Daha önce bir kaç kez mobil platformlarda boy gösteren ancak beklediği ilgiyi göremeyen Tomb Raider serisi, bu kez çok farklı bir mekanik ve tasarım anlayışıyla bir kez daha şansını deniyor.
Tomb Raider ilk olarak 90'lı yılların sonundaki oyunların port edilmesi şeklinde karşımıza çıkmıştı. Grafiklere pek dokunulmaması ve dokunmatik kontrollerin zorluğu nedeniyle eleştirilen Tomb Raider yılın başlarında bu kez sonsuz koşu tarzında karşımıza çıkmıştı.
Lara Croft GO adındaki yeni oyun ise farklı bir konsept ile karşımıza çıkıyor. Aslında konsept Hitman GO oyunundaki mekanik ile benzer ögelere sahip. Zira her iki oyunu da geliştiren Square Enix Montreal stüdyoları.
Lara Croft GO oyununda kahramanımız yine çizgilerle belirlenmiş güzergahlarda ilerlemeye ve tırmanmaya devam ederken sıra tabanlı bir mücadelede bulmacaları çözüyor, tehlikelerde kaçınıyor.
Grafik açısından baştan tasarlanan Lara Croft biraz daha çizgi film formatında bir yapıya kavuşurken, oyun içerisinde çeşitli animasyonlar ile kendini biraz daha hareketlendiriyor.
İzometrik kamera açısından oynanan oyunda 40'dan fazla seviye bulunacak. Her seviye kendi içerisinde kontrol noktalarına bölündüğü için ilerleyişinizde herhangi bir kayıp yaşanmayacak. Oyunun sonbaharda iOS ve Android için yayımlanması bekleniyor.
istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz: