Battlefield V'in geçtiğimiz mart ayında yayınlanan battle royale modu Firestorm, beklentilerin üzerinde bir performans gösterdi. Bugün yatırımcılarıyla bir telekonferans düzenleyen Electronic Arts, Firestorm modunun Battlefield serisinin en büyük başarılarından birisi olduğunu açıkladı.
Konuyla ilgili konuşan EA CFO'su Blake Jorgensen, Firestorm'un yayınlanmasıyla birlikte 1 milyondan fazla oyuncunun Battlefield V'e geri döndüğünü söyledi. Aktif oyuncu sayısında da tam %60 oranında artış görüldüğünü belirten Jorgensen, battle royale modunun Battlefield oyuncuları tarafından oldukça olumlu tepkilerle karşılandığını söylüyor.
Geçtiğimiz kasım ayında piyasaya sürülen Battlefield V, bildiğiniz gibi satış rakamlarıyla Electronic Arts'ın beklentilerini karşılayamamıştı. Satışları tekrar canlandırmak ve oyuncuları Battlefield V'e geri getirmek isteyen EA, Firestorm modunu bu anlamda en büyük koz olarak görüyordu. Firestorm'un çıkış gününde yayınlanmamış olması BFV'in satışlarını olumsuz olarak ciddi anlamda etkilemişti.
Geride bıraktığımız mali çeyrekle ilgili bazı değerlendirmeler yapan Electronic Arts, büyük bir hayal kırıklığı olan Anthem'ın satış rakamlarıyla da beklentileri karşılayamadığını açıkladı. Apex Legends ise toplam 50 milyon oyuncu sayısına ulaştı ve Electronic Arts'ın son yıllardaki en hızlı büyüyen oyunu oldu. EA şimdi Apex Legends'ı mobil platformlarda ve Çin'de yayınlamak istiyor.
Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,Konuyla ilgili konuşan EA CFO'su Blake Jorgensen, Firestorm'un yayınlanmasıyla birlikte 1 milyondan fazla oyuncunun Battlefield V'e geri döndüğünü söyledi. Aktif oyuncu sayısında da tam %60 oranında artış görüldüğünü belirten Jorgensen, battle royale modunun Battlefield oyuncuları tarafından oldukça olumlu tepkilerle karşılandığını söylüyor.
Geçtiğimiz kasım ayında piyasaya sürülen Battlefield V, bildiğiniz gibi satış rakamlarıyla Electronic Arts'ın beklentilerini karşılayamamıştı. Satışları tekrar canlandırmak ve oyuncuları Battlefield V'e geri getirmek isteyen EA, Firestorm modunu bu anlamda en büyük koz olarak görüyordu. Firestorm'un çıkış gününde yayınlanmamış olması BFV'in satışlarını olumsuz olarak ciddi anlamda etkilemişti.
Geride bıraktığımız mali çeyrekle ilgili bazı değerlendirmeler yapan Electronic Arts, büyük bir hayal kırıklığı olan Anthem'ın satış rakamlarıyla da beklentileri karşılayamadığını açıkladı. Apex Legends ise toplam 50 milyon oyuncu sayısına ulaştı ve Electronic Arts'ın son yıllardaki en hızlı büyüyen oyunu oldu. EA şimdi Apex Legends'ı mobil platformlarda ve Çin'de yayınlamak istiyor.
istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
Bana çok korkutucu geliyor bunlar.