Richard Huddy
AMD'nin geliştirici ilişkilerinden sorumlu yöneticisi Richard Huddy yeni röportajında önemli açıklamalarda bulundu. Nvidia'nın Fermi mimarisiyle ilgili bir soruya, "%50 daha büyük [zar boyutu] ve daha yavaş olursa, birşeyler yanlış yapılmış demektir" şeklinde cevap veren Richard Huddy, 2010 içerisinde en hızlı grafik kartına sahip olamayacakları anların ihtimal dahilinde olduğunu, ancak yılın büyük bir kısmında en hızlı grafik çözümüne sahip tarafın kendileri olacağını, buna inanmak için iyi nedenleri olduğunu fakat henüz anons edilmemiş ürünler veya gizli yürütülen çalışmalar hakkında konuşamayacağını söyledi.
Gelen soru üzerine Nvidia'nın "The Way It's Meant to Be Played" programına da değinen Richar Huddy, oyun geliştiricileriyle ilgili çalışmalarda Nvidia kadar ses getirmediklerini çünkü bunun için daha az çaba sarf ettiklerini, geliştiricilerle olan ilişkileri Nvidia'nınki gibi bir yol üzerinden pazarlamadıklarını söyledi. Nvidia'nın pazarlama öncelikli bir firma olduğunu söyleyen Richard Huddy, tepe yöneticisi olarak Dirk Meyer gibi mühendis kökenli uzman bir teknolojiste sahip olduklarını, oyun geliştiricileriyle iyi ilişkilerinin temelinde ise DX11 için erken donanım ve sürücü örneği sağlamalarının etkili olduğunu belirtti.
Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
sonsua kadar sürecek o video
harbiden sıktı bu video
1 yaz kısa süre kullanım için ideal,
@ccguven evine giren surilere yemek olmuş ilk işleri yemek değilmiş...
Benim oğlana alayım bi tane
O ışık efektleri sadece yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylece tabancayı kullanan, kafasını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz.
1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü
GENEL İSTATİSTİKLER
17799 kez okundu.
14 kişi, toplam 16 yorum yazdı.
HABERİN ETİKETLERİ
açıklama, Ekran Kartı ve