Grafik teknolojilerinde bir süredir yapay zekâ çekirdekleri kullanan Nvidia yavaş yavaş bunları sektöre entegre etmeye başladı. Yayıncı tarafında Studio gibi pek çok yeniliğin yanında oyun tarafında da sentetik optimizasyonlar en iyi kaliteyi amaçlıyor.
Nvidia DLAA nedir?
Nvidia hali hazırda Tensor çekirdeklerini temel aldığı DLSS adındaki ölçekleme teknolojisini kullanıyor ve 100’den fazla oyun performansa olumlu katkı yapan bu teknolojiyi destekliyor. Şimdi ise DLAA teknolojisi geldi.
Derin öğrenme temelli köşe yumuşatma olarak da tanımlayabileceğimiz Nvidia DLAA teknolojisi yine yapay zekâ çekirdeklerini kullanarak optimizasyonlar yapıyor ancak bu kez performansı iyileştirme değil görüntüyü daha iyi hale getirme amaçlı.
RTX 20xx ve RTX 30xx ekran kartları için geçerli olan DLAA teknolojisi bu hafta yayınlanan bir Nvidia sürücü güncellemesi ile dağıtıma başladı. Elder Scrolls Online ise teknolojiyi deneyimleyen ilk oyun oldu. Update 32 güncellemesi beta sürüme DLAA teknolojisini sunuyor.
Geliştiricilere göre Nvidia DLAA teknolojisi oyunda oldukça başarılı sonuçlar veriyor ancak halen test aşamasında. Bu bakımdan gelecek dönemde daha da geliştirilmesi mümkün olacak.
istediğiniz zaman (çevrim dışı bile) okuyabilirsiniz:
sonsua kadar sürecek o video
harbiden sıktı bu video
1 yaz kısa süre kullanım için ideal,
@ccguven evine giren surilere yemek olmuş ilk işleri yemek değilmiş...
Benim oğlana alayım bi tane
O ışık efektleri sadece yanlarda değil üstte de olmalıydı. Böylece tabancayı kullanan, kafasını yana eğmek zorunda kalıp, fıtık olmaz.
1 Kişi Okuyor (0 Üye, 1 Misafir) 1 Masaüstü
GENEL İSTATİSTİKLER
18272 kez okundu.
16 kişi, toplam 18 yorum yazdı.
HABERİN ETİKETLERİ
nvidia, Nvidia DLAA ve Donanım Bileşenleri