Take-Two'nun patronu, GTA 6'nın oyunculara daha önce "hiç görmedikleri bir deneyim" sunması gerektiğini belirtti. Ancak bunu yaparken geçmiş oyunların duygusunu da yansıtması gerektiğini özellikle vurguladı.
"Rockstar, bunu başaracak"
Bunlar arasında doğru dengeyi bulmanın ekip için büyük bir zorluk olduğunu dile getiren Zelnick başaracaklarından emin. Deneyimli yöneticiye göre Rockstar yeni GTA'nın geliştirilmesinde mükemmelliği arıyor ve buna ulaşacak.
GTA 6'nın geliştirildiği bir buçuk yıl önce doğrulansa da henüz bu konuda kapsamlı bir duyuru yapılmadı. Take-Two sadece Grand Theft Auto'nun bir sonraki bölümünün aktif geliştirme çalışmalarının devam ettiğini söylemekle yetiniyor.
Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
O ışık efektleri sadece yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylece tabancayı kullanan, kafasını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz. Aynısını küçükken ışıklı ayakkabımda yaşamıştım oradan biliyorum. Ayakkabıma yan bakmaktan düz yürüyemiyordum. Hava atmaktan ziyade o havayı yaşamayı tercih ederim. 7 de olsam 70 de olsam kararım değişmeyecek.
hocam 4x daha iyi direk hs attirir
Evet ama 6x scop daha iyi gider buna daha uzaktaki hedefler için. Gerektiğinde 3x'e de çekebilirsin falan :D
1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü
GENEL İSTATİSTİKLER
9682 kez okundu.
16 kişi, toplam 20 yorum yazdı.
HABERİN ETİKETLERİ
gta 6, take-two interactive ve