GTA San Andreas, Nvidia RTX Remix ile yenilendi
Bilmeyenler için RTX Remix, yüksek kaliteli dokular, yeni aydınlatma sistemi, ışın izleme ve çözünürlük yükseltme teknolojileri ile eski oyunların yeniden hayat bulmasını sağlıyor. Böylece hem kullanıcı hem de geliştiriciler, DirectX 8 veya DirectX 9 destekli eski yapımları kolay bir şekilde düzenleyebiliyor.
'MxBenchmarkPC' kanalının paylaştığı videoda, GTA San Andreas'ın çok daha modern bir atmosfere kavuştuğunu söylemek doğru olur. Öyle ki, ayrıntılı dokular, gelişmiş aydınlatma ve gerçek zamanlı gölge efektleriyle etkileyici görünüyor. Ancak FPS sonuçlarına baktığımızda ciddi bir performans sıkıntısı da göze çarpmıyor değil.
Bu noktada Path Tracing'in RTX 4080'i bile yorduğunu görüyoruz. Örneğin, videonun başında 2K çözünürlükte 300 FPS'lik bir performans sergileniyor. Ancak Path Tracing sonrasında bu değerin 60 FPS'e kadar düştüğünü görüyoruz. Üstelik DLSS'in de aktif olduğunu belirtelim. Dolayısıyla mevcut RTX Remix projelerinde olduğu gibi daha fazla optimizasyona ihtiyaç duyduğunu söyleyebiliriz.
Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
O ışık efektleri sadece yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylece tabancayı kullanan, kafasını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz. Aynısını küçükken ışıklı ayakkabımda yaşamıştım oradan biliyorum. Ayakkabıma yan bakmaktan düz yürüyemiyordum. Hava atmaktan ziyade o havayı yaşamayı tercih ederim. 7 de olsam 70 de olsam kararım değişmeyecek.
hocam 4x daha iyi direk hs attirir
Evet ama 6x scop daha iyi gider buna daha uzaktaki hedefler için. Gerektiğinde 3x'e de çekebilirsin falan :D
1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü
GENEL İSTATİSTİKLER
30014 kez okundu.
12 kişi, toplam 13 yorum yazdı.
HABERİN ETİKETLERİ
GTA San Andreas, nvidia rtx remix ve