FSR 3.0 detayları netleşmeye başladı
Bilindiği üzere Nvidia, DLSS 3.0'a ek olarak oyunlarda alınan FPS'i büyük oranda arttırmayı hedefleyen Çerçeve Oluşturma teknolojisi ile karşımıza çıktı. FSR 3.0 ise yaklaşık dört ay önce duyurulmasına rağmen, teknoloji hala aktif geliştirme aşamasında ve resmi olarak kullanıma sunulacağı tarih bilinmiyor. Ancak görünüşe göre AMD, geniş bir GPU yelpazesine destek sunmaya devam edecek.
Yakın tarihli Oyun Geliştiricileri Konferansı'nda (GDC) AMD, FSR 3'ün MIT lisansı aracılığıyla açık kaynak olacağını doğruladı. Bu durum bizlere, yükseltme teknolojisinin ücretsiz olarak herkes tarafından kolayca düzenlenebileceğini gösteriyor.
Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
sonsua kadar sürecek o video
harbiden sıktı bu video
1 yaz kısa süre kullanım için ideal,
@ccguven evine giren surilere yemek olmuş ilk işleri yemek değilmiş...
Benim oğlana alayım bi tane
O ışık efektleri sadece yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylece tabancayı kullanan, kafasını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz.
1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü
GENEL İSTATİSTİKLER
9604 kez okundu.
13 kişi, toplam 14 yorum yazdı.
HABERİN ETİKETLERİ
amd, FSR 3.0 ve