İlk tanıtıldığı günden bu yana Microsoft'un hareket algılayıcı sensörü Kinect pek çok geliştirici ve bilim adamının deneylerine konu oldu. Deneylerin odak noktası hareket algılamasından ziyade nesneleri 3D olarak algılayarak oyunlara dahil etmek. Kinect'i uzay araştırmaları için geliştirmeye çalışanlar da bulunuyor.
Fransız Alphes-Maritimes firmasında bilgisayar mühendisi Carmelo Velorado, İtalya Uzay Robotiği Teknoloji Enstitüsü ile işbirliği yaparak Kinect'in ağırlık ölçebilmesi konusunda çalışmalar yapıyor.
İnsan bedenini 3D olarak modelleyen Kinect, 28000 kişinin vücut ölçülerinin yer aldığı bir veritabanı ile eşleşiyor ve yüzde 97'ye yakın bir sonuç elde ediyor.
NASA biim adamı John Charles, sistemin dünya üzerinde çok iyi çalıştığını, uzayda da gerçeğe yakın sonuçlar almayı umduklarını belirtti. Ancak yerçekimi farklılığının insan vücudundaki suyun yoğunluğunu etkilemesi Kinect'in sitematiğini bozabiliyor.
Bununla birlikte Charles, vücut yoğunluğu değişimindeki önemli noktaları Kinect'e entegre edebileceklerini düşünüyor. Bu da ölçümlerde büyük yardım sağlayabilir. Sistemin yakın zamanda yerçekimsiz parabolik uçuşlarda denenmesi bekleniyor.
istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
E
Su tabancası haberinin değiştirilmesi için DH ofisinin olduğu binaya kendimi zincirleyerek eylem yaptım (Ayrıca yere boş DVD'lerle "seni seviyorum DH" yazdım.)
L
su tabancası haberi nerde ya
1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü
GENEL İSTATİSTİKLER
4103 kez okundu.
13 kişi, toplam 24 yorum yazdı.
HABERİN ETİKETLERİ
microsoft, nasa ve kinect