Asus Memo Pad HD7: Fiyatıyla iddialı yeni Android tablet

13.6.2013 18:34:21 Erdi ÖZÜAĞ "Fx57" 38 YORUM
Computex 2013'ün en fazla yankı uyandıran yeniliklerinden biri de 150 dolar altı etiket fiyatıyla satılacak, fiyat/performans şampiyonu olmaya aday yeni Android tablet Asus Memo Pad HD7 oldu. Dört çekirdekli işlemcisi, 1280 x 800 piksel çözünürlüklü IPS ekranı, çift kamerası ve 10 saate kadar  pil ömrü gibi özellikleriyle Memo Pad HD 7'nin merak edilen tüm yanları videomuzda.
 
 
 
Yorumlar 38
enesarda 18.3.2014 14:09:44
Kliksa da 8 GB 299 TL . Almak isteyenler için duyurulur .
DH Misafiri 10.3.2014 22:51:20
asus memopad 7hd kesinlikle almayın ben aldım iç ekranı kırıldı servis 360 tl istedi ben 319 tl ye almıştım tabletin fiyatından fazla tamir parası istiyorlar dolandırıcı bunlar
mavishow 25.2.2014 14:32:42
kesinlikle asus almayın!!!! hele bu tableti asus memo hd 7 hiç ama hiç almayın...

yaklaşık 4 yıldır android dunyası içerisindeyim. kullandığım cihazların, destek verdiğim cihazların haddi hesabı yok.
22/01/2014 tarihinde derin bilgisayardan faturalı 2 yıl garantili aldım. tablet bir hafta sonra. hafif bir sarsıntıda ekran kesmeye başladı...
muşteri hizmetleri görüştüm. wipe data yapmamı önerdiler. gönderip göndermeme arasındayken, akabinde hafıza kartı takmak istedim. baktım kartı görmüyor. başka telde deniyorum görüyor. kart yuvasına bıraz dıkkatlı baktıgımda kart full içine göçmüş. o şekilde duruyor. cihazı ters çeviriyosun kart eline düşüyor. cihaz cahili değilim. bir gariplik olduğunu hissettim. tekrar aradım bize gönderin dediler. hafıza kartında özel bilgilerimin olduğunu söyledim. herhangi bir silinmeye karşı garanti veremiyoruz kartınızı çıkarın öyle gönderin dendi. belgeyi okudum ordada belirtmişler bilgi güvenliğinden sorumlu değiliz diye. bende çıkardım kartı o şekilde gönderdim...
ayrıca ayıplı malın 30 gün içerisinde değişimi yapılmaktadır. diye yazıyor garantide.
11/02/2014 te kargoya verdim.
bugun itibari ile bir alo geldi. cihazınızın tamirat bedeli 350 tl dir diye. yahu ben bunu faturalı vergisi ödenmiş 10 gun önce 290 a aldım nasıl olur. yapılan açıklamaya bakar mısınız.
hafıza kartı bölümü yerinden çıkmış. bu kullanıcı hatasıdır. dolayısıyla cıhaz garanti kapsamına girmiyor. sarsıntı anında ki kesilmeye bakamayız. çıldırdım. ve dedim alttan alayım aman, dedikçe baktım azar işitmeye başlıyorum kapattım hemen.
ardından müşteri hizmetlerini arayayım bu kabalığın bu umarsamaz nedenini sorayım ,,, o insan çok sinirli. konuştuğum kişi. böyle bişeyle hayatımda karşılaşmadım. bu kadar mı ilgisiz olur. ne diyor ne anlatıyorsam anlamıyor. servistekiler öyle dediyse öyledir. diyor başkada bişey demiyor.

aldığım yeri aradım bi takım bilgiler aldılar size döneceğiz dediler.

şimdi nemi yapacağım.
şikayet var com la başlayacağım. üyesi olduğum bütün android platformlarına yazacağım durumu... ıkı günde bir bu sayfaya gelip bu yazıyı kadar hergun yazacağım...
ardından tüketici hakları hakem heyetine başvurmak. dava açacam elimden ne gelirse onu yapacam.

sizlerin yorum ve fikirleri ışığında ne yapmam gerekiyorsa onu.

insanlar bu paraları kolay kazanmıyorlar...
aliguzel22 29.11.2013 17:43:24
Ürünü yeni aldım 20 dk önce verdim siparişi ve onaylandı yarın kargoya verilip p.tesi elimde olurmuş mağaza zetaport fiya 329 tl sizce tablet iyimi ve fiyat uygunmu ?
srkngncy 20.10.2013 19:13:16
2 gün önce teknosadan 349 tl ye 8 gb olan modelini aldım.. gayet memnunum. Bu arada samsung n8005 ve ipad 3 4g sahibiyim de... memo pad hd7 onerirmisiniz derseniz öneririm... illa 4 çekirdekli olsun derseniz hem fiyat hem performans harika... 7 saattir aralıksız web chat biraz oyun batarya %57 de suan.. ekran tamamen kısık ve akıllı kullanım açık.. antutu aldığı skor 12475 nenemark2 45.7 kısaca taşıması kolay olsun uzun pil ömrü olsun derseniz cihaz tam size göre ... fakat samsung t210 a da bakabilirsiniz özellik olarak birazdaha gelişmiş... light sensor vs ... artı gc1000 hemen hemen aynı skoru alıyor bunda unutmamak gerek ... artı samsung a9 chip kullanıyor ve alımları skorlar aynı... ipad den memnun kalmadığım için note 10.1 aldım.. büyük ekrana alisamadigimdan ötürü de asus aldım ve suanlik memnunum
Drakoid 26.7.2013 20:13:48

quote:

Orijinalden alıntı: GeyikVakti

Tablet sektorunde ipad disinda tablet alanin bi gram teknoloji bilgisi yoktur

Lutfen...anlatir misin niye oldugunu?
DH Misafiri 26.7.2013 19:52:36
her zaman tercihim asus yine asus olucak... tek geçerim.....
DH Misafiri 3.7.2013 19:46:00
Bir aydan fazladir bunu abisini ASUS MeMo Pad 7'yi kullaniyorum. Gayet de memnunum her ne kadar kamerasi ve bluetooth olmasa da.
HD versiyonu cok tutacak gibi geliyor. Arka kamera olacak, islemci daha hizli ve hafizasi da 16 GB. Benimkini 300 Tlye almistim, yeni ozellikleriyle HD 7 400TL'den asagi satilmaz. TR'ye gelir gelmez benimkini satip yenisini alacam insallah.
Afacan Dennis 20.6.2013 04:47:07
quote:

Orijinalden alıntı: Şekilsiniz ya

quote:

Orijinalden alıntı: Afacan Dennis

nexus dan iyi performans verebilirmi bu cihaz oyunlarda

veremez bence

baya övmüşler verirse şaşırmam ama yeni almışken üzülürüm
Şekilsiniz ya 20.6.2013 04:36:11
quote:

Orijinalden alıntı: Afacan Dennis

nexus dan iyi performans verebilirmi bu cihaz oyunlarda

veremez bence
Afacan Dennis 20.6.2013 03:16:01
nexus dan iyi performans verebilirmi bu cihaz oyunlarda
beynini.delerim 16.6.2013 20:24:52
bu fiyata çıkarsa peynir ekmek gibi gider.
DH Misafiri 15.6.2013 23:42:19
Biz aldık daha yeni arka kamerası olmaması biraz kötü ama yinede ideal bir tablet ayrıca blutut da yok
~kasva~ 15.6.2013 01:07:25
çin tabletlerine vereceğim parayı gider memo pad e veririm gayet hoş gözüküyor ayrıca asus garantisi var parasına göre iyi tablet
Nurish60 14.6.2013 19:19:38
Rami kaç video'da söylemedi ??
MrThunComb 14.6.2013 18:39:24
Hoş tablete benziyor. O fiyat aralığında tabletlere bakıyordum biraz daha bekleyip, bunu almak en mantıklısı sanırsam.
Vash The Stampede 14.6.2013 18:30:03
aldım gitti valla
GeyikVakti 14.6.2013 16:07:26

quote:

Orijinalden alıntı: DARTH_BLACK

senin paran çok herhalde kardeşim?


Hocam alcaksan iyisini al pisman olma
DARTH_BLACK 14.6.2013 16:06:18
senin paran çok herhalde kardeşim?
Madao 14.6.2013 15:54:59
SD Kart girişi koymayı bu sefer akıl edebilmişler.
revelax 14.6.2013 15:43:51
cihazı çok kalın tutmuşlar ayrıca tuşları asusu yazısının oldugu yere koyup ekranda daha fazla yer açabilirlerdi.
St.Francisco 14.6.2013 15:40:02

quote:

Orijinalden alıntı: GeyikVakti

Tablet sektorunde ipad disinda tablet alanin bi gram teknoloji bilgisi yoktur

umarim ciddi degilsindir
Yusac 14.6.2013 15:28:59
Çok hoşuma gitti android tabletlere pek güvenim yok ama şu fiyata bakınca insanın alası geliyo.
bamberg 14.6.2013 08:55:44
türkiye'ye gelsin, fiyatı 300 lira civarında olursa kesin alırım. ipad'ten sıkıldım biraz da android kullanırım. ama yurtdışı satış fiyatı 150$ ise bize en ucuz 400 liraya gelir.
Carfreak 14.6.2013 08:39:55
2 concord parasına gelir
hsanlukk 14.6.2013 01:10:21
Bu fiyata çok alınabilir duruyor keşke bir de tarayıcı açıp gösterseydiniz daha iyi olurdu.
Okisht 14.6.2013 00:28:51
Türkiye satış fiyatı 400 olarak gelir kısa bir sürede 350'ye iner diye düşünüyorum. (16 gb için)
__BadblooD__ 13.6.2013 23:22:10
Yurt dışından getirmek lazım çıkar çıkmaz 200 lira civarında bu donanım ve ASUS güvencesi harika olur.
zymrdvn 13.6.2013 23:09:13
Türkiye satış fiyatı 450 TL den aşağı olmaz maalesef. Bakınız Nexus 7 hala 500 TL civarı. O da 8 GB versiyonu.
thenefy 13.6.2013 22:01:08
muhtesem
hakani85 13.6.2013 21:54:32
kesin aldım :)
Illuminn 13.6.2013 21:29:34
ısrarla cinsiyet sorusuna kadın cevabı veriyorum, bakalım kimin ne işine yarayacak
demo22 13.6.2013 21:26:45
mükkemmel bir fiyat bunun 9.7 ve 10.1 inç boyutlarıda olmalı.
GeyikVakti 13.6.2013 20:30:56
Tablet sektorunde ipad disinda tablet alanin bi gram teknoloji bilgisi yoktur
AdamsınDrogba 13.6.2013 20:28:53
Erdi abi arkadaki kız fena bakıyor :)
turyunus 13.6.2013 20:11:38
işte f/p ya gelsin 300 tl altı olursa baya iyi satar
veteriner69 13.6.2013 20:03:39
Gelirken 2 tane de bana getirseniz ne güzel olur. :)
emre1393 13.6.2013 18:47:30
erdi abi 10 saat demek istedi sanırım.

keşke tüm teknik detayları açıklama kısmına da yazsaydın.
fx57 13.6.2013 18:34:20