Sony Xperia Tablet Z ön inceleme

28.02.2013 00:59:52 Mesut Çevik "Speed-Step" 33 YORUM
Sony'nin 10.1" kategorisindeki en ince ve en zarif tableti Xperia Tablet Z'i sizler için inceledik. Bakalım Full HD ekranı ve Snapdragon S4 Pro platformundan aldığı güç ile beklentileri karşılıyor mu?
 
 
Yorumlar 33
Vipracing 28.05.2013 01:04:35
Her video öncei ekranda beliren 'cinsiyetiniz' anketinden gına geldi! DH halen cinsiyetimi öğrenemedi diye sinir harbi yaşamak istemiyorum
KaleyDeskop 28.05.2013 00:36:19
quote:

Orijinalden alıntı: Aeronautical Engineer

quote:

Orijinalden alıntı: KaleyDeskop

görüntüsü çok hoş ancak 7 inc üzeri cihazlara tablet demek yanlış

ne desem bilemedim (7 inç üzeri cihazlara !)

bilmediğin konularda susarsan bilenlere sorarsan bir şeyleri öğrenebilirsin hocam
rica üzeri yorumuma cevap yazma
CoMMaNDeRCX 27.05.2013 23:54:21
Bir.... Degil
ALTAT06 27.05.2013 23:38:29
ipad da ne var cazip bunun ekstra özellikleri ile ipadı karşılaştıramazsınız artık ipad iphone bitti hala hayranlığınız bitmedi ama emin olun bir ipad değil çünkü fazlası ipadda yapamadığınız çoğu şeyi bu tablet ce diğer android tabletlerle yapabiliyorsunuz en basiti kalvye mause flash bellek ps3 joystick takabiliyorsunuz bir hdmı tv ile bağlantı kurup ekstra olan hafıza kartı ile daha kolay dosya aktarımı sağlıyabiliyorsunuz ewde işte heryerde çok rahat istediğiniz dosyayı istediniğiniz flash bellekten alıp başka bir telefon tablet yada pcye atabiliyorsunuz bunların hiçbiri ipadde yok ve kumanda özelliği koyuldumu bilemiorum tablet ste var ve dünyada hiçbir tv ile uyumsuz değil bütün tvler için kumanda olabiliyor kumandanın sinyalleri ile modifiye edebiliyorsunuz şarj görünüş ses ve hız ipadden fazlası ipad demeyin artık lütfen
Aeronautical Engineer 27.05.2013 22:42:51
quote:

Orijinalden alıntı: KaleyDeskop

görüntüsü çok hoş ancak 7 inc üzeri cihazlara tablet demek yanlış

ne desem bilemedim (7 inç üzeri cihazlara !)
iMonster 27.05.2013 22:37:01
Ya Mesut abi kusura bakma ama yaptığın inceleme saçmalık. Neden o kadar inceleyecek konu varken 5 dakika tarayıcı sorunundan bahsediyorsun ki ? Samsung ve Apple olsa böyle şeylerden bahsetmezdin. Samsung'un kendi tarayıcısı mı var sanki ?

Allah'tan foruma reklam alıp veriyor Samsung, Apple, HTC vs...

XperiaTM 23.03.2013 04:27:51
quote:

Orijinalden alıntı: jay jay justified

quote:

Orijinalden alıntı: XperiaTM

Niye öyle dedin

Bilmem, içimden geldi. Hatta rumuzunu ve imzanı da yeni fark ediyorum.

İmzam ve rumuzumla alakası yok da , Xperia tablet ve mobil telefonu kötülemek için ellerinden geleni yapıyorlar bu mantıksız geliyor bana.
Adam 10 dk lık video da 5 dk boyunca tarayıcıyı üsteleyerek söylüyorsa vardır bir gıcıklığı . Ben böyle yorumlarım en azından.
Arkadaşların dediği gibi Allahtan HTC tablet falan yapmıyor. Yoksa bu cihazı video 10 dk ise 10 dk kötülerdi arkadaş. :)
jay jay justified 23.03.2013 04:23:14
quote:

Orijinalden alıntı: XperiaTM

Niye öyle dedin

Bilmem, içimden geldi. Hatta rumuzunu ve imzanı da yeni fark ediyorum.
XperiaTM 23.03.2013 03:49:10
quote:

Orijinalden alıntı: jay jay justified

quote:

Orijinalden alıntı: XperiaTM

Bence en iyi tablet budur. Tarayıcı mevzusu tamamen hikaye. Adam işi gücü yok saniyede 3 defa yukarı aşağı hızlıca kaydırma mı yapacak.
Peh.


Sence başka bir tabletin en iyi olması beklenebilir mi?

Niye öyle dedin
jay jay justified 23.03.2013 03:44:08
quote:

Orijinalden alıntı: XperiaTM

Bence en iyi tablet budur. Tarayıcı mevzusu tamamen hikaye. Adam işi gücü yok saniyede 3 defa yukarı aşağı hızlıca kaydırma mı yapacak.
Peh.


Sence başka bir tabletin en iyi olması beklenebilir mi?
XperiaTM 23.03.2013 03:32:12
Bence en iyi tablet budur. Tarayıcı mevzusu tamamen hikaye. Adam işi gücü yok saniyede 3 defa yukarı aşağı hızlıca kaydırma mı yapacak.
Peh.
patriotic* 21.03.2013 15:23:43
Ben beğendim ellerinize sağlık.
1988celik 21.03.2013 14:50:08
Allahtan htc tablet yapmıyorda sony tabletine iyi yorum yapılıyor
DH Misafiri 01.03.2013 16:13:19
6.9 mmye 4 hoparlör sığdırmak...
alaz1903 28.02.2013 21:59:59
birkaç tıklamayla değiştirilecek bir tarayıcıdan bu kadar fazla bahsetmek...
SKILLET 28.02.2013 21:15:46
quote:

Orijinalden alıntı: frank white

görüntüsü çok hoş ancak 7 inc üzeri cihazlara tablet demek yanlış

PLAZMA LCD flnmı diyelim anlamadım

ya şimdi ben gpu fln pek anlamıyorum uyumlulukdur fln tablet alacağım ben ama ekran kalitesi olsun akıcılık perormans olsun oyunlarda kasma vs. şeyler yapmasın 1 yıl fln oyunları desteklesin tarzında bir tablet varmıdır ben bunu düşündüm ama siz olmaz diyorsunuz hangi tabletleri önerirsiniz?
Düşünen Biri 28.02.2013 18:03:01
Tasarım harika da ama maalesef ki gpu Yetersiz
Berk85_ 28.02.2013 17:30:40
işte sony kalitesi yine çıkmış meydana. bu yıl sadece xperia z'yle değil tablet z'yle de piyasanın kralı olacak sony. samsung htc değil, herkes anlayacak gerçek teknolojiyi.. sony hocam! sony!
playstyle 28.02.2013 13:58:15
hani TV de ilk kez diye yazardı ya ! :]
şimdi dünya üzerinde yeni bir ilk daha :)
üzerinde alarım takılı bir ürünü incelemesi :D
Prequel 28.02.2013 13:07:44
quote:

Orijinalden alıntı: xbr

Ben tarayıcıyla neden bu kadar uğraşıldığını anlamadım,bundan bahsetmeye bile gerek yok aslında...Gpu zayıf diyen arkadaşlar şuan hlihazırda piyasada bundan kuvvetli hangi gpu'lar var yazarsa sevinirim...Tablet kısacası bütün samsunglardan daha kuvvetli apple'a ise giderek yaklaşmış.Su geçirmezlik özelliği ilede benzersiz.Tasarımına ve inceliğine değinildiğinden daha fazla tarayıcıyla ilgilenilmesi ise bana manidar geldi.Oysaki iphone incelemesini izlerseniz orda iphone şöyle ince rakiplerine göre falan filan bi 5dk bahsedilmişti...Neyse tasarım olrak şuan alınabilecek en iyi cihaz olmuş kısacası.Ve üzerindeki kamerada cabası

t604?

http://images.anandtech.com/graphs/graph6425/51278.png
http://images.anandtech.com/graphs/graph6425/51279.png
http://images.anandtech.com/graphs/graph6425/51284.png
http://images.anandtech.com/graphs/graph6425/51286.png
http://images.anandtech.com/graphs/graph6425/51288.png
http://images.anandtech.com/graphs/graph6425/51290.png

xperia tablet z mayıs'ta çıkana kadar t658 ve t678'li cihazlar da çıkacak.
ilker2361 28.02.2013 13:01:41
Sony'nin tasarım konusundaki zevki yine kenidini göstermiş. Daha şık nası olurdu diye baktım ama yok bişey bulamadım. Güzellik budur işte!
CmSandman 28.02.2013 10:43:52
benimde hoşuma gitti tablet alacak param yok ama:) xperia z raflarda yerini alsın birde inceledikten sonra xperia z telefonu bana yeter.
joven 28.02.2013 10:00:45
Ben şahsen çok beğendim, gerek hafifliği, tasarımı ve sağlamlığı en büyük artıları
Android'e aşina insanların alabileceği en ciddi tablet olmuş.

Sony güzel işlere imza atmaya devam ediyor.

Gerek Ps4 ve mobil platformlarda
xbr 28.02.2013 07:35:47
Ben tarayıcıyla neden bu kadar uğraşıldığını anlamadım,bundan bahsetmeye bile gerek yok aslında...Gpu zayıf diyen arkadaşlar şuan hlihazırda piyasada bundan kuvvetli hangi gpu'lar var yazarsa sevinirim...Tablet kısacası bütün samsunglardan daha kuvvetli apple'a ise giderek yaklaşmış.Su geçirmezlik özelliği ilede benzersiz.Tasarımına ve inceliğine değinildiğinden daha fazla tarayıcıyla ilgilenilmesi ise bana manidar geldi.Oysaki iphone incelemesini izlerseniz orda iphone şöyle ince rakiplerine göre falan filan bi 5dk bahsedilmişti...Neyse tasarım olrak şuan alınabilecek en iyi cihaz olmuş kısacası.Ve üzerindeki kamerada cabası
kemaloztin 28.02.2013 07:28:42
Guzele benziyor
Prequel 28.02.2013 05:46:01
quote:

Orijinalden alıntı: frank white

görüntüsü çok hoş ancak 7 inc üzeri cihazlara tablet demek yanlış


bu ne ya? ne diyecekmişiz? monitör mü? tablet denen kavramın popülerleşmesini sağlayan ürün 10" bir cihazdı adam ne diyor burada. anladık 7" seviyorsunuz da saçmalamanın ne anlamı var? o ufacık ekrana sizin gibi bayılmayanlar var. telefonum zaten neredeyse 5". asıl 2" artıyor diye tablet mi aldığımı sanacağım? size tablet kullandığınızı sanmakta başarılar. ne doğru düzgün oyun oynanır onda ne tablet bilgisayar deneyimi yaşanır.


cihaza gelirsek. daha önce yorum yapmıştım ama tekrar yapayım. kalınlık, ağırlık ve su geçirmezlik olarak güzel ancak gpu ve pil çok zayıf.

hala hiçbir firmadan bir tane bile kusursuz bir tablet çıkmadı.
ZZ RAT 28.02.2013 03:03:28
Cok zarif bir tablet. XZ ne ise bu da onun buyutulmus hali.
Tablet piyasasina yeni bir soluk getirecektir.
seyyah666 28.02.2013 02:44:51
quote:

Orijinalden alıntı: frank white

görüntüsü çok hoş ancak 7 inc üzeri cihazlara tablet demek yanlış


peki nedememiz gerekli yenibir kavrammı yaratmak lazım

quote:

Orijinalden alıntı: nasilyapsam
bir ayped değil... olmamış


bariz fanboy yorumu olmuş seninkide nedir bu ipad hastalığı yanlız sana katıldığım tek konu evet ayped olmamış :D

tablete gelirsek zaten beklenen bir üründü rakip firmalar güçlü tablet modelelr cıkarmışken tablet pazarnda sony geride kalmıştı artık bu tabletle pazarda iyi bir konuma sahip olucaktır diye düşünüyorum
Sage12 28.02.2013 01:20:50
Arka kapak elin terlemesi durumunda kötü görünecek gibi duruyor. Adreno 320 daha 1080p'de oyunları tam performanslı çalıştıramazken bu tablette de pek yüksek grafikli oyunların oynanamayacağını düşünüyorum. Bunların dışında gayet güzel bir tablet(en azından ön incelemede ).

quote:

Orijinalden alıntı: frank white

görüntüsü çok hoş ancak 7 inc üzeri cihazlara tablet demek yanlış

Telefonlar bile artık 5 inç(hatta huawei ascend mate 6.1 inç) olduğu için dediğine katılmıyorum.
SpHinx. 28.02.2013 01:13:26
tasarımını hakikaten çok beğendim ama dediğiniz gibi web tarayıcısı önemli bir konu