Microsoft DirectSR çıktı
DirectSR, yerleşik FSR 2.2 desteği içeren Microsoft'un Agility SDK 1.714.0 önizleme sürümü aracılığıyla şu anda kullanılabilir durumda. DirectSR için yerel destek, GPU sürücüleriyle sağlanacak. Ayrıca DirectSR, uygulama düzeyinde kullanılabilen GPU'dan bağımsız varyantlar için yerleşik destek de içeriyor ve bu sayede donanım konfigürasyonları arasında erişilebilir oluyor. DLSS ve XeSS için DirectSR desteğine ise Intel ve Nvidia'nın yakında çıkacak en yeni sürücüleri aracılığıyla erişilecek.
Microsoft'un yeni API'si, AMD, Intel ve Nvidia'nın yükseltme çözümlerini tek bir arayüz altında birleştiriyor ve geliştiricilerin DLSS, FSR ve XeSS'i oyunlarına entegre etmek için yapmaları gereken iş miktarını azaltıyor. Geçmişte her bir yükseltme çözümünün ayrı SDK'larla manuel olarak oyuna eklenmesi gerekiyordu. DirectSR ile üç yükseltici de tek bir hamle ile oyuna uygulanabiliyor.
Geliştiricilerin her üç yükseltme çözümü için de daha kolay erişilebilirlik ve daha akıcı entegrasyona kavuştuğunu görmek oyuncuları için oldukça iyi bir haber. Benimsenme tarafında da işler umut verici zira DirectSR, sırtını DirectX 12’ye dayıyor. Şimdilik API önizleme sürümünde ve benimsenme muhtemelen çok kısıtlı olacaktır. Tam sürümün çıkış tarihi belirsiz ancak çıktığında, yeni/gelecek/mevcut oyunlarda DirectSR desteğinin entegre edilmesi muhtemel.
Kaynakça https://www.tweaktown.com/news/98585/microsofts-directsr-out-now-combines-dlss-fsr-and-xess-into-single-api-for-game-devs/index.html https://devblogs.microsoft.com/directx/directsr-preview/ Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
param olsa alacağım helikopter
Bu sadece başlangıç toplam 500 tane üretilmesi planlanıyor. Yerli ve ihracat amaçlı.