CD Projekt'in yayıncılığını ve geliştiriciliğini yaptığı The Witcher serisinin yeni oyunu bildiğiniz üzere geçtiğimiz haftalarda duyuruldu. Duyuruda dikkat çeken bilgi yeni oyunun Unreal Engine 5 ile geliştirilecek olmasıydı ve geçtiğimiz saatlerde de CDPR'dan bu konuyla ilgili bir açıklama geldi.
Neden Unreal ENgine 5'e Geçildi?
Geçtiğimiz saatlerde CDPR'nin CTO'su Pawel Zawodny, yeni oyuna neden Unreal Engine 5'e geçiş yaptıklarını anlattı. Pawel Zawodny'nin söylediğine göre yeni oyunda Unreal Engine 5'e geçmelerindeki birincil sebep Unreal Engine 5'in açık dünya yaratma konusundaki başarısı. CD Projekt Red'in Sanat Yönetmeni Jakub Knapik ise Unreal Engine 5'te istedikleri birçok özelliğin olduğunu söyledi.
Oyun Direktörü Jason Slama ise bu tür oyunların sahip olduğu değişkenlerin ve hareketli parçaların miktarı nedeniyle güçlü bir oyun motoruna gerek duyduğunu ve bu motorun da bunu karşıladığını belirtti.
Genel olarak baktığımızda Unreal Engine 5'in açık dünya yaratma konusunda iddialı olduğunu zaten biliyorduk, bu yüzden Witcher gibi güçlü bir marka için bu tarz bir anlaşmanın yapılması çok da enteresan değil ancak yine de hazırdaki oyun motorunu değiştirmek biraz riskli bir karar diyebiliriz.
Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
sonsua kadar sürecek o video
harbiden sıktı bu video
1 yaz kısa süre kullanım için ideal,
@ccguven evine giren surilere yemek olmuş ilk işleri yemek değilmiş...
Benim oğlana alayım bi tane
O ışık efektleri sadece yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylece tabancayı kullanan, kafasını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz.
1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü
GENEL İSTATİSTİKLER
11331 kez okundu.
18 kişi, toplam 20 yorum yazdı.
HABERİN ETİKETLERİ
witcher, unreal engine 5 ve