Yayıncılığını ve geliştiriciliğini Square Enix'in yaptığı, geliştiriciliğini ise Crystal Dynamics'in yaptığı Rise of the Tomb Raider, 2015 yılında Xbox için çıkışını yapmıştı. Çıkışında oyun yalnızca Xbox'ta erişilebilir durumdaydı. Belirli bir süre geçtikten sonra ise diğer platformlara geldi. Geçtiğimiz saatlerde de Microsoft'un bu özel anlaşma için ne kadar harcadığı ortaya çıktı.
Rise of the Tomb Raider İçin 100 Milyon Dolar
Eski Square Enix kurumsal geliştirme direktörü Fabien Rossini'nin LinkedIn profiline göre Microsoft, Rise of the Tomb Raider'ı yaklaşık bir yıl konsolda Xbox'a özel yapabilmek için 100 milyon dolar harcamış. Kıyaslamak gerekirse Epic Games de 2019'da çıkış yapan Borderlands 3'ü belirli bir süreliğine özel yapabilmek için 115 milyon dolar ödemişti.
Rise of the Tomb Raider, 10 Kasım 2015'de Xbox One ve Xbox 360 için çıkış yapmıştı. Ardından 28 Ocak 2016'da PC için ve 11 Ekim 2016'da da PlayStation 4 için çıkış yapmıştı. Yani 100 milyon dolar karşılığında oyun yaklaşık 1 yıl konsolda Xbox'a özel kaldı.
Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
1 yaz kısa süre kullanım için ideal,
Hawli
Çok eğlenceli görünüyor :))
Baya eğlenceli görünüyor :)
Eğlenceli görünüyor
mars için birebir :)
Son derece farklı bir alet :D
çöp
türkiyede satılmıyor mu daha?
@ccguven evine giren surilere yemek olmuş ilk işleri yemek değilmiş...
Yine mi piramit ( sürekli gördüğüm masonik sembolleri vurguluyorum, istatistikleri bilelim, yerlileriyle iş yapmayalım )
Yurtdışı fiyatı bile 9k olunca insanın hevesi kaçıyor
Benim oğlana alayım bi tane
Efsane Türkiye’ye gelse alırım..
O ışık efektleri sadece yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylece tabancayı kullanan, kafasını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz.
Mukemmel bir silah acaba ne kadar hızlı atıyor. [resim] [resim]
Fiyat makul olsa efsane olur gerçekten ya.
Vay bee, bu cihaz xiaomi çıktı ben de diyordum kim üretmiş..
hocam 4x daha iyi direk hs attirir
Über