Gelirin çoğu çekirdek kitleden
DFC Intelligence'ın bu hafta yayınladığı rapora göre şu anda dünya çapında 3,7 milyar oyun tüketicisi bulunuyor. Son üç yılda dünya çapındaki oyuncu sayısının 700 milyon kişi arttığı bildiriliyor. Ancak küresel oyuncuların yaptığı harcamalar çok da etkileyici değil. Sektör gelirinin çoğu 3,7 milyar oyuncunun yalnızca yaklaşık yüzde 10'u veya 370 milyonu tarafından sağlanıyor.
Peki oyun pazarı gerçekte ne kadar üretiyor? Kesin rakamlar belirsizliğini koruyor, ancak Newzoo gibi analist firmaları, mobil reklam gelirleri ve kumar/bahis hariç, oyun oynamanın 2022 boyunca 184,4 milyar dolar kazandığını tahmin ediyor. Bu toplam kazancın yüzde 50'sini veya 92,2 milyar doları mobil oyunlar oluştururken, konsol oyunları 51,8 milyar doları (%28), PC oyunları 38,2 milyar doları (%21) ve tarayıcı oyunları 2,3 milyar doları (%1) oluşturdu.
Bu haberi, mobil uygulamamızı kullanarak indirip,istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
1 yaz kısa süre kullanım için ideal,
Baya eğlenceli görünüyor :)
Eğlenceli görünüyor
@ccguven evine giren surilere yemek olmuş ilk işleri yemek değilmiş...
Benim oğlana alayım bi tane
O ışık efektleri sadece yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylece tabancayı kullanan, kafasını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz.
hocam 4x daha iyi direk hs attirir
1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü
GENEL İSTATİSTİKLER
4333 kez okundu.
15 kişi, toplam 17 yorum yazdı.
HABERİN ETİKETLERİ
DFC Intelligence, Oyun ve