenin ileri gitmesi için çalışıyoruz yoksa bu site hiç var olmaz idi.
DH Misafiri 04.09.2013 01:13:01
3G NEDEN YOK ???
tylerdurdenindericeketi 02.09.2013 13:28:09
Ben A6108 kullanıcısıyım. Ama bu ürünü de beğendim. Çift hatlı olmasına rağmen güzel dış görünümlü ve kapağının değiştirilebilir olması ve bunun için ekstra bir ücret ödememek güzel. Fiyatı da bu seviyede olan diğer ürünlere göre uygun ve daha kullanışlı.
NorthShield 02.09.2013 12:36:24
Kasa kalitesinden başka birşey yok gibi. F/P konusunda Huawei Ascend p6 favorim
kemalboran 01.09.2013 19:13:11
Bu telefonun yeri arkadaşlarının yanıdır.



Bir kere de ben yapıyım, dedim.
S.Vettel 01.09.2013 19:04:14
Bu fiyat aralığında öyle telefon yok diyorsunuz kendinizle çelişiyorsunuz discovery ile bir karşılaştırma yapsaydınızda via nın ne kadar çöp bir telefon olduğunu hep beraber görürüz
Stanislas Xavier 01.09.2013 15:33:05
Discovery'nin alternatifi olmaktan uzak.
DemirAtlı 01.09.2013 13:28:33
telefon gerçekten dış görünüşüyle şık duruyor sarı kapak benimde hoşuma gitti fiyatı nedir bu cihazın?
mrtkp 01.09.2013 12:40:14
quote:

GM Disvovery'e göre %50 daha yavaş ve %50 daha pahalı.

Kullandınız mı?
muratkaya 01.09.2013 12:07:16
GM Disvovery'e göre %50 daha yavaş ve %50 daha pahalı.

Klasik casper işte.
mrtkp 01.09.2013 09:07:41
Bizim milletimiz kadar bir ürünü kullanmadan yorum yapmayı seven başka bir millet yok. Bırakın önyargılarınızı ya. Gidip bir deneyin önce. Ondan sonra beğenmezseniz kötüleyin. Casper VIA'ı kullanıyorum çok memnunum. Bir de General Mobile Discovery ile kıyaslıyorsunuz. Forumda o kadar sorun yaşayan oldu hala fanboyluk yapıyorsunuz. Diyecek hiç bişey bulamıyorum.
Seo35 01.09.2013 07:56:54
Casper markası insanlar tarafından çok kötü imaj çizdi yaptığı fiyat polikalarıyla hep.Birisine casper diyince asla diyor direk.Kusura bakmayın ama çöp.
OnlyChaos 01.09.2013 02:37:20
Casper markası insanlarda çok kötü bir imaj oluşturdu. Şurda Snapdragon 800'lü bir cihaz incelemiş olsanız bile bu kötü imaj yüzünden insanlar ne yazık ki sizi reklam yapmakla suçlayacaklar.
bLind 01.09.2013 01:42:10
540x960 4.7" ekran için 314ppi değeri yazmışsınız ama 234 ppi a denk geliyor!
DaRKFoRCeS 01.09.2013 01:08:43
Sayın Gun + ve - olayını çocukların oynaması gereken bir oyun gibi görüyorum.Olmasada olur.Fakat bu benim isteğim ile olmayacağı kesin.Çünkü Editörler ve Site Yönetimi özellikle akıllı telefonlarda fanatiklik yapmak ile suçlanıyor.Editörlerden özellikle Sayın Mesut Çevik'e ve Sayın Erdi Özüağ'a bu yönde çok eleştiriler geliyor.Onlarda sabırla cevap veriyor.Bana göre %90 bilinçsiz kullanıcıların.Doğruyu yazmak 9 köyden kovulmak ile eşit.Yazmak istediğim kişiler geçici kurumlar kalıcıdır.Sitede eksik olan haber yorumlarındaki şikayetlerin en az 3 gün içerisinde cevap verilmesi bana göre.2.el forumunda bu süre çok kısa.Tamam site kullanıcıları ile var ama kullanıcıların çoğunluğunun savunduğu yanlış fikirlerede bir önlem almalısınız.Kullanıcı çoğunluğu ile 1.sırada bu site tabi reklamlarında gelmesi bu çoğunluğa bağlı ama mümkünse moderatörlerde biraz daha dikkatli olsun.Bu ülke geriye gitmeye mahkum şuradan bile bu sonuç çıkıyor.Emeği geçen herkese teşekkürler keşke emeklerine değse.
karamurat28 31.08.2013 23:49:03
Malzeme kaliteside malzeme kalitesi.Fotoğraf ve video kalitesi rezalet.Oyunlar da keza öyle.Fiyata baktığımızda diyorsunuz ama daha ucuza full hd,harika çeken bir Discovery var .Tamam Casper'ı tebrik ediyorum öncülük yaptığı için(ki ne kadar öncüdür)ama bu kadar da abartmamak lazım.Teşekkürler video için.
Düşünen Biri 31.08.2013 23:32:11
Arkadaş bu videolar on binlere ulaşıyor, insan bi cihazı siler. giriş seviyesi diyorsunuz da 700 küsür lira az para değil ki hoş üst segmentler bu yıl 2000 liradan giriş yaptı sıradaki amiral gemilerin ise 2000-2500 civarından giriş yapması bekleniyor, sizde haklısınız.
gun 31.08.2013 23:31:40
Özel sayfalarda artı eksi olayını bilerek kapatmıyoruz unutulmuş tasarımda Pazartesi ileteceğim hemen ekleyecekler. Bilerek kapatsak forumdan da kapattırdık.
kudretxxx 31.08.2013 23:19:22

quote:

Orijinalden alıntı: Soul741

Şu tarz incelemelerde (özel sayfaya yönlendiren) artı, eksi olayının olmaması incelemenin tam anlamıyla reklam olduğunun ispatı. Çünkü bilen kullanıcılar bu cihazın gerçek mahiyetini söyleyecek ve artı alıp, yorumları en üstte gözükecek. Bu acı gerçekleri ortaya koyan yorumda pek tabi ki reklam aldığınız şirketi ziyadesiyle üzecek. Onlar üzülürse, siz üzüleceksiniz. En iyisi ne şiş yansın ne de kebap.



reklam olmasa bu telefonun incelmesi bile olmazdı ama dh nin ihtiyaçları var saygı duymak lazm
thestell 31.08.2013 23:07:30

quote:

Orijinalden alıntı: hollowman_

Bu arada general mobile discovery antutu da 13.100 puan alırken, via a3216 6800 lerde sürünüyor. iki cihazın performans farkının açık göstergesidir...

Çöp de geeeç sayılara takılma
Casperdan bu fiyata s3 falan mı bekliyordun sanki
revelax 31.08.2013 23:04:39
işte bu çöptür hiç izlemeyede gerek yok
hollowman_ 31.08.2013 21:19:42
quote:

Orijinalden alıntı: tekin-71

İlk kez akıllı telefon kullanmak isteyenler için muhteşem bi başlangıç bence.Mesut ve Ender bey keşke ekran kalitesi hakkında biraz daha bilgi verseydiniz iyi olurdu.Benim şahsi fikrim extra gelen kapaklar çok güzel bi düşünce,malzeme kalitesi video da bile kendini çok fazla belli ediyor.Çoğu kişi GMD ile kıyaslamış ama GMD nin artık acaba ölü pixel var mı? ışık sızması var mı? ekranda leke var mı? gibi şüphelere düşerek kesinlekle almam ve aldırmam.Casper akıllı telefon üzerine baya bi düşmüş gibi.Alacak arkadaşlara GMD ile bi kıyaslama yapmadan almalarını öneririm.Tebrikler CASPER umarım ilerde üst seviye ve uygun fiyatlarla tüketicilere alternatifler sunarsın.

İki cihazda çinde benzer model cihazların yerli amblem ve rom konularak ürettirilen modelleri. gmd çok fazla satıldığı için her cihazda olabilecek ölü piksele problemleriyle karşılaşılmış olması bütün cihazlarda olacağı anlamına gelmez. şahsen benim gördüğüm 3 cihazdada ölü piksel gibi bir sıkıntı olmadı. üstelik paneller sharptan alınıyor, alındığı yerde basit bir firma değil. ekranda leke problemini ilk kez senden duyuyorum. ben iki cihazıda birebir görüp karşılaştırdım. hem oyunları denedim, hem benchmark testleri yaptım hemde fiziksel görüntülerini inceledim. gmd via a3216 yı 2 ye katlıyor antutu, quadrant, vellamo, nenamark, glbenchmark gibi testlerde. Özellikle grafik testlerinde 3 kata yakın fark olduğunu gördüm. web browsing de de farkedilir bir akıcılık farkı var. fiziksele olarak gmd çok daha kaliteli ve kibar görünüyor. bence münferit konulara takılmamak lazım. Madem gmd ye karşı bir ön yargın var bari iki cihazıda görüp elinle inceledikten sonra al.