Lenovo IdeaPad Yoga, 26 Ekim'de satışa çıkıyor

10.10.2012 12:59:11 Ekrem71 11 YORUM


26 Ekim'de Windows 8'in çıkış tarihiyle birlikte pek çok üreticinin farklı modelleri pazarda yerini alacak.

CES 2012 fuarında Windows 8'li ve dokunmatik ekranlı ilk Ultrabook modeli olarak lanse edilen Lenovo IdeaPad Yoga, ay sonunda meraklıları ile buluşacak.

Katlanabilir yapısıyla o dönem ki klasik Ultrabook çizgisinden ayrılan Ideapad Yoga, Ivy Bridge tabanlı Core i5 ve Core i7 ULV işlemcilere yer verecek. Modelin büyük ilgi görmesi sonrasında Lenovo bir de ARM işlemcili bir versiyon hazırlayacağını duyurmuştu.

13.3 inçlik 1600 x 900 piksel çözünürlükte IPS ekran kullanan versiyon IdeaPad Yoga 13 olarak adlandırılacak. 8GB'a kadar RAM, 256GB'a kadar SSD, HD ön kamera, 17mm kalınlık, 1.54kg ağırlık, USB 2.0, 3.0, kart okuyucu, Bluetooth 4.0, HDMI çıkışı, 7 saat kullanım süresi şeklinde özellikler sunuyor.

IdeaPad Yoga 13, 26 Ekim tarihinde 1099$ başlangıç fiyatı ile piyasaya sürülecekken, 12 Ekim'de de ön siparişler başlayacak.

Modelin ARM işlemci üzerinde çalışan aynı tasarıma sahip versiyonu ise Yoga 11 olarak adlandırılacak. Bu modelde NVIDIA Tegra 3 işlemci, 11.6 inçlik 1366 x 768 piksel çözünürlükte dokunmatik ekran, 15mm kalınlık, 1.2kg ağırlık, 2GB'a kadar RAM, 64GB'a kadar depolama kapasitesi, USB 2.0 portu, kart okuyucu, 13 saate kadar kullanım süresi şeklinde özellikler mevcut.

Bu versiyon ise 799$ başlangıç fiyatıyla Aralık ayında tüketiciyle buluşacak.

 
Yorumlar 11
Muss@ 13.3.2013 09:10:31
13.3" ekranda türkiyede sadece i3 ve i5 işlemcili var.
DH Misafiri 13.3.2013 00:44:54
tasarım harika ama ben i7 olana hiç rastlamadım hep i5 .
dterdal 4.3.2013 19:58:08

quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Yelpaze gibi 3 tane ekran gereksiz olmuş bence, çok batarya tüketir...

Bu kullanici bu foruma fazla
Muss@ 21.1.2013 01:38:18
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Yelpaze gibi 3 tane ekran gereksiz olmuş bence, çok batarya tüketir...

şaka yapıyorsun herhalde ne 3 ekranı tek ekran var 360 derece dönüp katlanabiliyor.
Magnolia 17.1.2013 12:18:40
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

Bu yoga 13 ün türkiyede satışı varmı sadece yoga 11 i görüyorum ben 13 ü varsa i7lerden hemen bitane alıcam

i7 deil yalnız


http://www.pcdepo.com/lenovo-ideapad-59-352512-yoga13-notebook-urun9053.html
DH Misafiri 17.1.2013 12:06:34
Yelpaze gibi 3 tane ekran gereksiz olmuş bence, çok batarya tüketir...
DH Misafiri 17.1.2013 10:40:34
Bu yoga 13 ün türkiyede satışı varmı sadece yoga 11 i görüyorum ben 13 ü varsa i7lerden hemen bitane alıcam
Amedra 24.11.2012 22:46:48
quote:

Orijinalden alıntı: bartlebyandco

türkiyede 2500e starlar

Bu bile makul bir fiyat bence.
bartlebyandco 24.11.2012 22:25:12
türkiyede 2500e starlar
nurettinaz 14.10.2012 23:33:13
Yine lenovo yine mükemmellik ve kaliteden ödün vermemek. Adamlar bence IBM in mirasına çok iyi sahip çıkıyorlar. Tek eksisi ilk kez bu markayla tanışacaklar için çin markası olması. Bu insanları korkutsada aslında önemi olmayan bir durum. Sonuçta lenovo IBM i almadan öncede askeri bilgisayarlar yapan çin merkezli global bir markaydı. Bunu IBM ile pekiştirdi sadece.
sertacarslan 10.10.2012 14:22:26
Ben de gerçek bir tablet sanmıştım.
Bunun yerine tablet+klavye formunda yapsalardı daha güzel olurdu.