Logitech H800 Kablosuz kulaklık video inceleme 29.2.2012 18:50:41 - enderc 26 YORUM ▼ - 25482 İzlenme


Bu videmouzda Logitech'in hem 2.4 GHz kablosuz, hemde bluetooth teknolojisine sahip kablosuz kulaklığı H800'ü inceliyoruz.

Yorumlar Toplam 26 YORUM bulunuyor. YORUM YAZ ▼
DH Misafiri 30.8.2013 16:50:59
e-bay da 50$ civarı ücretsiz kargo satılıyor.
By_Samed 20.8.2013 17:25:10
Süpper :D
DH Misafiri 17.8.2013 01:23:08
urun sahane bır odadan pc dıger odada ben pc dekı muzıgı cok rahat dınlıyorum kullaklıkla ve telefon konusmasıda yaoıyotrum vatandan aldım 300tl ye suana kadar bı sıkıntı yok zaten garantısıde bttı bıtecek marka sahane teknolojı konusunda
ExECaLiBuR 23.4.2013 21:51:31
quote:

Orijinalden alıntı: treqdscv

Pili değişebiliyormuş sanırım, yedek pil alma ihtiyacı duydunuz mu hiç?

Evet değiştirilebiliyor. Ancak ihtiyaç duymadım şimdilik.
treqdscv 18.4.2013 22:04:55
Pili değişebiliyormuş sanırım, yedek pil alma ihtiyacı duydunuz mu hiç?
ExECaLiBuR 12.8.2012 19:55:04
Bende ABD'den getirttim. Burada çok pahalı. Şarjı süresi dışında pek sıkıntısı yok. Sesler kaliteli ve net çıkıyor. Bas olarak ortalama seviyede.
kickergls 6.7.2012 16:07:14
Hoca mesajı geç gördüm birde sistemde problem vardı sanırım 1 aydır alıntı mesajınız var diyor tıklıyorum göstermiyordu
marseltalon 6.7.2012 14:24:14
quote:

Orijinalden alıntı: kickergls

quote:

Orijinalden alıntı: marseltalon

quote:

Orijinalden alıntı: kickergls

Kulaklığı kullanıyorum sorular varsa alabilirim

Kulaklığı nerden ve kaça aldın? özellikle filmlerde oyunlarda nasıl...filmler için kablosuz kulaklık arıyorumda...

350 tl Vatan bilgisayardan

Oyun ve filmler için bı sıkıntı yaşamadım ama oyunun özelliğinde varsa hafif bi dolby surround yaşatıyor.

Driver oynarken polisin sesini uzaklardan duyuyorum ya oyunun özelliği yada kulaklığın çözemedm

Biraz geç oldu sanki mesaj için tam 2 ay olmuş...
kickergls 6.7.2012 11:54:23
quote:

Orijinalden alıntı: marseltalon

quote:

Orijinalden alıntı: kickergls

Kulaklığı kullanıyorum sorular varsa alabilirim

Kulaklığı nerden ve kaça aldın? özellikle filmlerde oyunlarda nasıl...filmler için kablosuz kulaklık arıyorumda...

350 tl Vatan bilgisayardan

Oyun ve filmler için bı sıkıntı yaşamadım ama oyunun özelliğinde varsa hafif bi dolby surround yaşatıyor.

Driver oynarken polisin sesini uzaklardan duyuyorum ya oyunun özelliği yada kulaklığın çözemedm
marseltalon 8.5.2012 12:59:52
quote:

Orijinalden alıntı: kickergls

Kulaklığı kullanıyorum sorular varsa alabilirim

Kulaklığı nerden ve kaça aldın? özellikle filmlerde oyunlarda nasıl...filmler için kablosuz kulaklık arıyorumda...
kickergls 24.3.2012 15:28:18
Kulaklığı kullanıyorum sorular varsa alabilirim
ExECaLiBuR 23.3.2012 14:43:48
Ürünü teşhir olarak deneyebileceğimiz bir mağaza var mıdır?
Cem_1977 23.3.2012 11:01:09
çok iyi bir kulaklıktır bu ama bu kadar kötü bir tanıtım görmedim :)))) ürünün değerini düşürüyorrrrrr
MrKerberoS 21.3.2012 23:00:17
Asus hs-w1 çıkmassa bu ürünü alıcam artık başka televizyona bağlanabilen oyuncu kulaklığı bilen varsa söylesin
söny 21.3.2012 02:34:55
Bi oyuncu kulaklığı olduğunu düşünümüyorum ve türkiye fiyatında asla alınıcak bir ürün değil
egemenxx 18.3.2012 20:04:12
Baya pahalıymış
jovanovic 15.3.2012 18:47:43
Fiyatlar: Her zamanki gibi...

Yurt dışı 80$ civarında... Türkiye 200$ civarında...
marseltalon 15.3.2012 16:50:34
quote:

Orijinalden alıntı: DH Misafiri

videoda konusan kimse gercekten Turkce konusmayi bilmiyor. Bu kadar kotu bir vurgulama ve konusma gormedim. Zaten agzinda geveliyor kelimeleri. Cok itici ve sinir edici bir konusmasi var videoyu izleyemedim bundan dolayi. Her cumlenin sonunda vurgu yapiyor cok kotu bu. Mesela merhaba ben mehmet diyecekse boyle konusuyor " mrhba bhn MEEHMEEETT" uzatiyor son kelimeyi mesela yer aliyorrr ve vurguyu sonda yapiyo berbattt. Bu kadar sinir bozucu kotu bir konusma gormemistim

Belki daha yenidir incelemeyi yapan arkadaş!!! zamanla tecrübe sahibi olur bence hor görmemek lazım...
lord_day_walker 15.3.2012 09:59:37
bence çok başarılı
muratsss 5.3.2012 01:28:26
bende merak ettim yani bilgisayardan müzik dinlerken, film izlerken telefon çaldığında direk kulaklığı kullanabiliyor muyuz acaba?
persiarash 4.3.2012 14:23:47
Hocam bende bu kulaklıktan var ama baglayamadım yani ses gelmiyor ? mic calıstıramadım

Anakart : GIGABYTE GA-890GPA-UD3H
izmir85 4.3.2012 13:48:24
Bende istiyorummm bundan :D:D:D
DH Misafiri 3.3.2012 22:53:15
videoda konusan kimse gercekten Turkce konusmayi bilmiyor. Bu kadar kotu bir vurgulama ve konusma gormedim. Zaten agzinda geveliyor kelimeleri. Cok itici ve sinir edici bir konusmasi var videoyu izleyemedim bundan dolayi. Her cumlenin sonunda vurgu yapiyor cok kotu bu. Mesela merhaba ben mehmet diyecekse boyle konusuyor " mrhba bhn MEEHMEEETT" uzatiyor son kelimeyi mesela yer aliyorrr ve vurguyu sonda yapiyo berbattt. Bu kadar sinir bozucu kotu bir konusma gormemistim
DH Misafiri 3.3.2012 22:04:38
Bu kulaklık oyun konsollarına uyar mı? Xbox'a falan.
-mehmet- 1.3.2012 21:16:26
hem telefona hem bilgisayara aynı anda bağlanabiliyomu aceba?
Mesela ben bilgisayardan müzik dinlerken, film izlerken telefon çaldığında direk kulaklığı kullanmayı isterdim.
1