Tamamen dijital olan 2021 Oyun geliştiricileri konferansı'nın bir parçası olarak, Oyun Geliştiricilerinin Seçimi Ödülleri(GDCA) bu yıl Twitch'te düzenlendi. GDCA Ödülleri'nde, en iyi tasarım ve en iyi müzik ödüllerini alan, Supergiant Games'ın geliştirdiği Hades oyunu oldu.
En iyi teknoloji ödülünü, tüm dünyayı (ve tüm monolitleri) modelledikleri için Asobo Studio'nun geliştirdiği Microsoft Flight Simulator kazandı. Valve, piyasaya sürülmesinden bu yana VR kategorisine sahip olan hemen hemen her oyun ödül töreninde olduğu gibi Half-Life: Alyx en İyi VR/AR oyunu ödülünü kazandı.
Kazananların tam listesi ise şu şekilde:
- En iyi müzik: Hades (Supergiant Games)
- En iyi çıkış: Phasmophobia (Kinetic Games)
- En iyi tasarım: Hades (Supergiant Games)
- En iyi mobil oyun: Genshin Impact (miHoYo)
- Yenilikçilik ödülü: Dreams (Media Molecule/Sony Interactive Entertainment)
- En iyi hikaye: The Last of Us Part 2 (Naughty Dog/Sony Interactive Entertainment)
- En iyi teknoloji: Microsoft Flight Simulator (Asobo Studio/Xbox Game Studios)
- En iyi görsel tasarım: Ghost of Tsushima (Sucker Punch Production /Sony Interactive Entertainment)
- En iyi VR oyunu: Half-Life: Alyx (Valve)
- En iyi ses ödülü: Ghost of Tsushima (Sucker Punch Productions/Sony Interactive Entertainment)
- Yılın oyunu: Hades (Supergiant Games)
- Öncü geliştirici ödülü: Tom Fulp
- Ömür boyu başarı ödülü: Laralyn McWilliams
istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz: