- Cyberpunk 2077'yi kurtarmanın maliyeti belli oldu
- Pekii Cyberpunk 2077'nin toplam maliyeti ne kadar?
- Yorumlar
Cyberpunk 2077'yi kurtarmanın maliyeti belli oldu
Bildiğiniz gibi Cyberpunk 2077'nin teknik sorunları, vadedilen birçok özelliğin oyunda yer almaması ve son nesil konsollarda oynanamaz durumu, geri ödeme taleplerine ve çeşitli davalara yol açtı. Ancak bir dizi yama, yükseltme ve yeni modların ardından yapım artık oynanabilir durumda. Tabii ki bunların büyük çoğunluğu 2.0 güncellemesi ve Phantom Liberty ile gerçekleşti. Peki Cyberpunk 2077, Polonyalı şirkete ne kadara mal oldu?
Yakın tarihli Yatırımcı Günü'nde CD Projekt Red, Cyberpunk 2077'yi mevcut konsol nesline getirmek ve yeni özellikler için 40 ila 41 milyon dolar harcadığını açıkladı. Bu arada yeni çıkış yapan Phantom Liberty genişletmesi ise, Hollywood oyuncu kadrosu ve büyük prodüksiyon değerleri ile şirkete 84 milyon dolara mal oldu. Bunun bir DLC için şaşırtıcı biçimde yüksek.
Pekii Cyberpunk 2077'nin toplam maliyeti ne kadar?
Karşılaştırma yapmak gerekirse CDPR, Cyberpunk 2077'nin geliştirilmesine 174 milyon dolar, oyunun pazarlanmasına ise 142 milyon dolar harcadı. Dolayısıyla 439.8 milyon dolarla resmi olarak kayıtlara geçen en pahalı ikinci video oyununa bakıyoruz. Listenin ilk sırasında ise, 500 milyon doların üzerinde bütçe ile Star Citizen bulunmakta. Ancak oyunun bütçesi çoğunlukla kitle fonlamasından geliyor.
Ayrıca CDPR, Cyberpunk 2077'nin neredeyse üç yıl önceki lansmanından bu yana 25 milyondan fazla kopya sattığı bildirdi. Phantom Liberty'nin satışları ise ilk haftasında 3 milyonu geride bıraktı. Bu noktada CDPR CEO'su Adam Kicinski, ''The Witcher 3 ve genişletme paketlerinin bu dönüm noktasına ulaşmasının dört yıl sürdüğünü'' söylüyor.
Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
sonsua kadar sürecek o video
harbiden sıktı bu video
1 yaz kısa süre kullanım için ideal,
@ccguven evine giren surilere yemek olmuş ilk işleri yemek değilmiş...
Benim oğlana alayım bi tane
O ışık efektleri sadece yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylece tabancayı kullanan, kafasını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz.
1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü
GENEL İSTATİSTİKLER
4267 kez okundu.
13 kişi, toplam 13 yorum yazdı.
HABERİN ETİKETLERİ
cyberpunk 2077, cd projekt red ve